Tijdelijk €25 aanbetaling

Huize Georgia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Huize Georgia voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 20 reviews

9FenomenaalScore uit 20 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 9Waardering

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Huize Georgia

• 9Afie27-10-2022

Fantastisch!!!

Wij hebben genoten in huize Georgia.Zaten in appartement 2 met adembenemend uitzicht op zee.Klein stukje lopen nh mooie Agia Efimia,met met genoeg restaurantjes.Scooter of auto is wel een must,het eiland is echt prachtig.Zoveel moois te zien.We waren eerst een week op het idyllische Ithaki en daarna 2 weken op Kefalonië.We gaan vast en zeker keertje terug!

• 8Clemens Frederiks15-10-2022

Mooie plek

We hadden app no 1, het grootste app dus met dat enigszins ronde balkon. Veel ruimte en van vele gemakken voorzien. Mooi uitzicht ook. Er kwam echter tamelijk wat luidruchtig verkeer langs. Alleen 's morgens een paar uurtjes zon op het balkon. Afhankelijk van het jaargetijde is dat prettig of juist jammer. Met 10 minuten lopen sta je midden op de boulevard. Al eerder ben je bij het eerste restaurant "The Local" (een aanrader). Tegenover het app is een klein kiezelstrandje, waarvoor even het pad langs het kerkhofje naar beneden (zie foto). Agia Efimia is een gezellig plaatsje. We waren hier eerder. Zie mijn beoordeling van jaren geleden.

• 10Andreas23-06-2022

Absolute toplocatie

We zijn aangekomen op 27 mei en vertrokken op 10 juni. Gemiddelde temperatuur was ongeveer 27 graden. Huize Georgia is een kleine accomodatie met 3 appartementen. Wij hadden kamer nr. 3 met een adembenemend uitzicht op zee en het dorp Agia Efimia. Wij gaan al 30 jaar naar Griekenland en we vinden Huize Georgia de mooiste locatie tot nu toe. Wij gaan zeker nog eens terug naar Huize Georgia.

• 10Liselotte11-09-2019

Fantastisch!

Fantastisch appartement (nr 1)! Groot balkon, zeer schoon en goede bedden. Bij aankomst kregen we fruit en tussendoor verse eitjes. vuilnisbakjes worden dagelijks geleegd. Uitzicht is prachtig!

• 9Els Sijm06-04-2019

Heerlijke Griekse vakantie op prachtig eiland!

Huize Georgia is heerlijk rustig gelegen aan de rand van het leuke dorpje Agia Effimia, met prachtig uitzicht over de (ècht) blauwe zee! Dorp is op loopafstand met voldoende voorzieningen, als verse bakker, supermarkt en diverse restaurants, kortom alles wat nodig is. Goede uitvalsbasis voor het hele eiland, maar zorg er wel voor een goede auto te huren, om overal te kunnen komen! Kefalonia is heel afwisselend met mooie natuur, leuke stadjes en prachtige Grieks Orthodoxe kerk Agios Gerasimou.

• 8Lilian30-03-2019

Bijzonder aangenaam bijzonder Grieks

Heerlijk verblijf, aardige eigenaar en een heerlijke tijd gehad tussen en met de Grieken. Hostess service als altijd super en persoonlijk. Als wij naar Griekenland gaan, gaan wij altijd met touroperator! Dan weet je zeker dat je op de mooiste plekken van Griekenland komt en het goed geregeld is!

• 9Marjolein22-08-2017

Super vakantie in huize Georgia/ Kefalonia!!

Wij zijn net terug uit Kefalonia en hebben echt een super vakantie gehad. Huize Georgia is een fijn en goed verblijf!! Alles aanwezig wat je nodig hebt (en goed schoon!!!!) en op loopafstand van de zee, supermarkt en heel veel restaurantjes. Daarnaast ook een hele vriendelijke huiseigenaar!! Tevens is Kefalonia een super mooi eiland! Veel mooie plaatsjes, baaitjes, maar niet te toeristisch (maar wel voldoende levendigheid). Via rossholidays hebben we enkele leuke excursies gedaan, maar ook een auto huren is zeer goed te doen! Goede wegen en de grieken rijden niet zo hard als ik van andere eilanden gewend was.

• 9carel_sinnema21-10-2014

Prachtige plek met schitterend uitzicht

Mooi en ruim appartement, heel compleet ingericht. Van de eigenaar kregen we als welkom een schaal met fruit en ook van touroperator stond er een attentie voor ons klaar. Appartement was heel schoon en het huisvuil werd elke dag opgehaald. We kregen vaak eitjes van de eigenaar van zijn eigen kippen. Volop warm water ook bij bewolkte dagen. Ligt op 10 minuten lopen van het "centrum". Uitstekende bakker, meerdere supermarktjes. Echt uitstekend gegeten bij Spiros. De hostess van touroperator was super.

• 9annekeflint09-10-2014

Mooi gelegen appartement met prachtig uitzicht

Prachtig gelegen, mooi uitzicht op de baai en de plaats.Vriendelijke eigenaar. Restaurantjes, de bakker, supermarktje, alles is dichtbij. Appartement zeer verzorgd, groot balkon met prima zitje. De horren waren ook erg prettig! Geen mug gezien binnen.

• 9gerrie van ommeren06-11-2013

Geweldig.

Huize Georgia is een klein apperm. gebouw. maar alles is aanwezig van vliegenmepper tot aan kaasschaaf aan toe de eigenaar is ook zeer vriendelijk en voorziet je regelmatig van verse eitjes en fruit .wij hadden apartement nr.1 deze heeft een zeer groot balkon .verder een auto huren om het eiland te verkennen.

Appartement Huize Georgia info

• CafeNiet beschikbaar