Appartement Huize Georgia

17 reviews over Appartement Huize Georgia

• 2019
    10Liselotte11-09-2019

Fantastisch!

Fantastisch appartement (nr 1)! Groot balkon, zeer schoon en goede bedden. Bij aankomst kregen we fruit en tussendoor verse eitjes. vuilnisbakjes worden dagelijks geleegd. Uitzicht is prachtig!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Els Sijm06-04-2019

Heerlijke Griekse vakantie op prachtig eiland!

Huize Georgia is heerlijk rustig gelegen aan de rand van het leuke dorpje Agia Effimia, met prachtig uitzicht over de (ècht) blauwe zee! Dorp is op loopafstand met voldoende voorzieningen, als verse bakker, supermarkt en diverse restaurants, kortom alles wat nodig is. Goede uitvalsbasis voor het hele eiland, maar zorg er wel voor een goede auto te huren, om overal te kunnen komen! Kefalonia is heel afwisselend met mooie natuur, leuke stadjes en prachtige Grieks Orthodoxe kerk Agios Gerasimou.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Lilian30-03-2019

Bijzonder aangenaam bijzonder Grieks

Heerlijk verblijf, aardige eigenaar en een heerlijke tijd gehad tussen en met de Grieken. Hostess service als altijd super en persoonlijk. Als wij naar Griekenland gaan, gaan wij altijd met touroperator! Dan weet je zeker dat je op de mooiste plekken van Griekenland komt en het goed geregeld is!

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

9Marjolein22-08-2017

Super vakantie in huize Georgia/ Kefalonia!!

Wij zijn net terug uit Kefalonia en hebben echt een super vakantie gehad. Huize Georgia is een fijn en goed verblijf!! Alles aanwezig wat je nodig hebt (en goed schoon!!!!) en op loopafstand van de zee, supermarkt en heel veel restaurantjes. Daarnaast ook een hele vriendelijke huiseigenaar!! Tevens is Kefalonia een super mooi eiland! Veel mooie plaatsjes, baaitjes, maar niet te toeristisch (maar wel voldoende levendigheid). Via rossholidays hebben we enkele leuke excursies gedaan, maar ook een auto huren is zeer goed te doen! Goede wegen en de grieken rijden niet zo hard als ik van andere eilanden gewend was.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9carel_sinnema21-10-2014

Prachtige plek met schitterend uitzicht

Mooi en ruim appartement, heel compleet ingericht. Van de eigenaar kregen we als welkom een schaal met fruit en ook van touroperator stond er een attentie voor ons klaar. Appartement was heel schoon en het huisvuil werd elke dag opgehaald. We kregen vaak eitjes van de eigenaar van zijn eigen kippen. Volop warm water ook bij bewolkte dagen. Ligt op 10 minuten lopen van het "centrum". Uitstekende bakker, meerdere supermarktjes. Echt uitstekend gegeten bij Spiros. De hostess van touroperator was super.

Gereisd met partner in september 2014

• 9annekeflint09-10-2014

Mooi gelegen appartement met prachtig uitzicht

Prachtig gelegen, mooi uitzicht op de baai en de plaats.Vriendelijke eigenaar. Restaurantjes, de bakker, supermarktje, alles is dichtbij. Appartement zeer verzorgd, groot balkon met prima zitje. De horren waren ook erg prettig! Geen mug gezien binnen.

Gereisd met partner in september 2014

• 9gerrie van ommeren06-11-2013

Geweldig.

Huize Georgia is een klein apperm. gebouw. maar alles is aanwezig van vliegenmepper tot aan kaasschaaf aan toe de eigenaar is ook zeer vriendelijk en voorziet je regelmatig van verse eitjes en fruit .wij hadden apartement nr.1 deze heeft een zeer groot balkon .verder een auto huren om het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Yvonne en Alie13-10-2013

Fantastische plek!

Wij zaten in het grootste appartement, dus veel ruimte. En dat gold ook voor het balkon, met prachtig uitzicht over de haven, zee, bergen. Vriendelijke eigenaar, ook wij hebben eitjes gekregen. Hij hield goed bij wanneer we er wel/niet waren. Bij terugkomst waren alle prullenbakjes weer leeg, prettig. Het strand op 100 m afstand is er wel, maar bestaat uit een stukje kiezels voor 2 badlakens. Naar een echt strand was het toch wel 40 min. lopen. Agia Efimia is een gemoedelijk, overzichtelijk plaatsje met ruim voldoende restaurants. De bakker is 7 dagen per week open, deze zit op ca. 10 min. loopafstand van het appartement. Als je, net zoals wij, geen auto wilt huren, dan ben je aangewezen op het OV. De bussen rijden niet vaak op Kefalonia, dus het is goed uitmikken welke dag en hoe laat je waar heen wilt. Verder is dit wel goed te doen en is reizen per bus ook gewoon leuk.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9anne06-10-2013

top vakantie gehad

Kefalonia is prachtig, en agia efimia is een leuke en centrale plek om het eiland met de auto te verkennen. 1x bij het kleine strandje voor de deur geweest, leuk om even een duik te nemen. Antisamos vind ik het mooiste strand, dit is 10 min met de auto. Aan de andere kant van het plaatsje heb je ook een fijn strandje(paradise beach), met daarboven en leuke taverna. Leuk niet te massaal plaatsje om ook savonds te gaan eten. Het ruime appartement is erg netjes. Gabriel bracht vers fruit en eieren, en erg aardige man. Bedden zijn grieks, als je 2mtr bent dus te kort, maar goed geslapen. Klein balkon aan de zijkant met leuk uitzicht over het stadje. Helling is steil, maar niet ver dus goed te doen. Ligt een stuk van de weg af, dus totaal geen last van geluid. Map van rossholidays stonden leuke tips in. Zit aan de rand van het plaatsje maar alles is goed te lopen.Supermarkt, autohuur, bakker, pinautomaat enz aanwezig.

Gereisd in september 2013

• 10Jan van Dijk26-06-2012

Geweldige plek

Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Een heel vriendelijke eigenaar met prima service. Dagelijks legen van de toiletemmer en prullebak, af en toe verse eitjes van de eigen kippen. Uitzicht over de baai en de haven met de vele zeilboten was heel boeiend. Ook 's avonds met de verlichte taveernes aan de overkant van de baai een mooi gezicht, Goede bakker en voldoende taveernes om afwisselend te kunnen gaan eten op loopafstand. EIland is prachtig, maar een auto huren is dan wel aan te bevelen. De informatiemap van Ross in het appartement is een uitstekende bron van informatie voor uitstapjes.

Gereisd met partner in mei 2012

Appartement Huize Georgia info