Pigadia (Karpathos stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Pigadia (Karpathos stad) voor je op een rij gezet:

vakanties Pigadia (Karpathos stad)

Weer & Klimaat Pigadia (Karpathos stad)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)15°15°17°19°22°26°28°29°27°24°20°17°
Min. temp. (℃)11°11°12°15°18°21°24°24°22°20°16°13°
Zeewatertemp (℃)17°17°17°18°19°22°23°26°26°25°22°19°

Reviews over Pigadia (Karpathos stad)

Geweldige ervaring.

Guus en Thea de Bruijn
    5-8-2019

Erg mooie ligging aan een baai. Vooral in de avond erg leuk met de verlichting. Veel keuze aan restaurants, de meeste met redelijke prijzen. De lokale mensen van Pigadia zijn erg vriendelijk. Ons verblijf: Zephyros Village lag 15 minuten lopen van het centrum. Strand ( geen zand) lag op 2 minuten. De dame die bedjes en parasol verhuurde ging regelmatig het water in om een soort pad te maken tussen de stenen. Leuke plaats om te snorkelen.

Voor herhaling vatbaar

Fam. Deleu
    23-7-2019

8dgn rust en relax. Geen grootschalige massa toerisme. Meer dan voldoende horeca voor eten en vertier. En tegen een prijs kwaliteit verhouding. Gemiddeld waren wij 20 euro pp kwijt voor het avondeten. Dat was incl drinken.

Fantastisch, mooi,rustig eiland

Louisa
    4-7-2019

Rustig eiland,beetje terug in de tijd maar super mooi.ik vind geschikt voor mensen zonder kleine kinderen.zoek je rust ,zwemmen en lekker eten dan zit je hier goed.geen disco en weinig supermarkten.niet goedkoop.eten zijn ongeveer de Hollandse prijzen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Topper!

Erik Plantinga
    25-6-2019

Pigadia is een bijzonder leuke plaats zonder een druk uitgaansleven. Je kunt er heerlijk langs de haven slenteren en aan een van de vele terrassen wat eten/drinken. Een absolute aanrader is restaurant Acropelis; zeer goede en afwisselende keuken👍👍 Daarnaast leuke tentjes voor een lekkere coctail!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch!

Marjolein Timmer
    22-3-2019

Pigadia is een gezellig vissersdorpje met ontzettend vriendelijke bewoners! Het eiland is niet extreem groot maar er zijn veel mooie baaien....de natuur is in èèn woord formidabel!!! Wij hebben volop genoten door op verkenning tegaan, auto gehuurd en gaan....

Pigadia (Karpathos stad) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 656 reviews