Géén boekingskosten

• 9.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Het kleinschalige goed onderhouden Appartement Zephyros Village op Karpathos ligt vlakbij zee. Er is een zwembad en leuke poolbar. De sfeer is gastvrij en persoonlijk en eigenaren Maria en Andreas maken de vakantie compleet. Het is een kwartiertje lopen naar Pigadia. Op loopafstand in Tavernes zijn veel eettentjes en live-muziek.

222 Reviews over Zephyros Village

• 10Wietske Steijger13-07-2022

Superleuk appartementencomplex. Hele vriendelijke eigenaren en alles is keurig in orde. 50 meter van het strand en binnen 15 minuten loop je naar het stadje.

• 10Natuur
  • 8Aleijda Louwers16-08-2020

Gastvrij en zeer netjes

Zephyros Village is een echte aanrader op 15 min. lopen van Pigadia stad met de vele leuke restaurantjes (o.a. Maxim, Mesogios). Het kleinschalige en moderne complex is rustig gelegen, dichtbij het strand. Het heeft een mooi zwembad en n kleine gezellige bar waar je, als de eigenaren er niet zijn, je drankjes nog opschrijft in een schriftje, hoe leuk is dat! De eigenaren Andreas en Maria zijn echt lieve mensen die je gelijk het gevoel geven alsof je ze al jaren kent zonder opdringerig te zijn. Wij zaten in de maisonnette aan de overkant van het straatje en deze was van alle gemakken voorzien, 2 douches, 2 slaapkamers, föhn, volledig geoutilleerde keuken en mocht het aan iets ontbreken dan hoef je het maar te vragen en het werd, op z'n grieks, maar wel geregeld! Mochten we ooit terug gaan naar Karpathos dan gaan we zeker terug naar deze mooie accomodatie en lieve eigenaren.

• 10jan hoekstra13-10-2019

super goed

het was weer fantastisch en we komen volgend jaar zeker weer bij ons 2e huis. als je zoals ons al voor de 23e X bij deze familie te gast bent, zegt dat heel veel over hen en de plek.

• 9Vink-Barkhuijzen24-09-2019

Voor herhaling vatbaar--> reeds geboekt voor 2020!

Prettig verblijf met zeer attente en zorgzame eigenaren.

• 10Bets en Erik15-09-2019

Geweldig

Voor de 5 de keer hier geweest. Het was weer thuis komen bij Andreas en Maria. Al weer geboekt voor 2020. Een auto gehuurd bij Manolis en heerlijk gegeten bij Pegalos met mooie Griekse live muziek.

• 9Mous13-09-2019

Thuiskomen!

Nog op vakantie en nu alweer geboekt voor september 2020. Heerlijke vakantie gehad bij Maria & Andreas. Dit was de derde keer en inderdaad niet de laatste. Normaal gaan we nooit terug waar we geweest zijn maar dit is het ultieme gevoel van relaxen. Niet alleen dit complex maar ook het bijzondere eiland is fantastisch.

• 10Hans en anneke breyer09-09-2019

Fantastisch!

We hebben het geweldig gehad in Zephyros Village. Het is een heerlijk rustig gelegen gelegen appartementen complex waar we verbleven in een ruim 2-kamerappartement met uitzicht op het terras en zwembad. De eigenaren Andreas en Maria zijn super lieve mensen die er alles aan doen om je een fijne vakantie te geven. Maar ook de andere mensen, zoals hun dochter Sofia die regelmatig hielp en oma en opa en ook de schoonmaaksters zijn allemaal even vriendelijk. Veel mensen komen hier al jaren en we snappen dat helemaal! Er is een zwembad met heerlijke ligbedden en je zit vlakbij de zee. Ook het plaatsje Pigidia vonden we heel gezellig. Je loopt er binnen een kwartiertje naar toe. Kortom, het is een aanrader!

• 8Viviane05-09-2019

Perfecte ligging

Bij boeken touroperator, stuur mail naar eigenaar als je graag balkon wil. Is tip van Andreas. Anders kan je beneden appartement hebben (kelder) 6 voor prijs/ kwaliteit vanwege ligging appartement. Traditioneel Grieks eten: 1) Mesogios, in de haven. 2) to Perasma nog geen 5 min. Lopen. Ook tip van Andreas. Tweede week was Andreas aanwezig, een echte gastheer harde werker om iedereen het naar de zin te maken. Vakantie gevoel geven. Hou je van berg wandelingen ben je op Karphatos aan goede adres neem trecking stokken mee. Denk ook aan waterschoenen, als je naar het strand gaat. Union cars rechts om de hoek kan je prima auto huren. Kali Limni beklimmen geweldig je wordt beloont met een prachtig uitzicht. Sari is een leuke kleine kloof om te wandelen.

• 10Sanne01-09-2019

Ontspanning!

Heerlijke accommodatie met betrokken eigenaren. Iets van het centrum maar prima aan te lopen. Het ziet er prachtig en verzorgd uit. Heerlijke tijd gehad. Op vakantie iets vergeten en ben enorm vriendelijk geholpen door Maria. Een aanrader!

• 6Vincent28-08-2019

Het is oké

Let op kamers 3 t/m 5 zitten om de hoek met trapje naar beneden ook geen WiFi ontvangst. Helaas alles vol zodat wij niet konden ruilen. Uitzicht niet. Prijs is hetzelfde. Bij aankomst nog 3/4 moeten wachten kamer nog niet schoon. Als je echt gastvrij ben bied je na zo’n reis even aan drankje aan. Bij ontvangst sleutel nog enige uitleg nou nee. Gastvrouw zakelijk tenzij je hier jaren komt. Appartementen zijn keurig schoon en goed bed. Ligging tegen stadje aan en 1 minuut van de zee (waterschoen) meer naar bv links is zandstrand. Supermarkt om de hoek de wat grotere tegen stadje aan zo ook slager, groente en bakker. Ga je zelf koken wees creatief met 2 pannen het lukt wel. Omgeving groen mooi om te wandelen door de bergen. Stadje is er voor de toeristen wat hier behoorlijk aan het vernederlandse is. Deze review is kritisch maar wel een feit.

Appartement Zephyros Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden