Appartement Zephyros Village

Appartement
Appartement Zephyros Village
9,3

Omschrijving
Het kleinschalige goed onderhouden Appartement Zephyros Village op Karpathos ligt vlakbij zee. Er is een zwembad en leuke poolbar. De sfeer is gastvrij en persoonlijk en eigenaren Maria en Andreas maken de vakantie compleet. Het is een kwartiertje lopen naar Pigadia. Op loopafstand in Tavernes zijn veel eettentjes en live-muziek.

203 reviews over Appartement Zephyros Village in het Nederlands

Geweldig

M&P,
22-9-2018

Elke keer weer thuiskomen. Maria en Andreas zorgen ervoor dat je elk jaar weer terugkomt

!

Gereisd met partner in september 2018

Aanrader

E Driebergen,
26-6-2018

We waren voor de 9e keer in zypharos village en het was weer héérlijk. Gastvrij.rustig. Maria en andreas maken je vakantie compleet.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Een warm (letterlijk en figuurlijk) ontvangst

ina hoekstra,
1-9-2017

Een mooi appartement. ruime kamers en heerlijk rustig.

2 geweldige mensen die het beheren en altijd voor je klaar staan als er iets is.

Er is een klein barretje waar je een sapje wijntje of biertje kunt bestellen.

s"Morgens kun je een ontbijtje krijgen. (dag ervoor even melden)en voor de kleine honger is er overdag altijd een tosti te koop.

De ligging is super ,vlakbij het strand en heerlijke tavernes in de omgeving waar je lekker kunt eten en livemuziek.

Gereisd met partner in april 2017

super

Geert en Anja,
26-7-2017

geweldig naar ons zin gehad Bij Andreas en Maria

Staan altijd voor je klaar ook al moet je iets eerder vertrekken voor een excursie dan zorgen zij dat je wat te eten mee krijgt

ik vond het bed wat aan de harde kant maar Andreas had daar ook een oplossing voor

probeer nog wat negatiefs te vinden maar dat is er gewoon niet

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!

Linda,
9-7-2017

We hebben genoten op Karpathos en bij Zephyros Village. Kleinschalig, maar compleet en goed schoon. Wij hadden een heerlijk ruim appartement met 2 balkons en uitzicht op het zwembad en de zee. Badkamer wel echt op zijn Grieks.

Andreas en Maria zijn geweldige mensen, heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Hondje Mimo is heel erg lief, echt vertederend. Lekker zwembad, goede bedjes en grote parasols. Je kunt er 's morgens en 's middags lekker eten.

Vlakbij het strand en een kwartiertje lopen naar het centrum van Pigadia. Heb je 's avonds een keer geen zin om naar het centrum te lopen, dan kan je heerlijk eten bij de Island Poolbar met een prachtig uitzicht en heel relaxed.

De BBQ bij Zephyros is geweldig, alles klaargemaakt door Maria en haar moeder. Heerlijk gegeten en heel gezellig!

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Heel fijn Appartement

Majo Slosser,
7-7-2017

Heel mooi appartement, fijn gelegen en kleinschalig. Andreas en Maria doen alles om het naar je zin te maken. Staan altijd voor je klaar ook al moet je iets eerder vertrekken voor een excursie. Zwembad was heerlijk, appartementen zeer ruim kunt in een appartement zelfs met 6 personen als het moet.

Mimo de hond loopt gezellig over het terrein, en je mag daar gelukkig geen handdoekjes gaan leggen bij het zwembad.

Aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gemoedelijk en rustig

Marcella,
20-5-2017

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren. Het is een rustig, gemoedelijk, kleinschalig complex. We verbleven met 4 personen (2 kinderen) in een maisonnette. Heerlijk ruim, 2 slaapkamers, ruim terras en 2 balkons.

Vanaf ons balkon konden we de zee zien. Het is 10 minuten lopen naar het centrum van Pigadia.

We hebben genoten van ons verblijf bij Zephyros Village.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een fantastische maisonnette

Renske de Haan
15-10-2016

Dit keer verbleef ik in een zeer grote maisonnette. Het geheel werd goed schoon gehouden. Boven bevinden zich twee slaapkamers, waarvan één met airconditioning. Op de bovenste verdieping bevindt zich een doucheruimte met toilet. Beneden is een aanrecht aanwezig met twee kookplaten en een grote koelkast. Tevens zijn er beneden twee sofabanken. Het terras is zeer ruim en heeft een grote tafel met zes stoelen en een parasol.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Mooi appartement weinig privicy

Carla
7-10-2016

Heel rustig gelegen in een doodlopend straatje.

De appartementen zijn mooi schoon en modern ingericht.

Het ontbijt stelt niet zoveel voor.

De ontvangst is hartelijk door de eigenaar, zijn vrouw is niet zo vriendelijk en spraakzaam.

Wat wij van het eiland gezien hebben is Zephyros voor ons het meest mooie en rustig gelegen complex van het eiland en toch dichtbij allerlei leuke restaurantjes en winkeltjes

Gereisd met partner in september 2016

geweldig

marianne
23-9-2016

Zeer mooi gelegen en gastvrij appartement goede bedden schoon sanitair lekker ontbijtje eigenaars supper behulpzaam gewoon geweldig

Gereisd met partner in september 2016

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zephyros Village in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zephyros Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.