8FantastischScore uit 228 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Zephyros Village

Goed om te weten

Zephyros Village

De Ligging

Het hotel en de faciliteiten

Eten en drinken

Goed om te weten

Belangrijke praktische informatie om in gedachten te houden is dat onze pakketreizen over het algemeen niet geschikt zijn voor personen met een mobiliteitsbeperking, tenzij anders aangegeven in de productbeschrijving. Voor specifieke verzoeken rondom mobiliteit, staan we klaar om gedetailleerde informatie te verstrekken om zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

Zephyros Village, een kleinschalig pareltje vlak bij de zee, wordt omarmd door vakantiegangers die de rust en vriendelijkheid hier ten zeerste waarderen. Op een korte wandeling van het levendige centrum van Pigadia vinden bezoekers een warm welkom in een omgeving waar vertrouwen en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Men kan er genieten van ruime appartementen die bijna dagelijks schoongemaakt worden, met regelmatige vernieuwing van lakens en handdoeken. De liefde voor detail en zorgzaamheid uit zich ook in de vrijheid om zelf drankjes te paken en de veiligheid om persoonlijke spullen onbezorgd achter te laten. Vele vakantiegangers keren terug, aangetrokken door de combinatie van een heerlijke locatie, de nabijheid van prachtige stranden en de authentieke Griekse gastvrijheid.

• WiFi
  • Wasmachine
  • Kluis
Entertainment

Contactgegevens

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.