Appartement Zephyros Village

8.9Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 386p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Het kleinschalige goed onderhouden Appartement Zephyros Village op Karpathos ligt vlakbij zee. Er is een zwembad en leuke poolbar. De sfeer is gastvrij en persoonlijk en eigenaren Maria en Andreas maken de vakantie compleet. Het is een kwartiertje lopen naar Pigadia. Op loopafstand in Tavernes zijn veel eettentjes en live-muziek.

225 reviews over Appartement Zephyros Village

• 2019
    10jan hoekstra13-10-2019

super goed

het was weer fantastisch en we komen volgend jaar zeker weer bij ons 2e huis. als je zoals ons al voor de 23e X bij deze familie te gast bent, zegt dat heel veel over hen en de plek.

• 9Vink-Barkhuijzen24-09-2019

Voor herhaling vatbaar--> reeds geboekt voor 2020!

Prettig verblijf met zeer attente en zorgzame eigenaren.

• 10Bets en Erik15-09-2019

Geweldig

Voor de 5 de keer hier geweest. Het was weer thuis komen bij Andreas en Maria. Al weer geboekt voor 2020. Een auto gehuurd bij Manolis en heerlijk gegeten bij Pegalos met mooie Griekse live muziek.

• 9Mous13-09-2019

Thuiskomen!

Nog op vakantie en nu alweer geboekt voor september 2020. Heerlijke vakantie gehad bij Maria & Andreas. Dit was de derde keer en inderdaad niet de laatste. Normaal gaan we nooit terug waar we geweest zijn maar dit is het ultieme gevoel van relaxen. Niet alleen dit complex maar ook het bijzondere eiland is fantastisch.

• 10Hans en anneke breyer09-09-2019

Fantastisch!

We hebben het geweldig gehad in Zephyros Village. Het is een heerlijk rustig gelegen gelegen appartementen complex waar we verbleven in een ruim 2-kamerappartement met uitzicht op het terras en zwembad. De eigenaren Andreas en Maria zijn super lieve mensen die er alles aan doen om je een fijne vakantie te geven. Maar ook de andere mensen, zoals hun dochter Sofia die regelmatig hielp en oma en opa en ook de schoonmaaksters zijn allemaal even vriendelijk. Veel mensen komen hier al jaren en we snappen dat helemaal! Er is een zwembad met heerlijke ligbedden en je zit vlakbij de zee. Ook het plaatsje Pigidia vonden we heel gezellig. Je loopt er binnen een kwartiertje naar toe. Kortom, het is een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Viviane05-09-2019

Perfecte ligging

Bij boeken touroperator, stuur mail naar eigenaar als je graag balkon wil. Is tip van Andreas. Anders kan je beneden appartement hebben (kelder) 6 voor prijs/ kwaliteit vanwege ligging appartement. Traditioneel Grieks eten: 1) Mesogios, in de haven. 2) to Perasma nog geen 5 min. Lopen. Ook tip van Andreas. Tweede week was Andreas aanwezig, een echte gastheer harde werker om iedereen het naar de zin te maken. Vakantie gevoel geven. Hou je van berg wandelingen ben je op Karphatos aan goede adres neem trecking stokken mee. Denk ook aan waterschoenen, als je naar het strand gaat. Union cars rechts om de hoek kan je prima auto huren. Kali Limni beklimmen geweldig je wordt beloont met een prachtig uitzicht. Sari is een leuke kleine kloof om te wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Sanne01-09-2019

Ontspanning!

Heerlijke accommodatie met betrokken eigenaren. Iets van het centrum maar prima aan te lopen. Het ziet er prachtig en verzorgd uit. Heerlijke tijd gehad. Op vakantie iets vergeten en ben enorm vriendelijk geholpen door Maria. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Vincent28-08-2019

Het is oké

Let op kamers 3 t/m 5 zitten om de hoek met trapje naar beneden ook geen WiFi ontvangst. Helaas alles vol zodat wij niet konden ruilen. Uitzicht niet. Prijs is hetzelfde. Bij aankomst nog 3/4 moeten wachten kamer nog niet schoon. Als je echt gastvrij ben bied je na zo’n reis even aan drankje aan. Bij ontvangst sleutel nog enige uitleg nou nee. Gastvrouw zakelijk tenzij je hier jaren komt. Appartementen zijn keurig schoon en goed bed. Ligging tegen stadje aan en 1 minuut van de zee (waterschoen) meer naar bv links is zandstrand. Supermarkt om de hoek de wat grotere tegen stadje aan zo ook slager, groente en bakker. Ga je zelf koken wees creatief met 2 pannen het lukt wel. Omgeving groen mooi om te wandelen door de bergen. Stadje is er voor de toeristen wat hier behoorlijk aan het vernederlandse is. Deze review is kritisch maar wel een feit.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Guus en Thea de Bruijn05-08-2019

Gezellig en vriendelijk complex met fijne eigenaren. Er goede schoonmaak, 6x per week. 15 minuten lopen naar het centrum met goede restaurants. Vooral restaurant/familiebedrijf Maxim is een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8J.B. en M.D.28-07-2019

Prima!

Het appartement was ruim. De inrichting eenvoudig maar redelijk. Er was wel airco op de slaapkamer, maar daar moet apart voor betaald worden. Het complex is kleinschalig en daarom rustig en persoonlijk. De gastheer en -vrouw waren zeer behulpzaam en aardig. Het ligt praktisch aan het strand en is voorzien van een zwembadje met lekkere ligbedden. Daarnaast is het fijn dat het complex dicht bij voorzieningen en het centrum ligt. Alles is op loopafstand te bereiken. Wij hebben genoten en is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2019

Appartement Zephyros Village info