Appartement Venezia

Appartement Venezia
8,7

12 tips over Appartement Venezia

Hans, 1-7-2015
Huur een vervoermiddel want je zit wat verder van het centrum
Wendy, 8-8-2014
Echte aanraders zijn: strandenvan Lefkos en Apella beach (blue lagoon). Stadjes Finiki (haventje) en Olympos. Wie van windsurfen houdt moet naar chicken bay vlakbij het vliegveld.
Ernst Frans, 20-7-2014

TIp is dat je wel echt in het hoogseizoen gebruik moet maken van de airco. Dit kost 6 euro per dag, maar je hebt de airco echt nodig. Je hebt kamers die richting de zee zijn gericht en kamers die richting het zwembad zijn gericht.

Ook raad ik aan om de stranden af te gaan die boven Pigadia liggen. Zowel Kyra Panagia als Apella beach zijn echt de moeite waard! Ook de plaatsjes Lefkos en Mesohori en Olympos zijn zeer de moeite waard om is een keer heen te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Venezia voor je op een rij gezet:

Gert Hoogeboom, 18-7-2014
    In de reisgids wordt vermeld dat er een minimarkt is. Dat is niet het geval. Wel is het mogelijk om tegen kostprijs een six-pack mineraalwater te kopen en elke dag vers brood te bestellen.
    r.de groot, 1-6-2014

Wij liepen 30 minuten naar haventje van Pigadia met restaurantjes.

Wij vonden dit terug lekker, even uit buiken maar ook kan:

Uit eten bij Zoriana's place, 12 minuten lopen van Venezia.

Zeer goede lunch en avond eten met uitzicht op zee en Pigadia.

Zeer gezellig ingericht met o.a. relax stoelen.

Acropolis in Pigadia, zeer goed eten en ook een goede lunch.

De kok gebruikt allemaal verse producten / kruiden van het eiland.

Is wel gauw vol geboekt, een leuk uitzicht op de haven en goede bediening.

gerard kalsbeek, 4-5-2014
    Aan te bevelen is een scooter te huren, lopend naar het centrum is bijna een half uur.

ernst en karin schouten, 14-9-2013

tip met de boot naar olympus

huur een vervoersmiddel verken het eiland

pjmoonen, 26-7-2013

Excursie 3-stranden: stelt weinig voor, 2 kiezelstranden en 1 keer zwemmen vanaf de boot, lunch (rijst, salade staat enkele uren in de zon, maar niemand zag nadien bleekjes, kipspies wordt op de boot gemaakt in de warmte!) matige excursie.

Conclusie: Karpathos is een mooi eiland, geen party-eiland, meer voor de oudere jongeren dus.

Hotel oké.

Karpathos een mooi/verzorgt eiland, erg bergachtig. (scooter: € 15,- p/d, auto v.a. € 40,- p/d)

Fiets: € 5,- p/d.

V d veen, 18-6-2013
    Lopend na stad is 40 minuten, maar goed te doen, ook gezond na al dat lekkere eten. Maar met taxi, of eigen vervoer, fiets of scooter kan ook. Amoobibeach zandstrand, is geweldig! En ook restaurant aldaar is voortreffelijk!
    japiyo, 9-9-2012
    Huur een scooter. Strand achata aan oostkust vonden wij het beste ( eerste strandje vanuit venezia wanneer je met de scooter de heuvels in gaat)

We hebben een aantal aanbieders voor Venezia voor je op een rij gezet: