Appartement Venezia

Kleine hotelsWeer vandaag25°19°
Appartement Venezia
8,7

89 reviews over Appartement Venezia in het Nederlands

Gemoedelijk hotel. Fantastisch eten.

M. Aalten
4-10-2018

Fantastisch hotel! De eigenaar is een bijzonder goeie kok en gastheer. Gemoedelijk hotel .

Hotelkamers zijn erg schoon.

Super!

Ben en Heleen
22-6-2018

Superleuke accomodatie. Klein paradijsje met zwembad en mooie bloemen. Je loopt vanuit de binnentuin dwars door de lobby via de hoofdingang het hotel uit. Voorkant ligt aan redelijk drukke weg maar 's nachts is er amper verkeer. Strand aan de overkant van de weg. Niet bijzonder. Verhoogd, verlicht en breed troittoir tot in Pigadia. Prima te voet te doen. Half uurtje lopen. Eten in supermarkt is knetterduur. Je kunt beter ontbijt of halfpension bijboeken als je een appartement wilt. Eiland verkennen met auto of een quad is aanrader. Brommer is lastiger ivm hoogteverschillen. Vooral Apella beach is een bezoek waardig. Prachtig daar. Eten in hotel is basic maar prima. Hotelkamers netjes.

Het was super!

Frans Dehue
17-6-2018

Wat een geweldig complex.

Goed verzorgde kamers, heerlijk eten en geweldige bediening en eigenaars.

In 1 woord het was geweldig.

We waren met 17 mensen, waaronder opa,oma kinderen en kleinkinderen.

De kleinkinderen konden heerlijk spelen op het complex.

Mooie ligging met veel groen in het complex.

Auto of scooter wordt wel aanbevolen om de mooie strandjes te bereiken.

Nogmaals het was een heerlijke vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Venezia voor je op een rij gezet:

Gewoon goed. Zeer gastvrij en goede service.

F&A
3-6-2018

Alles is al geschreven. Venezia is gewoon vakantie zoals je het wilt.

thuiskomen

Anna-Marie
1-5-2018

Een kleinschalig complex, tegenover het strand. Mooie, gerenoveerde kamers. Gastvrije eigenaren die alles voor je willen doen. We zijn hier nu twee keer geweest en is zeker niet de laatste keer. Een flinke wandeling naar het stadje, wij huren altijd een auto. Verder een heerlijk eiland.

Geweldig, zeker terug

Toine Nelly Mart en Anja
16-10-2017

Vriendelijk mensen - Goede kok - Goede bediening - Lekker eten - Mooie tuin - Fijn zwembad - Zee aan de overkant - Schone kamers etc.....

Jullie lezen wel een top vakantie gehad. Gaan zeker nog een keer terug en dan weer naar Venezia. Lekker met de Quad het eiland over. Finiki-Lefkos-Amoopi en Olymphos. Een dagje naar Kassos en pirateneiland geweest. Gewoon zelf regelen.

Volgend jaar weer!

Maaike
13-10-2017

Een fantastisch kleinschalig familiecomplex. Het 19 studio's grote complex ligt op ongeveer 30 minuutjes lopen vanaf Pigadia / Karpathos stad. Het complex is zeer goed onderhouden met prachtige bloemen, een poolbar en een ontbijtruimte. Naast alle faciliteiten zorgt de gehele familie van Maria voor een fantastisch verblijf zonder zich op enige manier op te dringen. Ze zijn oprecht,bijzonder gastvrij en behulpzaam. We hebben enom genoten!!

Fantastische accomodatie

Sandra
2-10-2017

Een heerlijke accomodatie. Super mooie onderhouden tuin, 2 stappen tot het zwembad en 20 stappen naar de zee (rustige gedeelte), Karpathos stad 35 minuten lopen, eten in accomodatie lekker (A la card), de bedden geweldig !!! Eiland zelf ruig, mooie strandjes en bergdorp Olympos bijzonder ! Het enige wat ik miste op dit eiland was het 'groen'. Ook wel weer bijzonder soms dat maanlandschap. Eigenaren accomodatie meer dan top. Kortom: een aanrader. Erg naar mijn zin gehad hier met mijn dochter ! En geen gemiep met bedden bij het zwembad !

Opnieuw fantastisch na 2e keer op Karpathos.

Koos en Maartje Meijvogel
6-7-2017

Ontzettend gastvrije eigenaren waar wij met z'n vieren van hebben genoten, Maria en Jorgos zijn coole jonge mensen die samen dit hotel runnen en heerlijk kunnen koken en de gasten verrassen met een Griekse avond met barbeque.

Hulp bieden met zoeken naar een huurauto of een taxi of een mooi strandje, te gek eigenlijk om te noemen. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt en de vriendelijkheid en hulp van Aris en Mariélla die de gasten iets te drinken aanbieden is ook toppie.

Prachtig

Jeannette withaar
22-5-2017

Rustig eiland, prachtige strandjes, veel bergen. Vervoer is noodzakelijk wil je wat van de omgeving zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Venezia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Venezia in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Venezia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.