Appartement Ta Nisia

Appartement Ta Nisia
8,8

21 tips over Appartement Ta Nisia

Emmelie, 7-7-2015
Tussen 9 en 11 happy hour, lekkerste cocktails van Karpathos (gemaakt door de leukste barman ;-)
Emmelie, 7-7-2015
Happy hour tussen 9 en 11! Cocktails maar 5 euro en het zijn echt de beste van Karpathos! (Gemaakt door de leukste barman ;-)
Raymas, 6-7-2015
Je kan heel lekker eten om de hoek bij Kali Kardia.. Goede prijs en goed eten bij Theo en Esmeralda

We hebben een aantal aanbieders voor Ta Nisia voor je op een rij gezet:

Arie V., 3-7-2015

Tip 1: Niet extra betalen voor een z,g, gerenoveerde kamer heeft geen zin.

Tip 2: Ga bij dolphins naar het strand je kan daar gewoon de zee in lopen zonder grote gladde stenen.

Tip 3: Heel lekker eten bij Sofia`s place en Akropolis wel heel druk.

Tip 4: Heel lekker eten en ook nog gezellig bij Ellinikon, Pigadia en Esperides Garden.

Jack en Willeke, 19-10-2014

Voor het diner is Elea aan te bevelen. Lekker eten en een prima bediening.

De excursie naar Saria was een belevenis

Thijs, 17-9-2014

Bestel bij het zwembad een verse aardbeien smoothie! Het eten bij de lunch is heerlijk. Wel wat veel soms.

Huur verder een autootje om het strand bij Lefkos te zien.Heerlijk zandstrandje en kraakhelder water.

Grommen, 28-8-2014
Ontbijt en lunch is erg lekker bij Ta Nisia. Ook de barbeque was top!!
Danielle, 24-8-2014
Wij zijn een paar keer met de taxi en bus naar het strand van Amoopi geweest en hebben een dag een auto gehuurd om het eiland te zien
m , 30-7-2014

Tip: om de hoek kun je heerlijk eten in Kali Kadira. Daar wordt het eten met passie gemaakt! Kali Kadira wordt geleid door een Griekse familie, waarbij een van de zonen met Nederlandse Esmeralda is getrouwd. Gezellig en persoonlijk klantcontact. En belangrijk: verrukkelijk eten. Alleen de zwerfkatten konden ons niet bekoren...

In het dorp vind je talloze eettentjes, waar eigenlijk goed eten wordt geserveerd tegen een lage prijs (plm.€ 10 pp, incl. drankje ,vaak met dessert van het huis)

E. Jurgens, 29-7-2014
Omdat het zwembad niet uitsluitend voor de mensen van Ta Nisia is, wil het aantal bedjes nog wel eens aan de krappe kant zijn. Een paar erbij zou misschien een goed idee zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Ta Nisia voor je op een rij gezet: