Appartement Ta Nisia

Appartement
Appartement Ta Nisia
8,7

Omschrijving
Ta Nisia is een kleinschalig appartementencomplex gelegen in Pigadia op Karpathos. In de badkamer vind je een regendouche en vanaf je balkon heb je uitzicht over de baai. Een aanrader is een hapje eten bij het restaurant dat bij het complex hoort. Ook drink je hier de lekkerste cocktails. Dichtbij het strand en op loopafstand van het centrum.

Kenmerken

151 reviews over Appartement Ta Nisia in het Nederlands

Toen wij aankwamen was ons appartement nog bezet, en konden hier pas een paar dagen later in.

Was even vervelend maar het appartement wat we enkele dagen later kregen was groter en met en groter balkon, dus niet verkeerd.

Appartement ligt dicht bij strand en op loopafstand van het centrum.

Poolbar is prima met vriendelijk personeel.

Alleen veel te weinig ligbedden, ook omdat er mensen van “buiten”kunnen komen zwemmen.

Ook hier handdoekje leggen dus.

WiFi zeer slecht, eigenaar zegt: kinderen moeten maar gaan sporten😏

Zelf hing hij de hele dag aan de bar met in zijn hand.......een telefoon.

Eigenaar en zijn vrouw zijn niet echt vriendelijk,niet wat wij gewend zijn van de Grieken,en komen al heel wat jaren in Griekenland.

Kortom een fijn klein appartementencomplex met goede schoonmaak en goede poolbar,wordt door de aanwezigheid van de eigenaar vernietigd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Niet heen gaan

Douna,
8-10-2018

Eigenaar geen leuke vent die ruzie maakt met de gasten. Vrouw kan ook geen lach vanaf. Barpersoneel zijn top

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi complex

O,
18-9-2018

Mooi complex met goede bedden. Aan de straat zit de poolbar. De koffie is hier verrasssend goed, net als de bediening trouwens.

Gereisd met partner in juni 2018

D-reizen

Geweldige plek, heerlijk genoten!

Dennis en Wilma,
8-8-2018

Bij aankomst voel je al meteen de vriendelijke en ontspannen sfeer. Je wordt ontvangen door een Nederlandse gastvrouw. De kamer was super.

Groot met een heerlijk bed. De badkamer had een douchecabine met een regendouche. We hadden een groot balkon met een schitterend uitzicht over de hele baai. Bij de Island bar en het zwembad wordt je echt verwend door service en een vriendelijke bediening. Je kunt er erg lekker lunchen en dineren. En de bar is ook een aanrader voor gezelligheid, lekkere drankjes en cocktails. Wij hebben er echt een super vakantie gehad. Zeker een aanrader en een plek om terug te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

van der Zee,
4-8-2018

Wij komen hier al heel ons leven en er is niets slechts over te noemen, lekker eten bij het restaurant aan de andere kant van de weg die ook bij het appartement hoort, dit is niet alleen een restaurant maar ook een cocktail bar en je kan er terecht voor ontbijt, lunch en diner! De kamers zijn erg schoon en netjes. Aardige eigenaar die je als familie laat voelen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Jos Westenenk,
4-6-2018

Alles was goed je word behandeld als Familie

Gereisd met vrienden in mei 2018

Top accommodatie

Bianca,
19-10-2017

Wat een heerlijke plek en lieve mensen. Wij waren hier voor het eerst en komen zeker terug! Het maakt niet uit of je voor het eerst komt of al jaren. Voor iedereen is er aandacht en een praatje. Zwembad is lekker rustig en soms iets drukker. Lekker eten en drinken aan de bar of het terras. Mooie kamers in verschillende maten.

Tot snel, was het maar weer zover!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke omgeving

Fam Nobel,
13-9-2017

Heerlijke omgeving en fantastische mensen... We komen al vele jaren in Ta Nisia en hebben het elke keer geweldig.. De eigenaren zijn zeer vriendelijke en discrete mensen, die het beste voor hun gasten over hebben... Kom deze prachtige plek en lieve mensen bezoeken, een oase van rust en genot om te ervaren... Keep up the good work

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch!

Fionne,
12-9-2017

Prachtige ligging met uitzicht op zee en het zeer mooie zwembad aan de overkant.

We hadden een 4-kamer appartement en ook 2 balkons met ons tweetjes.

Daarom ook wel erg ruim, maar ook zo smaakvol ingericht.

Het zwembad is fantastisch, zo mooi aangelegd met heerlijke ligstoelen en fatboys.

Lekker loungemuziekje op de achtergrond en de poolbar onder handbereik.

We hebben er ontbeten, geluncht en af en toe ook in de avond gegeten.

Altijd afwisselend en zeer goed voor Griekse begrippen!

En wat een aardige meisjes in de bediening, ze lopen de hele dag hard om het je maar naar je zin te maken en nemen dan ook nog de tijd voor een leuk praatje.

Zelfs Steve, de eigenaar, zorgde ervoor dat wij alle wedstrijden van het Nederlands elftal er live konden kijken, heel attent.

Eerst niet de airco aanbieding genomen, maar later op terug gekomen, toch wel heerlijk, want het koelt er in de nachten toch niet genoeg af.

Wij hebben er niet gekookt, maar wil je dit wel gaan doen dan is er niet al te veel kookgerei aanwezig is.

Even het weggetje aan de overkant uitlopen en je bent alweer op het strand met leuke lunchrestaurantjes (Sea Side!)

Of een kleine 10 min. lopen en je bent bij de gezellige haven met vele restaurantjes en winkeltjes en clubs.

Kortom: genoeg te beleven voor iedereen.

We gaan eigenlijk nooit 2 keer naar dezelfde accomodatie, maar ik hoop hier toch echt nog weer eens te verblijven.

Gereisd met partner in september 2017

voor herhaling vatbaar!

rene,
11-9-2017

karpathos: schitterend, relatief rustig vakantie-eiland met intieme stranden (altijd dichtbij) en adequate voorzieningen. aangename sfeer, prima eten, goed drinken, attente en aimabele bediening bij de poolbar. helemaal top! lekker grieks, toch ook modern en iedereen spreekt (goed) engels.

luxe accommodatie - appartement en pool(bar) - voortreffelijk.

en heb je toch nog een probleem dan vind je bij de eigenaar altijd een luisterend oor. iedereen is er ongeforceerd op ingesteld om je te pleasen. helemaal gelukt!

Gereisd met partner in september 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ta Nisia in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ta Nisia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.