Appartement Ta Nisiasterstersterster

8.3Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

8.3Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Ta Nisia is een kleinschalig appartementencomplex gelegen in Pigadia op Karpathos. In de badkamer vind je een regendouche en vanaf je balkon heb je uitzicht over de baai. Een aanrader is een hapje eten bij het restaurant dat bij het complex hoort. Ook drink je hier de lekkerste cocktails. Dichtbij het strand en op loopafstand van het centrum.

163 reviews over Appartement Ta Nisia

• 2019
    8Fam. Westerman06-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Het appartement ligt op loopafstand van het centrum. Het is schoon, lekkere bedden, veel kastruimte en groot balkon. De WiFi was niet geweldig in het complex. Jammer was dat er ‘s avonds geen warm water was met douchen. Achter het complex is een restaurant met iedere avond life muziek. Aan de overkant van het appartement is een mooi zwembad met gezellige bar. Er is alleen een Nederlandse dame bij de receptie aanwezig met in- en uitchecken, verder is het het complex onbemand en kun je bij de poolbar terecht. We hebben een heerlijk verblijf gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9M. An schie04-09-2019

Prima vermaakt, mooie stad

We hadden een mooie Schoone kamer, met super zee uitzicht . Alleen er was geen fitness ruimte zoals aangegeven stond. En bij het zwembad waren weinig zonnen bedjes. En de mensen van buiten af konden daar ook liggen. Dus je snapt het al als je geen handdoek ging neerleggen om 9.00 had je ook geen plek.. verschrikkelijk zeg, ook echt niet gedaan.. en het ergste was ook nog. De mensen gingen naar handdoek liggen gewoon weer weg.en na enkele uren kwamen ze pas😒 Verder super mooi daar..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Van Dijk19-08-2019

Eenmalig deze accommodatie

Voor ons niet meer.. Wij hadden er toch een andere voorstelling van. Appartement was groot genoeg en zat op een hoek. Je waaide letterlijk van je balkon af. Aan de overkant is het zwembad met bar maar toegankelijk voor iedereen. Te weinig bedjes als je laat komt.. Wij zijn niet van handdoekje leggen. Barpersoneel is heel vriendelijk maar de eigenaarresse en man zijn 2 saggerijnen.. Voelt niet prettig helaas. Je brengt toch je geld voor je drankjes iedere dag doe dan ook ff gezellig. Ik vind ook dat het zwembad alleen er moet zijn voor de mensen uit het appartement . Je kan ook geen eitje bakken want er zijn geen koekenpannen want dat mag niet...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Joyce19-07-2019

Zeer mooi appartement en schoon. Goede bedden en ook als er iemand in de woonkamer moet slapen op de bank. Kamer 203 kijkt mooi uit op zee en de pool. Vriendelijk personeel zowel aan de receptie als bij de poolbar. Heerlijk ontbijt/ lunch . Airco aan te bevelen. Wifi goed bij de pool en op de kamers. Al met al een geslaagde vakantie. 5 minuten lopen naar de boulevard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam. Deleu19-07-2019

Ontspannen en genieten van de Griekse cultuur

Klein schalige accomodatie, schoon en netjes. Kluisje en airco worden apart verrekend indien daar gebruik van wordt gemaakt. Klein zwembad, maar dat is standaard op het eiland. Goed eten bij de accomodatie. Op het eiland zijn er verschillende restaurants van diverse klasse. Gemiddeld €15-€20 pp voor een compleet dinner. Goed eten voor een schappelijke prijs. Eilandbewoners zijn zeer gastvrij, toerisme is de voornamelijkste bron van inkomsten en dat willen ze graag zo houden. Uitgaan is mogelijk, maar het eiland meer ingericht op relaxen, ontspannen en onthaasten. De reden waarom wij zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Tinie11-07-2019

Geweldig!!

Van wat ik gelezen had op zoover vreesde ik het ergste maar alles was perfect. We hadden WiFi op de kamer en airco. Zwembad was tegenover het appartement was altijd plek

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Marian28-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Net terug van een heerlijke vakantie in Pigadia op Karpathos. Ta Nisia is een kleinschalig complex, de appartementen zijn erg mooi en schoon en heel belangrijk met prima bedden. 50 m van het zandstrand en 500 m van de haven met restaurantjes en winkels.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Maggy15-10-2018

Fijn appartementencomplex maar geen 4 sterren ..

Toen wij aankwamen was ons appartement nog bezet, en konden hier pas een paar dagen later in. Was even vervelend maar het appartement wat we enkele dagen later kregen was groter en met en groter balkon, dus niet verkeerd. Appartement ligt dicht bij strand en op loopafstand van het centrum. Poolbar is prima met vriendelijk personeel. Alleen veel te weinig ligbedden, ook omdat er mensen van “buiten”kunnen komen zwemmen. Ook hier handdoekje leggen dus. WiFi zeer slecht, eigenaar zegt: kinderen moeten maar gaan sporten😏 Zelf hing hij de hele dag aan de bar met in zijn hand.......een telefoon. Eigenaar en zijn vrouw zijn niet echt vriendelijk,niet wat wij gewend zijn van de Grieken,en komen al heel wat jaren in Griekenland. Kortom een fijn klein appartementencomplex met goede schoonmaak en goede poolbar,wordt door de aanwezigheid van de eigenaar vernietigd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5Douna08-10-2018

Niet heen gaan

Eigenaar geen leuke vent die ruzie maakt met de gasten. Vrouw kan ook geen lach vanaf. Barpersoneel zijn top

Gereisd met partner in juli 2018

• 9O18-09-2018

Mooi complex

Mooi complex met goede bedden. Aan de straat zit de poolbar. De koffie is hier verrasssend goed, net als de bediening trouwens.

Gereisd met partner in juni 2018

21 tips over Appartement Ta Nisia

• Ally, 19-06-2014

Volg het WK bij Island Bar bij Ta Nisia, Super lokatie!

• Patricia Pool, 08-07-2014

Op loopafstand is het pittoreske haventje met tal van souverirswinkeltjes en gezellige restaurantjes. Ga eens naar Eleya en Maxim om heerlijk te eten! En ook la Corte is heel goed aan te raden. Vergeet ook niet de wijngaard te bezoeken van Thijs Pool die in Volada woont!

• Roelof, 07-08-2013

Karpathos is een prachtig eiland ! Het is niet zo toeristisch. Huur zeker een auto of een brommer en verken het eiland ! Ga zeker met de excursie naar Olympus mee ! Zéér de moeite waard.

7 vragen over Appartement Ta Nisia

• Lammers, 18-09-2019

Appartement Ata Nisia

Is er een föhn in de badkamer

• Maggie, 21-06-2018

Ontbijten

Weet iemand of je ondertussen al kunt ontbijten bij het appartement? Las dat het in 2016 nog niet kon.

• S. Molenaar, 07-02-2017

Mountain bikes

Wij houden van mountain biken. Weet iemand of je mountain bikes kunt huren in Pigadia ofwel op Karpathos? En of het überhaupt een beetje te doen is om daar te fietsen....?

Appartement Ta Nisia info

• Aantal sterrensterstersterster