Hotel Sunrise

Hotel Sunrise
8,9

4 tips over Hotel Sunrise

Gina, 8-10-2016
Koffie (en meer) drinken bij En Plo bij de haven van Pigadia. Veel soorten koffie, probeer vooral de Art Coffee. Heelijke stoelen en goede sfeer. Hele aardige eigenaar. Boottocht met Sophia my love, je gaat naar diverse strandjes, mogelijkheid om te zwemmen. Inclusief een heerlijke lunch.
Gina, 5-10-2016
Olympos is een leuke plaats om te bezoeken. Lopen daar nog in traditionele klederdracht. Wel heel toeristisch. Olympos kun je per boot bereiken via Diafani en daar verder met de bus. Is een combireis die de boten in Pigadia regelen. Of Olympos met de auto. Dit bergstadje is via een lange weg, met alleen maar haarspeldbochten te bereiken. Weg is wel goed geasfalteerd.Opletten bij Ovelistirio Bonenzi in Olympos. Je krijgt (denk je) ongevraagd hapjes, maar ze staan wel op de rekening.
Gina, 5-10-2016
Auto huren bij Island cars, vlakbij hotel. Met de auto naar Olympos. Is wel een hele onderneming ivm hoge bergen en soms het ontbreken van een vangrail. Maar je wordt beloond met mooie uitzichten. Het strand van Lefkos is het bezoeken waard. Daar heerlijk eten bij Barba Manolis. Hele lieve mensen en ze kunnen koken! In Pigadia heerlijk gegeten bij restaurant to ellinikon en bestel vooral de dagspecialiteiten. Ook bij restaurant Elea heerlijk gegeten. Ook hier dagspecialiteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet:

Richard, 2-9-2015
Maak een boottocht vanuit de haven naar de diverse stranden of een bezoek aan Olympos met de boort ipv met de auto

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet: