Hotel Sunrise

23 reviews over Hotel Sunrise in het Nederlands

Gewoon heel goed,

Joke
14-10-2017

Wij komen hier in Sunrise hotel voor het vijfde jaar!

Het is goed, netjes, prima ontbijt, vriendelijk personeel, prachtig uitzicht op de zee,

Om de hoek de haven met diverse restaurants, de supermarkt en winkels de straat uit, het strand op 5 minuten lopen

Wat wil je nog meer!!!

Oude reviews (archief)

Geweldig en op toplocatie

Gina
5-10-2016

Hotel is op een prachtige locatie met uitzicht op de haven van Pigadia. Kamers zijn prima, met een koelkast (gratis). Kluisje (gratis) en bedden die heerlijk liggen. Kamers worden elke dag schoongemaakt, behalve op zondag. Wifi in het hotel is gratis en redelijk. Filmpjes kijken bv lukt niet. Je moet ook elke keer inloggen. Ontbijt was wat ons betreft prima. Zeer vriendelijke mensen. Je kunt bij goed weer ook buiten ontbijten.

Geweldige locatie

Borger
25-6-2016

Prima hotel, goed ontbijt, keurige kamer met koelkast, schitterend uitzicht!

Centrale ligging tov strand, restaurants, openbaarvervoer en supermarkt.

Hotel met prachtig uitzicht

Richard
2-9-2015

Het hotel ligt precies tussen het centrum en het strand in. Beiden zijn binnen een paar minuten te bereiken. De kamers zijn prima ingericht met kluis, airco en koelkast. Het heeft een goed werkende douche met op ieder moment van de dag warm water. Het hele hotel is brandschoon. Het ontbijt is 's morgens erg karig bijv geen verse sappen, fruit of vers gezette koffie. Echter hetgeen wat aangeboden wordt is vers, goed van smaak en wordt iedere keer bijgevuld. Bijna alle kamers hbeen zeezicht met een prachtig uitzicht over de baai.

goed hotel

H lazeroms
16-7-2013

goed hotel met simpel ontbijt goede ligging en mooi uitzicht

dicht bij strand en centrum karpathos is een heel leuk eiland.

goede vakantie gehad

goed hotel

H lazeroms
16-7-2013

wij zijn 11 dagen geweest goed hotel met een heel simpel onbijt kamers goed schoon het eiland karpathos heel leuk.

Bij onze keuze voor dit hotel heeft meegespeeld de goede beoordeling in 2012 op zoover. Helaas hebben wij het niet zo ervaren dat het personeel behulpzaam en klantvriendelijk was met uitzondering van het kamermeisje.

We wisten dat we de koelkast, airco en safe moesten betalen. Ook wisten we dat het een continental ontbijt was maar dat je 10 dagen alleen dezelfde jam krijgt, kaas en 2 soorten vlees beleg is toch wel erg minimaal. Bovendien als je bij het ontbijt een gekookt eitje of Griekse yoghurt wilde moest je ervoor betalen en je werd aangekeken met enige minachting. We hebben er alle begrip voor dat het kamermeisje een dag vrij heeft, maar dat dit betekent dat de kamer niet wordt schoongemaakt, laat dit dan even weten. Voorts vonden wij het niet echt hygienisch bij de hoge temperaturen om een prullenbak met gebruikt toiletpapier twee dagen te laten staan. Kortom dit hotel zal door ons niet meer worden bezocht ondanks de prachtige ligging.

Prima locatie

afrancke1
23-9-2012

Keurig gerenoveerd hotel, 3 minuten lopen van het centrum, 2 min. lopen naar de bushalte en 5 min. lopen van het Vronti-strand. Gebruik daar de heerlijke ligbedden van Alimounda Mare (€ 7,00 voor 2 pers.) Lunchen op het strand bij Limanaki Beach. Ontbijt in hotel: weinig variatie.

Hotelkamer is ruim genoeg, douche is erg klein. Jammer dat je moet betalen voor kk en airco. Prachtig uitzicht op zee vanaf balkon.

een aanrader

johan francois
2-9-2012

zeer hartelijk ontvangen door de uitbater en zijn staff, de kamers zijn mooi en zeer proper, een goede ligging om het binnenland te verkennen. rustig gelegen en toch heel dicht bij de haven en de vele restaurants, waar het s'avonds heerlijk vertoeven is. Voor de beste adressen kan je bij de hotelbaas terecht die je maar wat graag de weg zal wijzen. De echte Griekse keuken is er niet ver weg.....heerlijk

Hier gaan we terugkomen !!!

Ernst en Rita
13-7-2011

Hotel Sunrise ligt fantastisch net aan de rand van het centrum van Pigadia met zeer mooi uitzicht op de baai en een gedeelte van de haven. Over het personeel ...niets dan lof.Uiterst vriendelijk en alles onder het motto...De klant moet een leuk en goed verblijf hebben in Sunrise. Prijzen welke je extra moet betalen voor kluisje, airco en koelkast zijn niet echt te duur. Wifi is aanwezig(redelijke prijzen voor 1 -3 of 7 uur) ...echter de kwaliteit van de verbinding ligt aan de plek waar je zit(slecht of goed signaal). Let er wel op dat je via http://1.1.1.1/info uitlogt....anders ben je je tegoed zo kwijt. Bootexcursie gemaakt naar 3 stranden voor 15 euro incl "barbecue"op het strand van Apella. Geboekt in de haven bij Yiannis love Boat.Een aanrader!. Auto gehuurd bij Billy's rental....alles zeer dichtbij Sunrise te regelen. Leuke restaurantjes...leuke winkeltjes...Tijdens snorkelen in de baai een fantastische ontmoeting gehad met een reuzenschildpad....Water zo helder als kraanwater.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise scoort een 8.41 uit 10 op basis van 24 reviews.