Géén boekingskosten

Hotel Sunrise

GriekenlandKarpathosPigadia (Karpathos stad)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sunrise voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 22 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 22 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

24 Reviews over Sunrise

• 9Joke14-10-2017

Gewoon heel goed,

Wij komen hier in Sunrise hotel voor het vijfde jaar! Het is goed, netjes, prima ontbijt, vriendelijk personeel, prachtig uitzicht op de zee, Om de hoek de haven met diverse restaurants, de supermarkt en winkels de straat uit, het strand op 5 minuten lopen

Wat wil je nog meer!!!

• 8Gina05-10-2016

Geweldig en op toplocatie

Hotel is op een prachtige locatie met uitzicht op de haven van Pigadia. Kamers zijn prima, met een koelkast (gratis). Kluisje (gratis) en bedden die heerlijk liggen. Kamers worden elke dag schoongemaakt, behalve op zondag. Wifi in het hotel is gratis en redelijk. Filmpjes kijken bv lukt niet. Je moet ook elke keer inloggen. Ontbijt was wat ons betreft prima. Zeer vriendelijke mensen. Je kunt bij goed weer ook buiten ontbijten.

• 9Borger25-06-2016

Geweldige locatie

Prima hotel, goed ontbijt, keurige kamer met koelkast, schitterend uitzicht! Centrale ligging tov strand, restaurants, openbaarvervoer en supermarkt.

• 8Richard02-09-2015

Hotel met prachtig uitzicht

Het hotel ligt precies tussen het centrum en het strand in. Beiden zijn binnen een paar minuten te bereiken. De kamers zijn prima ingericht met kluis, airco en koelkast. Het heeft een goed werkende douche met op ieder moment van de dag warm water. Het hele hotel is brandschoon. Het ontbijt is 's morgens erg karig bijv geen verse sappen, fruit of vers gezette koffie. Echter hetgeen wat aangeboden wordt is vers, goed van smaak en wordt iedere keer bijgevuld. Bijna alle kamers hbeen zeezicht met een prachtig uitzicht over de baai.

• 8H lazeroms16-07-2013

goed hotel

goed hotel met simpel ontbijt goede ligging en mooi uitzicht dicht bij strand en centrum karpathos is een heel leuk eiland. goede vakantie gehad

• 8H lazeroms16-07-2013

goed hotel

wij zijn 11 dagen geweest goed hotel met een heel simpel onbijt kamers goed schoon het eiland karpathos heel leuk.

• 6BirEls02-07-2013

Fantastische plek, dicht bij strand en haven

Bij onze keuze voor dit hotel heeft meegespeeld de goede beoordeling in 2012 op zoover. Helaas hebben wij het niet zo ervaren dat het personeel behulpzaam en klantvriendelijk was met uitzondering van het kamermeisje. We wisten dat we de koelkast, airco en safe moesten betalen. Ook wisten we dat het een continental ontbijt was maar dat je 10 dagen alleen dezelfde jam krijgt, kaas en 2 soorten vlees beleg is toch wel erg minimaal. Bovendien als je bij het ontbijt een gekookt eitje of Griekse yoghurt wilde moest je ervoor betalen en je werd aangekeken met enige minachting. We hebben er alle begrip voor dat het kamermeisje een dag vrij heeft, maar dat dit betekent dat de kamer niet wordt schoongemaakt, laat dit dan even weten. Voorts vonden wij het niet echt hygienisch bij de hoge temperaturen om een prullenbak met gebruikt toiletpapier twee dagen te laten staan. Kortom dit hotel zal door ons niet meer worden bezocht ondanks de prachtige ligging.

• 10bobi11-01-2013

Központban lévő szálloda

Mindig kedves személyzet,tökéletes kiszolgálás,tiszta szoba,perfekt!

• 8afrancke123-09-2012

Prima locatie

Keurig gerenoveerd hotel, 3 minuten lopen van het centrum, 2 min. lopen naar de bushalte en 5 min. lopen van het Vronti-strand. Gebruik daar de heerlijke ligbedden van Alimounda Mare (€ 7,00 voor 2 pers.) Lunchen op het strand bij Limanaki Beach. Ontbijt in hotel: weinig variatie. Hotelkamer is ruim genoeg, douche is erg klein. Jammer dat je moet betalen voor kk en airco. Prachtig uitzicht op zee vanaf balkon.

• 9johan francois02-09-2012

een aanrader

zeer hartelijk ontvangen door de uitbater en zijn staff, de kamers zijn mooi en zeer proper, een goede ligging om het binnenland te verkennen. rustig gelegen en toch heel dicht bij de haven en de vele restaurants, waar het s'avonds heerlijk vertoeven is. Voor de beste adressen kan je bij de hotelbaas terecht die je maar wat graag de weg zal wijzen. De echte Griekse keuken is er niet ver weg.....heerlijk

Hotel Sunrise info

Het complex