Appartement Sound of the Sea

Appartement Sound of the Sea
9,1

8 tips over Appartement Sound of the Sea

Maria L., 16-5-2016
Huur een auto of scooter voor een paar dagen en rijd het eiland rond.
Eric, 26-8-2014
Alle kamers zijn goed qua uitzicht.
b, 24-8-2014
Zeker naar Olympia, te ver voor een scooter, met een auto prima te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sound of the Sea voor je op een rij gezet:

pietveeke_1, 10-9-2013
Huur wel een scooter of auto om het mooie eiland te ontdekken.
E, 2-9-2012
Huur een bromfiets of motor
E, 7-8-2012
Betrouwbaar bromfiets en motor verhuur met alle service van sympathieke en flexibele verhuurder www. Millionmotorbikes.net

Freek, 13-5-2012
In de accommodatie is wifi aanwezig, je kan er BVN ontvangen. Om van de lokatie naar de de haven te komen moet je ongeveer 15 minuten lopen over een redelijk heuvel.
Freek Posthuma, 13-5-2012

Het eten in de haven is wisselend. Heb een mindere ervaring met het restaurant "maxim", maar een zeer positieve ervaring met restaurant Pigadia.

Het advies dat Olympos alleen per excursie te bereiken zou zijn aangezien de wegen slecht zijn is niet waar. Er is een geweldige weg aangelegd middels europesche subsidie. Excursie kosten 40 per persoon. Met het huren van een auto waren we maar 30,00 kwijt geweest. Met 3 personen scheelt dat toch weer € 90,00

We hebben een aantal aanbieders voor Sound of the Sea voor je op een rij gezet: