Appartement Sound of the Sea

Appartement
Appartement Sound of the Sea
9,2

200 reviews over Appartement Sound of the Sea in het Nederlands

Leuke vakantie maar veel te duur

W&J
15-9-2018

Wij hebben het ervaren na veel Griekse eilanden bezocht te hebben dit toch niet zo positief als iedereen schrijft het is een schone accommodatie lieve meisjes éénzijdig ontbijt binnenkomst slecht er werd gewezen met de vinger daar moet je heen terwijl wij hier nooit eerder zijn geweest . Wiffi is er eigenlijk niet alleen beneden als je geluk heb de airco is 8 euro per dag leuke vakantie gehad maar veel en veel te duur voor Griekenland zelfs de zonnebedden doorgezakt wij hadden anders verwacht de bedden zijn goed en de douche ook voor ons geen tweede keer meer zelfs geen koffieapparaat

zeker voor herhaling !!!

fine leemkuil
11-8-2018

het is een geweldig mooi kleinschalig complex met een prachtig uitzicht over de zee.

het wordt gerund door moeder en dochter die alles voor je over hebben ,de app zien er top uit !!en wordt dagelijks schoon gemaakt .er zijn veel Nederlanders en zweden wat wij wel gezellig vonden omdat je met veel mensen een praatje maakt.in een woord top!!!!

Genieten op het mooiste plekje

Henk en Marian
9-8-2018

Prachtig plekje! Elk appartement heeft zeezicht met echt het geluid van de zee. Bomen en bloemen omringen het complex. Alles is goed bijgehouden. Het is er brandschoon. De appartementen zijn goed ingedeeld, heerlijk bed en douche met regendouche. De eigenaren zijn moeder en dochter. Zij en ook de medewerkers zijn enthousiast en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De gehele dag en avond kan er gegeten en gedronken worden met prachtig uitzicht. Het wordt ook gebracht als je liever op je strandstoel wilt blijven zitten. En het is erg lekker, moeder kookt daar nog. Ze doen daar gelukkig niet aan handdoekje leggen. Er zijn genoeg stoelen voor iedereen. Mooi zwembad met zout water, vinden wij persoonlijk lekkerder dan chloor. Het is er heerlijk rustig maar de drukte kan ook snel opgezocht worden. 15 minuten lopen naar het centrum/haventje. Wel steil en even klimmen maar zeker de moeite waard. Ook met de auto begaanbaar.

In 1 woord GEWELDIG!

Germaine
19-7-2018

Super accommodatie! Voor ieder die rust zoekt en wil genieten van het goede Griekse leven is Karpathos echt een eiland die je bezocht moet hebben. De gastvrijheid van de eigenaren van Sound of the Sea past prima bij het Griekse leven op Karpathos. Kortom echt een aanrader en we komen zeker terug.

Wat een toplocatie een waar paradijsje

Mandy
17-7-2018

Een ontzettende mooie locatie boven op een rots doet zijn naam eer aan, ‘s avonds hoor je de zee heerlijk. Het wordt gerund wordt door moeder en dochter. Je wordt ontzettend vriendelijk geholpen en ze zijn ook erg gastvrij niks is ze te gek. Roula de moeder kan erg goed koken en haar moussaka is een aanrader. Vanuit je appartement zie je de zee en de bergen zo mooi. Het is wel een aardige klim naar boven vanaf t centrum met je boodschappen maar op zich wel te doen als je goed ter been bent. Het havenplaatsje is ook erg leuk met hele leuke restaurantjes, anemoussa echt een aanrader! Het eiland zelf is erg mooi waar paradijsje voor natuurliefhebbers. Ook excursies gedaan naar Olympus met de boot dolfijnen zien zwemmen en het eiland Saria met José de gids wat een ontzettende enthousiaste gids die je alles kan vertellen over het mooie eiland. Kortom een locatie waard om te bezoeken

Boek Sound of the Sea

Judbar
16-6-2018

Dit is een perfect vakantie verblijf. Rustige omgeving. Om naar de stad te lopen moet je wel goed ter been zijn of een auto hebben. Taxi naar centrum kost ongeveer 6, 00 euro. Bedden perfect soort boxspring. Er zit een restaurant bij het complex dus daar kan je ontbijten, lunchen, dineren en een bar. Zoutwaterzwembad aanwezig. 's-avonds lekker rustig. 2 kookplaatjes maar goed mee te koken als je dat zou willen. Zeer grote koelkast met vriesruimte erbij. Voor ons is dit zeker een aanrader op Karpathos. Wij hadden een maisonette.

Fantastisch uitzicht

Audrey
12-6-2018

Rustig gelegen, schoon en vriendelijk. Wel vaste kern ( oudere)mensen die jaarlijks terug komen, geen handoekje leggen.wij mistte alleen wel douchegordijn en vonden het wel er gehorig.

Genieten in rust

N Wissink
14-4-2018

Heerlijk en relaxte vakantie gehad! Ontzettend lieve eigenaressen: 's avonds lekker Grieks gegeten, gemaakt door Roula. Maar ook in de haven kun je lekker eten: veel verschillende restaurants (en niet zo opdringerig). Zwembad niet te groot, maar wel altijd plek. In mei veel senioren: vonden wij niet erg. Lekker rustig. Aanrader!

fantastisch en rustig

cor
14-10-2017

houd je van rust, mooi uitzicht en goed eten dan zit je daar goed

Heerlijk rustig, gemoedelijk en zeer vriendelijk

Fam. Jongejan/Hielkema
18-9-2017

Met twee volwassenen en een kindje van bijna 3 hebben we hier 12 heerlijke dagen gehad! Helaas was onze dochter het enige kindje hier tijdens ons verblijf maar ze heeft zich heerlijk vermaakt ook mede dankzij een aantal vaste gasten die heel open en leuk met haar speelde! Eigenaresse en haar moeder (en de rest van het personeel) zorgen voor een heerlijk verblijf met lekker eten en drinken (bijna elke dag een vers gerecht buiten de kaart om) en altijd een vriendelijk woord en gesprek! Gemotoriseerd vervoer is wel een aanrader gezien de helling naar Pigadia en de bergachtige wegen op de rest van het eiland. Heerlijk koel zwembad met zout water gevuld waar ik wat sceptisch over was maar ik vond het achteraf wel heel fijn omdat het niet zo'n chemisch chloor bad was. Het appartement (2 kamer split level) is zeer modern voor Griekse begrippen! Mooie strakke (Europese) badkamer en heerlijk geslapen op het goede bed. Zelfs een tv aanwezig met BVN ontvangst voor de liefhebber. Aanrader!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sound of the Sea in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sound of the Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.