Appartement Sound of the Sea

• Matig / voldoende: 5 - 7

Boek Sound of the Sea

Judbar
16-6-2018

Dit is een perfect vakantie verblijf. Rustige omgeving. Om naar de stad te lopen moet je wel goed ter been zijn of een auto hebben. Taxi naar centrum kost ongeveer 6, 00 euro. Bedden perfect soort boxspring. Er zit een restaurant bij het complex dus daar kan je ontbijten, lunchen, dineren en een bar. Zoutwaterzwembad aanwezig. 's-avonds lekker rustig. 2 kookplaatjes maar goed mee te koken als je dat zou willen. Zeer grote koelkast met vriesruimte erbij. Voor ons is dit zeker een aanrader op Karpathos. Wij hadden een maisonette.

Fantastisch uitzicht

Audrey
12-6-2018

Rustig gelegen, schoon en vriendelijk. Wel vaste kern ( oudere)mensen die jaarlijks terug komen, geen handoekje leggen.wij mistte alleen wel douchegordijn en vonden het wel er gehorig.

Genieten in rust

N Wissink
14-4-2018

Heerlijk en relaxte vakantie gehad! Ontzettend lieve eigenaressen: 's avonds lekker Grieks gegeten, gemaakt door Roula. Maar ook in de haven kun je lekker eten: veel verschillende restaurants (en niet zo opdringerig). Zwembad niet te groot, maar wel altijd plek. In mei veel senioren: vonden wij niet erg. Lekker rustig. Aanrader!

fantastisch en rustig

cor
14-10-2017

houd je van rust, mooi uitzicht en goed eten dan zit je daar goed

Heerlijk rustig, gemoedelijk en zeer vriendelijk

Fam. Jongejan/Hielkema
18-9-2017

Met twee volwassenen en een kindje van bijna 3 hebben we hier 12 heerlijke dagen gehad! Helaas was onze dochter het enige kindje hier tijdens ons verblijf maar ze heeft zich heerlijk vermaakt ook mede dankzij een aantal vaste gasten die heel open en leuk met haar speelde! Eigenaresse en haar moeder (en de rest van het personeel) zorgen voor een heerlijk verblijf met lekker eten en drinken (bijna elke dag een vers gerecht buiten de kaart om) en altijd een vriendelijk woord en gesprek! Gemotoriseerd vervoer is wel een aanrader gezien de helling naar Pigadia en de bergachtige wegen op de rest van het eiland. Heerlijk koel zwembad met zout water gevuld waar ik wat sceptisch over was maar ik vond het achteraf wel heel fijn omdat het niet zo'n chemisch chloor bad was. Het appartement (2 kamer split level) is zeer modern voor Griekse begrippen! Mooie strakke (Europese) badkamer en heerlijk geslapen op het goede bed. Zelfs een tv aanwezig met BVN ontvangst voor de liefhebber. Aanrader!

Prachtige plek net buiten Pigadia

Andre Nijmegen
15-9-2017

Een super appartement, goed verzorgd, echt schoon, fantastisch sanitair en van alle gemakken voorzien. De wandeling naar en van het dorp is wel een heuveltje maar dat vonden wij niet erg. Je zit vlakbij de haven maar van die reuring krijg je in het complex niets mee omdat het aan een doodlopende weg aan de zee ligt. Het enige dat je 's nachts hoort zijn inderdaad de geluiden van de zee.

Héérlijke appartementen

Anja Muller
13-8-2017

Door moeder en dochter fantastisch verzorgt!

je zorgen thuis laten en genieten van het eiland en haar bewoners

Droomvakantie op een geweldig Grieks eiland.

Anja van Egmond
2-8-2017

Er zijn van die plekken waar je je gelijk thuis voelt, en waar je voor altijd zou willen blijven. Sound of the Sea is zo'n plek. Wij verbleven in een prachtig ruime maisonnette met een groot balkon met uitzicht over zee. De bedden zijn echt heerlijk!! En de badkamer met inloopdouche is riant. Het complex staat in een mooi aangelegde tuin, en de kinderen hebben zich goed vermaakt in en om het zwembad. Eigenaresse Hellen is zorgzaam en lief en zorgt er samen met haar moeder en het personeel voor dat je een supervakantie hebt.

Het stadje Pigadia ligt op tien minuten lopen, waarbij je wel een heuvel op moet. Maar de klim is zeker de moeite waard!!! Een sfeervolle haven, heel veel fijne tavernes en restaurantjes en echte Griekse gastvrijheid!! Wij zijn van deze plek en zijn bewoners gaan houden!!!

Wij waren hier sinds 2012 voor de tweede maal, in de nu volledig nieuw ingerichte app.

Wat je op internet op foto's ziet, zo is het ook werkelijk ter plaatse. Alle app hebben hebben uitzicht op zee. Wij zaten in een 2 kamer app, die het laagst zijn gelegen. Wij zaten in A3, die een terras had, die in tegenstelling tot de overige 3, 2 kamer app, nog schaduw had. Niet onbelangrijk als, zoals bij ons de temperatuur opliep tot soms wel 38 gr. Behalve zoals in vele Griekse app, waar het keukengerei en kookgelegenheid minimaal is, ontbrak er verder niets.

Wel een minpunt dat de WiFi verbinding zeer traag dan wel niet werkend was. Je moest op het looppad gaan staan of bij het zwembad voor een goede verbinding. Was trouwens niet alleen bij ons maar ook bij onze onze buren. De eigenaressen, moeder en dochter, twee lieve gastvrije mensen, zouden hier een extra versterker moeten plaatsen.

Moeder en dochter staan altijd voor je klaar, kunnen lekker koken en drankjes maken. Verder kun je gebruik maken van de wellness. Hebben wij zelf niet gedaan, maar andere gasten wel en die waren met name heel erg te spreken over de massage. Sound of the sea is voor ons een mooi, zoniet het mooiste complex in/nabij Pigadia, wat lopend in een 10 min is te doen. Voor de mensen die slecht ter been zijn is het steile tripje wel lastig. Pigadia is vooral in de avond een gezellige plaats om te vertoeven, met een leuke boulevard en straatjes, waar je altijd wel een goed restaurantje zult vinden. Wij hebben meerdere malen gegeten bij mesogios, gelegen aan de haven, waar wij in de keuken meerdere kleine gerechten (tapas)konden uitkiezen. Verder vonden wij het uitstekend eten bij het Italiaans restaurant El Porto en als afwisseling van de Griekse en Italiaanse keuken, de sushi van Yum-me. Heerlijk eten en hele gastvrije lieve familie.

Karpathos is een prachtig eiland, vooral in het voor en naseizoen niet druk (hoogeseizoen vooral veel Italianen en Grieken) met prachtige stranden, waarvan sommige, als je een beetje moeite wil doen, helemaal verlaten. Er waait vrijwel altijd een lekkere Noord/noordwesten wind en als die te hard is, kun je altijd aan de oostkust een strand vinden die in de luwte ligt. Maar de surfers zullen daar bij de AirPort anders over denken. Karpathos is niet zo groot en dus vonden wij 2weken precies goed. Vervoer, als je wat van het eiland wil zien, wel een must. Als je van de scooter, motor of quad bent, dan kun je op,karpthos heerlijk rond crossen. Doorgaande wegen prima en lekker rustig.

Kortom, wij hebben inmiddels veel Griekse eilanden bezocht, maar Karpathos zal ons zeker nog eens terug gaan zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Sound of the Sea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sound of the Sea in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sound of the Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sound of the Sea scoort een 9.09 uit 10 op basis van 199 reviews.