Appartement Socrates

73 reviews over Appartement Socrates in het Nederlands

Heel fijn

Sjoerd Verest
10-8-2018

Heerlijk en goed appartement. Vriendelijk personeel, werd goed schoongehouden en zijn mooie kamers. Zwembad was ook prettig, alleen wat weinig ligplekken bij grote drukte.

Voor mensen die via touroperator boeken: boek geen auto via de touroperator. Zij gaan in zee met een onfatsoenlijk huurbedrijf (Avis Budget Car Rental in Karpathos). Komen met smoesje aan dat huurbedrag niet via creditcard/pin kan worden voldaan en dus contant moet worden betaald. Schrijven wel creditcard nummer op voor borg en boeken vervolgens het huurbedrag nogmaals (maar wel toevallig op de dag na vertrek?) van je creditcard-rekening.

Heerlijke plek!

Suzanne
12-6-2018

3x op Karpathos geweest en het is een pracht eiland. Heerlijk eiland zonder het echte massa toerisme. Socrates is een prachtig appartement voor griekse begrippen erg luxe! 15 a 20 minuutjes wandelen en dan ben je in het gezellige centrum van Karpathos. Fijn zwembad, schone kamers en prima bedden!

Geweldig

Bas
15-5-2018

Mooi complex rusrig gelegen net buiten het centrum. Gastvrije ontvangst en ziet er spic en span uit.

Kamers enorm groot en schoon, bedden liggen heerlijk, zeker voor Griekse begrippen. Aanrader!

geweldig

wilma
6-2-2018

super lieve mensen,prachtig complex geweldig appartement.

Blijft een geweldige vakantiebestemming

Rob
23-10-2017

Voor de vijfde keer op rij een geweldige vakantie gehad. Chrisa is een hartelijke gastvrouw die haar uiterste best doet om het iedereen naar de zin te maken, evenals haar echtgenoot Fotis.

Kamers zijn groot, schoon en de bedden bijna perfect. Volgend jaar gaan wij zeker weer !

Geweldig!

Fam.Snijders
5-8-2017

De kamers zij luxe,zeer schoon,erg gezellig en smaakvol ingericht, Een pluspunt is het uitgebreide ontbijt iedere morgen bij het zwembad. Heerlijk!Iedere dag worden de bedden opgemaakt, voorzien van schone lakens en handdoeken. Het hele team van Socrates zorgt voor een aangenaam verblijf! Sophia bij de receptie, weet vele leuke Griekse restaurantjes(o.a.San Georgo taverna,Milos) en staat voor iedereen klaar.

Socrates ligt dicht bij zee. We hebben er een heerlijke vakantie gehad. Een aanrader! Team Socrates bedankt, namens ons allemaal!

Many Greetings familie Snijders

Vriendelijke eigenaren,heel schoon appartement

Nicolette
29-7-2017

Een ruim en schoon appartement met een groot balkon. De dochter van de eigenaren is iedere dag bij de receptie en bar en zorgt er op alle mogelijke manieren voor dat je vakantie prima geregeld is. Het zwembad ligt tussen de twee appartementsgebouwen in maar is niet heel erg groot en omdat er niet veel mensen bij het zwembad liggen is het niet altijd gezellig om daar te liggen. Er zijn bij het zwembad zestien liggelden en 8 parasols,wat niet veel is voor achtentwintig appartementen. Toch hebben we hier een heerlijke vakantie gehad.

helemaal super!

Bas
6-3-2017

heerlijk complex met grote luxe kamers, heerlijke bedden en schoon!!

Eigenaar is prettig gestoord en heel gezellig.

service en schoonmaak zijn geweldig goed, echt vakantie.

Super appartement

Ton & Marion
6-10-2016

Alles is er aanwezig behalve een magnetron.(voor mensen die dat nodig hebben)

Heel mooi maar geen 9.8 waard

Arie V.
27-9-2016

Positief ----

Schoon en ruim appartement - Mooi uitzicht op vier hoog - Woongedeelte met airco -Bijzonder mooie badkamer - Bad is groot, snel vol en goed warm - Grote slaapkamer met airco - Groot en prima bed - Gratis en goed werkende airco -

Gratis en goed werkende WIFI - Groot balkon - Fijne stoelen op balkon - Leuk en voldoende servies - Mag niet gerookt worden in appartement - Zes dagen per week schoonmaak - Zes dagen per week schone badlakens - Afwas middel staat er - Vaatdoek en sponsje is er - Gratis kluis op de kamer - Mooie en goed uitgeruste fitness zaal

Negatief ---

Zenuwachtige veel rokende balie man - Rommelig woongedeelte - Klein keuken gedeelte - Zeer onhandig keukenblok - Spoelbak, 2 kookplaten geen werkblad -

Geen oven of magnetron - Geen dopje om het bad vol te houden - Kaptafel in het woongedeelte - 1 Lampje naast kaptafel defect - TV in de slaapkamer - 3 griekse zenders geen BVN of BBC - Badzeep wordt niet aangevuld - 1 Balkondeur kan maar half open - Lampje je op de gang defect - 1 Lampje op balkon defect - Koffiezetter deksel defect - Zeer klein afvalbakje - Zeer harde badlakens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Socrates in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Socrates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.