Hotel Seven stars

4.7Matig

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

4.7Matig

• Aan zee
  • Jacuzzi

44 reviews over Hotel Seven stars

• 2019
    4Lisa11-07-2019

Kakkerlakken in de hotelkamer!

Ik trof ‘s avonds kakkerlakken aan in mijn hotelkamer, vreselijk!

De ligging van het hotel wordt omschreven als ‘veel heuveltjes en trappetjes’. Dit ‘heuveltje’ is een flinke steile helling, bestaande uit TWEE delen.

Het ontbijtbuffet is eenvoudig, maar wat er is is goed.

De poolbar schenkt geen cocktails. De dame werkzaam bij de poolbar is een fantastisch leuke, lieve en gezellige vrouw. Verder mooi zwembad met voldoende ligbedjes.

Alleen gereisd in juli 2019

• Oude reviews

8ronchetti08-03-2017

heerlijk,netjes schoon.

het is een heerlijk fijn rustig hotel schoon met alle voorzieningen die wij verwachten voor de prijs die wij betaalden , goedkoop, ,prachtige omgeving ,heerlijk eten,aardige mensen. eenvoudig ondtbijt ,maar voldoende ,leuk haven stadje ,met voldoende keus aan restaurants,geen disco's

Gereisd met partner in juni 2015

• 4marian06-06-2016

karpathos is mooi als je van rust houdt

je moet goed ter been zijn in karpathos. Het hotel vond ik minder, je moet overal voor betalen(koelkast/arirco) en je mag geen eten of drinken meenemen van je kamer voor bv het zwembad. Heel eenvoudig ontbijt buffet

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Anna12-07-2015

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel, ontzettend vriendelijke,lieve mensen. De kamer werd dgl. schoongemaakt, om de dag beddengoed verwisseld en nieuwe handdoeken. Lift aanwezig .Een goed wifi signaal op de kamer. Het was even wennen aan de trap die je moest nemen vanuit de hoofdstraat . Maar heb je een auto dan is dat geen enkel probleem. Lopend 5 minuten naar het centrum.

Alleen gereisd in juni 2015

• 7G.Brinkman11-06-2015

idd goed hotel op de verkeerde locatie

algemene indruk = goed uitzicht op zee = minder door 2 hoge bomen doch niet echt storend,de steile trappen en helling zijn idd het grootste nadeel van het hotel,het ontbijt is goed, je eet thuis ook geen kaviaar als ontbijt, s,middags en s,avonds konden we niet in het restaurant eten,was gesloten, wel kon je in de poolbar bij het zwembad een kleine kaart nuttigen,ik vond het personeel heel vriendelijk en behulpzaam een kleine klacht word gelijk verholpen, een nadeel van onze kamer is dat er geen ventilatie mogelijk is, wij sliepen met de balkon deur open (kan daar nog) voor mijn gezondheid was de ligging zeker geen +punt ,doch wij hebben het goed gehad.om de dag wissel van beddengoed en handdoeken en iedere dag schoonmaak, de omgeving is redelijk saai, veel resto,s en souvenierwinkeltjes met allen hetzelfde aanbod. onze uitjes eindigden altijd aan de haven waar het best gezellig is.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9b h l pothast25-09-2013

leuk hotel en voor al schoon.

het is geen hotel voor mensen die niet goed te been zijn of rolstoel is vrij stijl om hoog lopen voor al s,avonds weer terug

Alleen gereisd in augustus 2013

• 7InVo19-08-2013

Prettig hotel op verkeerde locatie

Seven Stars in Pigadia is een prettig en net hotel in Pigadia. Enige nadeel is de ligging, namelijk nogal hoog. De weg er naar toe is steil tot zeer steil en 's avonds de laatste 100m onverlicht, waardoor obstakels niet waarneembaar zijn. De kamer is ruim en schoon. Beddengoed wordt bijna om de dag verwisseld, evenals handdoeken. Ontbijt is voor Griekse begrippen. Vrij standaard, maar je kunt daar zelf voldoende variatie in aanbrengen. Het hotel is dag en nacht open, maar als je in de nacht terugkomt, dan ligt je kamersleutel op de balie (!). Vond ik toch minder prettig.

Alleen gereisd in augustus 2013

• 8Inge05-08-2013

Prima!

Hotel Seven Stars is simpel en eenvoudig, maar schoon en prima voor wie het eiland wil ontdekken en weinig waarde hecht aan veel luxe. Personeel was heel behulpzaam. Het hotel is inderdaad wat hoger gelegen, maar in 5 tot 10 minuten sta je te voet op de boulevard waar vele gezellige restaurantjes te vinden zijn. De kamer was ruim en werd dagelijks schoongemaakt. Het ontbijt is eenvoudig. Het hotel trekt vooral mensen die het eiland ontdekken per auto of scooter, daardoor is het er overdag rustig. Seven Stars is een prima uitvalbasis om Karpathos te ontdekken en 's avonds gezelligheid op te zoeken in het centrum van Pigadia.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Ingeborg Knoops29-06-2013

Ik kom zeker eens terug.

Schitterend gelegen. Mooie,schone kamer. Föhn op de kamer. Koffiezetapparaat op de kamer. Ontbijt erg eenvoudig. Poolbar was wel geopend en je kunt er ook tosties ed krijgen! Inderdaad,via de weg naast het hotel is het 2 min. naar het centrum! Flesje water in het hotel € 1. 3 fl.water in de supermarkt € 0,90. Ik noem maar een voorbeeld. Ben toch wel van plan eens terug te komen.

Alleen gereisd in juni 2013

• 9J.Nieuwpoort21-09-2011

Wat een heerlijk hotel op een mooie plaats

Prima zwembad,mooie kamers,lekkere rustige ambiance,heerlijk eten,fantastische temperatuur, erg gastvrij personeel,mooie dorpshaven,geweldige restaurantjes.Kortom: aanrader van de bovenste plank.

Gereisd met partner in januari 2011

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën