Géén boekingskosten

Hotel Seven stars

GriekenlandKarpathosPigadia (Karpathos stad)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Seven stars voor je op een rij gezet:

2.9OnvoldoendeScore uit 46 reviews

• Sportfaciliteiten

46 Reviews over Seven stars

• 2Fleur07-09-2022

Zeer slecht hotel

Zeer veel achterstallig onderhoud Zwembad geeft af (blauwe voeten van de verf) Ontbijt slecht, alleen oud witbrood, eieren groen gekookt. Oude koffie die om 6 u wordt gezet... Onvriendelijk personeel. Geen hulp bij ziekte partner. Geen tel op kmr om dokter te bellen via receptie. Wifiverbinding slecht, en helemaal hoe verder je van receptie af zit! 7,50 bijbetalen airco per dag. Kamermeisjes worden afgesnauwd en als honden behandeld door manager hotel. Ligt op berg dus terug klimmen als je naar beneden bent geweest bij de haven. Uitkijken want laatste stuk weg terug bij hotel is niet verlicht! Kortom wij raden het ten zeerste af hier naar toe te gaan! We zijn echt wel wat gewend! Oud en authentiek ok, maar als dingen kapot zijn waardoor er ongelukken kunnen gebeuren daarnaast de onwelwillendheid van het personeel bij calamiteiten dat gaat echt te ver!

• 4Lisa11-07-2019

Kakkerlakken in de hotelkamer!

Ik trof ‘s avonds kakkerlakken aan in mijn hotelkamer, vreselijk!

De ligging van het hotel wordt omschreven als ‘veel heuveltjes en trappetjes’. Dit ‘heuveltje’ is een flinke steile helling, bestaande uit TWEE delen.

Het ontbijtbuffet is eenvoudig, maar wat er is is goed.

De poolbar schenkt geen cocktails. De dame werkzaam bij de poolbar is een fantastisch leuke, lieve en gezellige vrouw. Verder mooi zwembad met voldoende ligbedjes.

• 8ronchetti08-03-2017

heerlijk,netjes schoon.

het is een heerlijk fijn rustig hotel schoon met alle voorzieningen die wij verwachten voor de prijs die wij betaalden , goedkoop, ,prachtige omgeving ,heerlijk eten,aardige mensen. eenvoudig ondtbijt ,maar voldoende ,leuk haven stadje ,met voldoende keus aan restaurants,geen disco's

• 7albi27-06-2016

.....questa è la nostra 3°volta a Karpatos

Hotel carino,pulito con una bella piscina dove si può mangiare un po' di tutto. La signora Stella prepara le pietanze al momento e aggiunge sempre un sorriso. Le note negative non mancano; la colazione è molto scarsa e sempre uguale e nella sala come in tutto l'hotel non accendono l'aria condizionata e con 45°all'esterno posso assicurare che faceva molto caldo. Nelle stanze l'aria condizionata è a pagamento. La posizione non è male perché essendo in alto si può godere di un 'aria un po' più fresca della spiaggia....cmq il noleggio della macchina è quasi d'obbligo e la signora Stella vi può aiutare anche in questo.

• 4marian06-06-2016

karpathos is mooi als je van rust houdt

je moet goed ter been zijn in karpathos. Het hotel vond ik minder, je moet overal voor betalen(koelkast/arirco) en je mag geen eten of drinken meenemen van je kamer voor bv het zwembad. Heel eenvoudig ontbijt buffet

• 8Anna12-07-2015

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel, ontzettend vriendelijke,lieve mensen. De kamer werd dgl. schoongemaakt, om de dag beddengoed verwisseld en nieuwe handdoeken. Lift aanwezig .Een goed wifi signaal op de kamer. Het was even wennen aan de trap die je moest nemen vanuit de hoofdstraat . Maar heb je een auto dan is dat geen enkel probleem. Lopend 5 minuten naar het centrum.

• 7G.Brinkman11-06-2015

idd goed hotel op de verkeerde locatie

algemene indruk = goed uitzicht op zee = minder door 2 hoge bomen doch niet echt storend,de steile trappen en helling zijn idd het grootste nadeel van het hotel,het ontbijt is goed, je eet thuis ook geen kaviaar als ontbijt, s,middags en s,avonds konden we niet in het restaurant eten,was gesloten, wel kon je in de poolbar bij het zwembad een kleine kaart nuttigen,ik vond het personeel heel vriendelijk en behulpzaam een kleine klacht word gelijk verholpen, een nadeel van onze kamer is dat er geen ventilatie mogelijk is, wij sliepen met de balkon deur open (kan daar nog) voor mijn gezondheid was de ligging zeker geen +punt ,doch wij hebben het goed gehad.om de dag wissel van beddengoed en handdoeken en iedere dag schoonmaak, de omgeving is redelijk saai, veel resto,s en souvenierwinkeltjes met allen hetzelfde aanbod. onze uitjes eindigden altijd aan de haven waar het best gezellig is.

• 8Kainrath Waltraud03-10-2013

Erholsamer Urlaub

Für einen ruhigen und erholsamen Urlaub ist das Hotel Seven Stars in Pigadia genau das Richtige. Ruhige Lage auf einem Hügel mit Blick über die Stadt und das Meer. Die Zimmer sind einfach eingerichtet aber sauber. Einfaches Frühstück, man wird aber satt. Freundliches Personal, sehr um ihre Gäste bemüht.

• 9b h l pothast25-09-2013

leuk hotel en voor al schoon.

het is geen hotel voor mensen die niet goed te been zijn of rolstoel is vrij stijl om hoog lopen voor al s,avonds weer terug

• 7InVo19-08-2013

Prettig hotel op verkeerde locatie

Seven Stars in Pigadia is een prettig en net hotel in Pigadia. Enige nadeel is de ligging, namelijk nogal hoog. De weg er naar toe is steil tot zeer steil en 's avonds de laatste 100m onverlicht, waardoor obstakels niet waarneembaar zijn. De kamer is ruim en schoon. Beddengoed wordt bijna om de dag verwisseld, evenals handdoeken. Ontbijt is voor Griekse begrippen. Vrij standaard, maar je kunt daar zelf voldoende variatie in aanbrengen. Het hotel is dag en nacht open, maar als je in de nacht terugkomt, dan ligt je kamersleutel op de balie (!). Vond ik toch minder prettig.

Hotel Seven stars info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • Room serviceNiet beschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• DoucheBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)