Appartement Sea Stone

Appartement
7,3

10 reviews over Appartement Sea Stone in het Nederlands

Nooit meer. Veel herrie!!!! Dag en nacht.

Rustzoeker
23-7-2009

Langs doorgaande weg gelegen. HEEL VEEL HERRIE, dag en nacht.

Uitzicht op andere flats en op saaie daken. Zeezicht? Heel erg in de verte een streepje. Om half 9 komt de schoonmaakster, dus uitslapen, vergeet het maar. Kakkerlakken, maar ook op de rest van het eiland vind je die. Wel een schattige zwakzinnige achterjongen, echt een lieverd waar je om kunt lachen.

Voordeel: vrij centraal gelegen. Dichtbij de haven, winkels, strand 10 min., bakker om de hoek. Keukenequipment beneden minimum. Veel plezier?!?!?!

Jammer door de herrie zullen wij nooit meer gaan!

cora en leo
16-6-2009

Vreselijke herrie aan een doorgaand straatje waar echt al het verkeer van de stad doorheen komt.Hoe meer herrie hoe mooier lijkt het wel bij de Grieken rijdende disco's. Je kon niet eens je balkondeuren open hebben laat staan op zitten!

Ruim appartement, maar de keukeninboedel 1 soep,koekepan,theepot,vergiet en het allerbelangrijkste natuurlijk 1 SUIKERSTROOIER! Er was niet 1 schaal en met de soeppan moest je water koken voor de thee en het dan ook daarmee opschenken. Wij hadden gelukkig zelf een koffieapparaatje bij ons.

Wel dicht bij alles, maar de receptioniste hebben we alleen bij aankomst gezien en voor de rest niet en was ook totaal niet te bereiken volgens de schoonmaakster problemen in de familie. Dan zal er toch iemand anders verantwoordelijk moeten zijn toch?, nou niemand heel vervelend als je heel de vakantie met een lekkende stortbak zit en er niemand te bereiken is!

Dus ik raad het niet echt aan i.v.m. de ROTHERRIE. Dit gaat echt de hele dag en nacht door .

2008

Aanrader!

Teus
23-9-2008

Sea Stone is een uitstekend appartement. Dicht bij het centrum met goede restaurants en tavernas (5 minuten) en eveneens dicht bij strand (10 minuten). De kamers worden vrijwel dagelijks schoongemaakt,ook het beddengoed wordt dagelijks verschoond. De keukeninventaris is uitermate matig, zelf koffie zetten is er niet bij. Goede resraurants vind je aan de boulevard, met name Romios en Mirage bieden een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar waar je ook komt, de Grieken zijn vooral zeer vriendelijk en behulpvaardig. Kortom, een genot om hier te zijn!

prettig verblijf

Terpstra
17-7-2008

app was schoon, er werd elke dag schoongemaakt. Veel vrijheid doordat we een sleutel van de voordeur hadden. Er was vaak niemand aanwezig bij de receptie, communicatie verliep via briefjes, dit ging prima.

Het app ligt aan een van de hoofdwegen in Pigadia, daardoor wel last van verkeer.

Het appartementegebouw ligt aan een drukke weg waar verkeer dag en nacht langs raast. Als je desondanks toch met open deuren wil slapen is er ook geluidsoverlast van de plaatselijke disco.

Om hier aan te ontkomen moeten de balkondeuren zijn gesloten en als het te warm is, een airco huren

Ruim appartement vlakbij centrum en in de buurt van vliegveld. Wel aan doorgaande weg, dus redelijk wat verkeer. Maar met oordopjes geen last. Redelijk balkon, geen echte kookgelegenheid maar meer dan koelkast is voor ons toch niet nodig.

Gisteren teruggekomen uit Pigadia

Inge Rood
9-5-2008

Gisteren teruggekomen uit Pigadia. Sea Stone is prima alleen sliepen wij op de begane grond appartement op de hoek en hadden daar wel vrij veel last van het verkeer op de kruising. Verder werden iedere ochtend door een zeer luiddruchtige vuilniswagen de vuilcontainers geleegd met veel herrie. Iedere ochtend ontbeten aan de haven bij Sergiani, prima verzorgd en met name de altijd vriendelijke en opgewekte bediening was als een warm bad. Verder niets dan lof voor dit eiland waar iedereen bijzonder vriendelijk en aardig is en Engels spreekt. Jammer dat het zo klein is met niet zo heel veel culturele highlights, maar daarom ook niet te toeristisch. Een week is echt voldoende tenzij je alleen maar aan het strand wil liggen. Amoopi is daar trouwens prima geschikt voor en je kunt daar ook prima vissen en snorkelen. 's Avonds was het rond deze tijd van het jaar nog wel koud met een harde frisse wind dus vestje meenemen is handig. Sea Stone heeft weinig keukengerei en soms geen warm water

2007

wat ik bijna bij elk appartement dat we huren in Griekenland is dat er bijna geen bestek, pannen en dergelijke aanwezig is. Ik neem bewust geen hotel omdat ik niet altijd uit wil gaan eten, maar af en toe ook zelf iets eenvoudigs klaar wil maken. Dit wordt bijna onmogelijk gemaakt door het gebrek aan potten en pannen.

Keurig ruim app

Joke
25-8-2007

Keurig ruim app. met karige keukenhoek. Prima douche. Dagelijks onderhoud. Airco en kluis te huur. TV aanwezig. Ligging in het centrum van het stadje aan de doorgaande weg van Noord naar Zuid.

Goede appartementen voor een zeer redelijke prijs.

Zeer royaal voor Griekse begrippen.

Ligt in het centrum en een paar minuten lopen van het strand.

Keukentje is klein en alleen geschikt om iets kleins klaar te maken.

Er is 1 pan aanwezig en 1 koekepan die versleten was,maar wij nemen altijd van huis een klein koekepannetje mee die niet aanbakt.

Borden,kopjes ect is voldoende.

Schoonmaak is uitstekend en twee keer per week schone handdoeken.

Ligt vlakbij de bushalte en supermarkt ( 1 Minuut lopen)Airco is aanwezig tegen betaling: 5 Euro per dag.

Bij de receptie is vaak niemand aanwezig,gasten moeten zelf de deur sluiten na het verlaten van het complexje.

Wij hebben een prima vakantie gehad in Sea Stone.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sea Stone in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sea Stone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.