Hotel Romantica

Hotel Romantica
8,4

3 tips over Hotel Romantica

Marieke, 14-8-2014

Neem boeken mee. Er is niet zo veel te doen op dit eiland. In het hotel is ook een kast met boeken om te lezen.

Een auto huren is handig om wat van het eiland te zien. Wij vonden het wel vrij duur (€55 euro p.d. voor de kleinste auto). Misschien is het goedkoper wanneer je thuis al een auto boekt.

Wij hadden kamer 304 en die was eigenlijk voor 4 personen. We hadden twee badkamers. Een aanrader dus.

Neem waterschoenen mee als je in de zee wilt zwemmen.

Het is een heel rustig eiland.

matty, 10-1-2014
Aan de zwembadzijde heb je geen last van het verkeer.
Nicoline, 6-9-2013
Het verste visrestaurant in de haven van Pigadia is erg goed. Ook restaurant pigadia, en t.o. Het hotel (de meest linkse van de twee met je rug naar hotel) erg goed. ook op het strand bij hotel dolphins heerlijk. Mooi strand!