Appartement Romantica

100 reviews over Appartement Romantica in het Nederlands

prima appartement

M
7-6-2011

De slaapkamer v.h 2kamerapp. is ruim, bed is prima. In de kitchinette staat 1 pers.bed met onderschuifbed. Voor ons en/of onze kindjes (2+3) was het geen optie in de kitchinette te slapen, het onderschuifbed blokkeert de deur naar de slaapkamer en badkamer. Gelukkig zeer vriendelijke man bij de receptie die het geen probleem vond ons 2 camping bedjes te lenen. Veel vakantiegangers die er al jaren komen en nieuwe gasten op het terras verwelkomen de eerste dag. Afstand naar het strand is <5 min, naar het centrum +- 10 minuten. Wij vonden het met name geschikt als strandvakantie of om wat te wandelen. Eiland is erg ingericht op toerisme, wij vonden er weinig dingen om te bezichtigen. Strandjes Kyra Panagia en Apella zijn érg mooi! Voor onze kleintjes nergens in Pigadia een speeltuin gezien (buiten de besloten speeltuin van een hotel) zij vermaakten zich prima in het zwembad of op het strand. Mensen die bij Romantica werkzaam zijn zijn allen erg vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Wat een geweldige plek!

Wendy de Roo
22-5-2011

Wij zijn in mei 2011 een weekje naar Karpathos geweest. Romantica was meteen al een thuis. De kamer is klein, maar voldoet. We zaten in het hotel gedeelte, dus hadden ontbijt. niet veel variatie, maar met Griekse yoghurt, altijd goed! Aan het zwembad is het heerlijk en de bar zorgt voor heerlijke frappe en andere lekkernijen.

Het personeel is erg vriendelijk! Nederlands sprekende barman in de avond, waarmee je een gezellige tijd kunt beleven.

We kregen met de andere gasten daar ook een band en het verbaasd ons niet dat mensen hier jaar na jaar terug komen.

Verder in Karpathos de echte rust gevonden. Neem wandelschoenen mee en trek de natuur in! Eten aanrader bij Sofia's place en le Mirage (beide ana de boulevard). Excursie naar Saria is zeker de moeite waard.

Ik kan alleen maar lovende woorden schrijven over deze plek!

Gereisd met partner in mei 2011

Rustig, ingebouwd appartement

Michael
9-12-2010

Romantica is rustig gelegen, grotendeels ingebouwd langs een drukke weg. Hier heb je overigens geen last van.

Goed te doen op loopafstand van supermarkten en strand (beide ca. 5-10 minuten).

Boulevard eveneens op ca. 5 minuten afstand.

Restaurantjes ook direct tegenover het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Prima accomodatie

Bert
17-10-2010

Al 3 maal deze accomodatie bezocht en telkens was het prima.Vriendelijke eigenaar met zijn familie, personeel zeer vriendelijk. Kamers zijn goed, schoonmaak is goed. Zwembad is prima. Gezellige poolbar.

Op loopafstand van het dorp, met winkels, restaurants, haven e.d.

Al met al een prima plek om te verblijven.

Gereisd met vrienden in september 2009

een fyn komplex

j.erkamps
15-10-2010

romantica vonden wy een goed komplex met een gezellige barman ook is er een mooi zwembad wy hadden kamer 101 en 102 begane grond maar wil je een mooi uitzicht dan moet je 2 kmr app 341 of 342 hebben en karpathos is een erg mooe eiland huur een auto of skooter want dit eiland heeft mooie strantjes byv,lefkos en achata en kapella, amoopi

Gereisd met partner in september 2010

Heerlijk relexplek.

Fam de Bruijn
13-8-2010

Ook wij zijn voor de zesde keer hier teruggeweest.

Het was wederom weer op en top verzorgd.

Ook aan het zwembad alles keurig netjes aan de bar en de prijzen waren nauwelijks gestegen.

In de namiddag en avond ook bij Leo weer alles super verzorgd en altijd in voor een grapje of als je iets aparts te weten wilt komen van het eiland hij weet je het altijd keurig uit te leggen.

Kortom Elias Annet en Leo het was weer fantastisch, ga zo door.

Volgend jaar zijn wij er weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

als je met vier volwassenen bent kun je beter twee appartementen huren, een 2-kamerappartement stelt niks voor je hebt 1 slaapkamer met een 2 persoonsbed en een ruimte waar 1 bed staat met een onderschuif bed, plus er zit ook nog een kitchnette in deze ruimte

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

leuk appartement voor een leuke prijs

Marc & Cindy
9-12-2009

We hadden Romantica als last minute geboekt en hadden geen verwachtingen. Bleek een leuke plek te zijn op loop afstand van het centrum waar je goed kunt eten aan de haven.

Gereisd met partner in juli 2009

Leuk en gezellige accomodatie!

Simon & Ineke
27-10-2009

Medio september hebben wij 2 weken doorgebracht in Romantica.

We hebben het echt prima naar ons zin gehad.

Graag geven we Annet & Leo nog een compliment voor de gezellige tijd aan de bar en de uitstekende verzorging.

De appartementen zijn voor Griekse begrippen OK.

Kortom, Romantica is een aanrader voor een gezellige vakantie!

Karpathos is een eiland voor rust en

ontspanning.

Voor cultuur zijn en ontdekkingen zijn er betere alternatieven.

Groet aan iedereen die we hebben ontmoet!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2009

Mooi Schoon Rustig

Henk en Suzan Wagensveld
13-9-2009

Wij zijn van 26 augustus tot en met 10 september bij Hotel/Appartement Romantica geweest en hebben genoten een rustig en schoon appartement goed ontbijt vriendelijke eigenaar met z;n dochter. Bij het zwembad staat de lieve Annet die voor ieder die dat wil een vriendelijk woord heeft en de lekkerste koffie presenteerd van het eiland en niet te vergeten haar zelf bedachte coupe ijs (AnnetCoup)zie foto en avonds is Leo er en kan je gezellig wat kan drinken op het terras aan de voorzijde. Ons appartement had uitzicht op zee en zwembad kan niet mooier.En als tip ga eens eten bij El Greco rechts tegenover Romantica de heerlijkste giros lekker krokant en de zelf bedachte pizza's van hun zijn overheerlijk!!! alle reden om nog een keer misschien terug te gaan. Henk en Suzan.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.