Appartement Romantica

Appartement
Appartement Romantica
8,6

100 reviews over Appartement Romantica in het Nederlands

niet anders dan andere griekse eilanden

nathalie
22-8-2013

Gedateerd, inrichting summier en sober maar doet wat het doen moet. Romantica ligt buiten karpathosstad zo'n 20 minuten lopen. Ook hier touristen winkeltjes enz.alleen minder dan bijv.kreta. Genoeg restaurants in de omgeving,strand 5 min lopen. Dit is onze eerste dag,morgen auto gehuurd en dan gaan we eens rondrijden.latere review volgt wifi 10 euro voor 8dgn.

Gereisd met partner in januari 2013

De familie (eigenaren) en personeel waren zeer vriendelijk. Het complex ligt aan een drukke staat, waar ook appartementen en hotelkamers op uitkijken. Wij hadden een kamer die op het zwembad keek. Het 2 kmr app was sober, maar netjes en schoon. Keuken: zeer klein, weing ruimte, te weing bestek en serviesgoed. Kamer: klein met 1 bedbank en opklapbed. tafel met 2 stoelen en 1 kast; Badkamer: klein, zeer kleine douchehoek. Slaapkamer: ruim, 2x 1 pers bedden met zeer harde matrassen ( rugpijn ), nachtkastje, toilettafel. tv en kofferbankje. Balkon: erg klein. Airco: 7 euro per dag. Wifi: voor 2 weken 15 euro, maar werkte niet goed. In de lobby was de wifi wel goed. Bij het zwembad: voldoende ligbedden, open van half 9 tot ongeveer 9 uur ´s avonds. Wij hebben een goede vakantie gehad, zijn voor de 3e keer nu in Karpathos geweest, maar zullen niet terug keren naar dit complex. Het was niet slecht maar wij weten dat het ook anders kan voor Griekse begrippen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

overgewaardeerd complex

Marian
13-9-2012

Onze hotelkamer was klein, je kon net om het bed lopen.De matrassen waren erg hard.Er was wel een grote koelkast aanwezig en een tv zo groot als een postzegel. De badkamer was 1 bij 2 meter, de buitenmaat van de douchebak was 60 cm, dus veel te klein om comfortabel te douchen. Het balkon was langerekt en amper 1 m breed.Voor de airco moest betaald worden.

Het ontbijt was sober,1 soort brood (droog),kaas,worst,ei,yogurt,muesli.

Het personeel was vriendelijk maar ook niet meer dan dat.

Positief: het was een erg schoon complex, dicht bij het strand en 15 min lopen naar Pigadia

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Relaxt appartement

Willem
29-7-2012

Hotel cq Appartement Romantica is een gezellig en rustig onderkomen. Het ligt ongeveer 20 minuten lopen vanaf Pigadia. Kamer is netjes en wordt dagelijks verzorgd door interieurverzorgsters. Strand ligt op 300 meter. Diverse gezellige restaurantjes in de directe omgeving.Nog veel grotere keus in Pigadia. Romantica heeft een mooi zwembad met bar. In Romantica komen veel mensen ieder jaar terug. Zegt wel wat.

Gereisd met partner in juni 2012

Super plek

Henk
22-7-2012

Prachtige plek met goede service en gezellig personeel een echte aanrader.

Een goede uitvals basis om het eiland te onderzoeken. Leo de barman weet heel mooie plekjes aan te raden om de bezoeken. kortom een prachtig eiland en een goede plaats om te verblijven. In 2012 zijn wij beslist weer van de partij in Romantica.

Gereisd met partner in september 2011

Leuk complex, goede prijs/kwaliteit verhouding

astriddenijs
19-6-2012

Wij hadden een erg leuk studiootje, met een soort van hemelbed. Erg knus.

Voor Griekse begrippen een goede douche en badkamer.

Barman Leo is gezellig en zeer bereid om veel te vertellen over het eiland .

Gereisd met partner in mei 2012

heerlijk hotel/appartement

ria en piet
12-5-2012

geen beoordeling door iemand die er al 15 jr komt maar voor de eerste keer

trefwoorden goede bedden , schoon zeer vriendelijk personeel best ruim douche met douchegordijn voldoende handdoeken en regelmatig cleaning (3x pwk.) Heerlijk zwembad en gezellige tuin . Appartement 101 en kamers 102 en 103 liggen aan tuin en direct aan zwembad ( geen apart kinderbad)

Gereisd met vrienden in mei 2012

klein paradijsje

ruud brugmans
12-5-2012

prima appartement ( 101) ligt beneden met grasveld bij zwembad

zeer vriendelijke familie en alles zeer schoon.

perfecte ligging tov strand linksaf en voor autoverhuur naar strand met prima bedden en goede strandzaak Waterschoenen niet echt nodig maar wel makkelijk

Karphatos stad op 20min lopen of taxi 4 a 5 euro

eten overal prima zowel rondom Romantica als bij de haven

40 a 50 euro voor 4 pers incl. wijn en water

autoverhuur ( ned. personeel ) 500mt van appartement

Gereisd met vrienden in mei 2012

vriendelijk en erg gezellig

Ineke19
17-7-2011

wij waren van 30 juni tot 14 juli in Hotel Romantica en hadden een familiekamer. Nieuwe boxspring bedden, 2 wc's en 2 douches, geweldig. Het werd keurig schoongehouden en dagelijks schone handdoeken en badlakens. Eigenaar met familie erg vriendelijk en behulpzaam. Barman Leo doet zijn uiterste best het een ieder naar de zin te maken en weet veel van het eiland. Ontbijt is prima,zelfs op zondag gebakken eieren met spek. Lekker zwembad (werd dagelijks schoongemaakt) met een gezellig barretje,parasols en ligstoelen. Al met al een prima accomodatie.(veel gasten komen er al jaren)

Gereisd met vrienden in juni 2011

Prima appartement

Esmee
29-6-2011

De appartementen zijn prima er dient alleen nog betaald te worden voor de airco.

Er zijn alleen maar Nederlanders dus als je ervan houdt is dit leuk.

Pas wel op voor het zwembad water je kleding werd geel van het water en had

bij thuiskomst een behoorlijke uitslag hierdoor. Waarschijnlijk wordt het niet verschoont maar wordt er alleen maar meer chloor bij gedaan.

Een tip voor lekker ijs is Alfredo's.

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.