Appartement Romantica

2007

Prima appartement

Nynke & Cees
8-5-2007

Prima appartement. De schoonmaak is overdreven te noemen; 6 x p.w. 4 schone handdoeken voor 2 personen....

De badkamer is gewoon goed, de keuken is minimaal, maar als je wilt koken kan het wel, alles is er. Tip: er is een koffiefilterhouder aanwezig. Erg veel restaurantjes op loopafstand.

En Suus, Joke werkt er niet meer, dus je kunt terugkomen.

Gereisd anders in mei 2007

In 2006 hebben wij (gezin met twee kinderen van 8 en 11 jaar) een 2-kamer appartement geboekt. Bij aankomst bleek dit appartement te bestaan uit een kleine/keuken, een badkamer en een 2-persoons slaapkamer. Eén helft van een bedbank stond in de keuken, de andere helft bij het 2persoons bed waardoor deze kamer erg krap werd. Een bed in een benauwd keukentje met een constant ronkende koelkast is géén aanrader. Kortom, dit mag het predikaat 2-kamer appartement geschikt voor 4 personen niet verdienen. De 1-kamer appartementen waren qua indeling overigens identiek, dus trek de conclusie zelf maar.... Ook was er bij aankomst (nog?) niet schoongemaakt, de vloeren zanderig en de douche kompleet verkalkt.

Op ons maakte het complex een verouderde en slecht onderhouden indruk.

Karpathos is verder een super eiland met heel aardige mensen, maar boek dus liever een wat nieuwer appartement.

Gereisd anders in januari 2007
2006

Zijn net terug van 2 weken Karpathos

Timo en Dunja
4-8-2006

Zijn net terug van 2 weken Karpathos.

Zeer gezellig complex met vooral Nederlanders en van de Scandinavische landen.

Afstand tot het stadje ongeveer 10 min lopen.

Kamers zijn in orde, goed schoongehouden (6x per week).

Er zijn genoeg restaurantjes in de omgeving en bij de haven. Odessey aan de overkant is bij ons zeer goed bevallen.

In de avonduren is het altijd gezellig aan de bar bij de nederlandse barman Leo.

Gereisd anders in augustus 2006

In kort gezegd geweldig zeer vriendelijke mensen alles

johan en anneke
28-7-2006

In kort gezegd geweldig

zeer vriendelijke mensen

alles top.

Gereisd anders in juli 2006

In September 2006 gaan we voor de 12de keer naar Karpathos. Wij komen dan gewoon thuis. Veel mensen op Karpathos zijn onze vrienden geworden. Het is een heerlijk eiland.

Gereisd anders in maart 2006

In de zomer van 2005 in een 2-kamerappartement in Romantica geweest met onze 2 kinderen, 10 en 14 jaar.De ligging van Romantica was perfect, vlakbij een prachtig zandstrand en op loopafstand van het leuke plaatsje Pigadia.Het appartement was echter voor ons vieren erg klein! Vooral het balkon. We konden er niet met zijn vieren zitten.Volgens de brochure zou er airco zijn,ze bedoelden dus een plafondventilator, die nauwelijks verkoeling gaf.Toch hebben we een heerlijke vakantie gehad.Karpathos is echt een aanrader.

Gereisd anders in januari 2006

2005

Dit hotel/appartement was heel erg leuk en mooi! Lkkr dicht bij het strand. En lkkr eten. Dus voor mij was het toppie!

Gereisd anders in november 2005

Vorig jaar in Romantica geweest, en twee weken lang 's morgens gewekt met het vreselijke stemgeluid van Joke en harde muziek. Verder een prima appartement, maar het hollandse gevoel met clubjes die de hele dag aan de bar hangen en er al 100 jaar komen hoefde voor ons niet. Een beetje teveel ons kent ons en na een avondje uitgaan uitslapen zat er dus gewoon niet in.

Dit jaar wel naar Karpathos (heerlijk eiland), maar nooooit meer naar "Joke"...

Gereisd anders in augustus 2005

09-06-05 zijn wij wil en sonja voor het eerst naar gegaan

sonja en wil dijkstra
9-8-2005

09-06-05 zijn wij wil en sonja voor het eerst naar romantica gegaan we hebben het erg naar ons zin gehad goed verzorgde apartement op de keuken na dat mag wel iets beter.

de eigenaar is erg aardig is ook behulpzaam bij leo kan je een lekker drankje drinken het eiland is echt nog een beetje dat oudegrieks hoop dat het zo blijft 2006gaan we weer ik verheugd me er nu al op.

sonja en wil dijkstra

Gereisd anders in augustus 2005

Wij zijn van 14-7 t/m 21/7 voor het eerst op Karpathos geweest en verbleven in Romantica. Ons appartememt zag er verzorgd uit. Er wordt 6 keer per week schoongemaakt incl. beddengoed en handdoeken. Perfect dus. Het gehele complex ziet er netjes uit. Er lopen helaas ook op Karpathos de bekende Griekse zwerfkatten rond.

Door de vele Nederlanders hangt er een gezellige "ons kent ons" sfeer op het complex. Heb je daar minder behoefte aan, biedt het strand een goede uitkomst. Tip: neem waterschoenen/slippers mee, want de eerste meters de zee in bestaan uit grote keien waaraan je je kunt bezeren. Na een dag strand is het zeer gezellig om bij Leo aan de bar wat te drinken.

Het haventje is tien minuten lopen, maar goed te doen. Leo heeft goede tips voor de restaurants in de omgeving. Wij hebben een heerlijke relax vakantie gehad en houden voor de toekomst Romantica warm aanbevolen.

Gereisd anders in juli 2005

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.