Appartement Romantica

Appartement
Appartement Romantica
8,6

10 reviews over Appartement Romantica in het Nederlands

Geweldige plek op een mooie lokatie

Jan Erkamps
28-9-2013

Algemene indruk is goed wij verbleven in 2 km app nr 41 in het hoofdgebouw ik kan niet anders zeggen geweldig wat een uitzicht zowel over zee als over het stadje pigadia voor griekse begrippen goed niet al te grote keuken en badkamer wookmr 16 m2 en balkon ruim zat voor 4 pers bijna iedere dag schone handoeken en om de twee dgn schone lakens omdat deze app aan een doorgaande weg ligt is het wel wat gehorig maar als je de airco gebruikt en alle deuren dichtdoet hoor je niks bedden ook oke.

Gereisd met vrienden in september 2013

overgewaardeerd complex

Marian
13-9-2012

Onze hotelkamer was klein, je kon net om het bed lopen.De matrassen waren erg hard.Er was wel een grote koelkast aanwezig en een tv zo groot als een postzegel. De badkamer was 1 bij 2 meter, de buitenmaat van de douchebak was 60 cm, dus veel te klein om comfortabel te douchen. Het balkon was langerekt en amper 1 m breed.Voor de airco moest betaald worden.

Het ontbijt was sober,1 soort brood (droog),kaas,worst,ei,yogurt,muesli.

Het personeel was vriendelijk maar ook niet meer dan dat.

Positief: het was een erg schoon complex, dicht bij het strand en 15 min lopen naar Pigadia

Gereisd met vrienden in augustus 2012

heerlijk hotel/appartement

ria en piet
12-5-2012

geen beoordeling door iemand die er al 15 jr komt maar voor de eerste keer

trefwoorden goede bedden , schoon zeer vriendelijk personeel best ruim douche met douchegordijn voldoende handdoeken en regelmatig cleaning (3x pwk.) Heerlijk zwembad en gezellige tuin . Appartement 101 en kamers 102 en 103 liggen aan tuin en direct aan zwembad ( geen apart kinderbad)

Gereisd met vrienden in mei 2012

klein paradijsje

ruud brugmans
12-5-2012

prima appartement ( 101) ligt beneden met grasveld bij zwembad

zeer vriendelijke familie en alles zeer schoon.

perfecte ligging tov strand linksaf en voor autoverhuur naar strand met prima bedden en goede strandzaak Waterschoenen niet echt nodig maar wel makkelijk

Karphatos stad op 20min lopen of taxi 4 a 5 euro

eten overal prima zowel rondom Romantica als bij de haven

40 a 50 euro voor 4 pers incl. wijn en water

autoverhuur ( ned. personeel ) 500mt van appartement

Gereisd met vrienden in mei 2012

vriendelijk en erg gezellig

Ineke19
17-7-2011

wij waren van 30 juni tot 14 juli in Hotel Romantica en hadden een familiekamer. Nieuwe boxspring bedden, 2 wc's en 2 douches, geweldig. Het werd keurig schoongehouden en dagelijks schone handdoeken en badlakens. Eigenaar met familie erg vriendelijk en behulpzaam. Barman Leo doet zijn uiterste best het een ieder naar de zin te maken en weet veel van het eiland. Ontbijt is prima,zelfs op zondag gebakken eieren met spek. Lekker zwembad (werd dagelijks schoongemaakt) met een gezellig barretje,parasols en ligstoelen. Al met al een prima accomodatie.(veel gasten komen er al jaren)

Gereisd met vrienden in juni 2011

Prima accomodatie

Bert
17-10-2010

Al 3 maal deze accomodatie bezocht en telkens was het prima.Vriendelijke eigenaar met zijn familie, personeel zeer vriendelijk. Kamers zijn goed, schoonmaak is goed. Zwembad is prima. Gezellige poolbar.

Op loopafstand van het dorp, met winkels, restaurants, haven e.d.

Al met al een prima plek om te verblijven.

Gereisd met vrienden in september 2009

Heerlijk rustig en vriendelijke mensen!!

Cynthia
20-8-2009

Net terug van een weekje Karpathos in hotel Romantica. Wij hadden één van de kleinste kamers (badkamer zo'n 3 m2). Maar ja, daar slaap je en douche je en meer ook niet, lijkt me! Beter een kleine, nette (bad)kamer (met douchegordijn en douchekop die je op kan hangen én altijd warm water!) dan een grotere kamer met minder luxe.

Leo was er tijdens ons verblijf niet, maar Annet was lief, leuk en gezellig en maakte heerlijke ontbijtjes en lunches voor ons.

We hebben één keer in het hotel ontbeten, dat was inderdaad niet veel bijzonders, maar ook niet slecht.

Mocht ik nog een keer terug gaan naar Karpathos, dan zeker weer Romantica!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Ontzettend leuk hotel!

Julie
20-8-2009

Een weekje in Romantica gezeten. Het was echt super! Leuke aardige mensen, goede ligging ten opzichte van strand en dorp! Kortom: TOPVAKANTIE gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Mooi appartement, wel veel Nederlanders

alice de vries
9-8-2009

Karpathos is een schitterend eiland en door de wind die er zomers is, niet te heet. Je kunt er ontzettend mooie wandelingen maken en de excursies naar Olympos en Saria zijn ook zeer aan te bevelen, zeker als Judith de gidse is. Het is goed toeven in Romantica. De appartementen zijn (zeker naar Griekse begrippen) goed ingericht; er wordt 6x per week schoongemaakt en het zwembad is ideaal. Ook de ligging is goed: rustig en toch dicht bij centrum en stranden.

Het enige nadeel kan zijn dat je er net bent als er ook een grote kliek Nederlanders is, die er al jaren komt. Het zwembad en de bar worden dan wat vol met mensen die van Ned.muziek houden en als je dan op zoek bent naar een Griekse sfeer, is het zwembad en de bar iets minder aantrekkelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2009
2006

Half oktober hier geweest, appartement was prima maar uitzicht vanaf balkon wat claustrofobisch.

Zwembadje vlak voor je neus met daarachter het hotel. Het hotel was al dicht en ook de bar bij het zwembad was gesloten. In het dorpje was ook de helft van de restaurantjes gesloten. Hierover laat het reisbureau je niets weten.....

De Grieken zijn ontzettend aardig, er is een lieflijke haven waar je uren kunt doorbrengen, en een bezoek aan het bergdorp Olympos is een tochtje terug in de tijd..de moeite waard!

Gelukkig nog weinig disco`s, meer een eiland voor mensen die rust zoeken, ik hoop dat dit zo blijft....

Gereisd met vrienden in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.