Appartement Romantica

Appartement Romantica
8,6

Kenmerken

5 reviews over Appartement Romantica in het Nederlands

De familie (eigenaren) en personeel waren zeer vriendelijk. Het complex ligt aan een drukke staat, waar ook appartementen en hotelkamers op uitkijken. Wij hadden een kamer die op het zwembad keek. Het 2 kmr app was sober, maar netjes en schoon. Keuken: zeer klein, weing ruimte, te weing bestek en serviesgoed. Kamer: klein met 1 bedbank en opklapbed. tafel met 2 stoelen en 1 kast; Badkamer: klein, zeer kleine douchehoek. Slaapkamer: ruim, 2x 1 pers bedden met zeer harde matrassen ( rugpijn ), nachtkastje, toilettafel. tv en kofferbankje. Balkon: erg klein. Airco: 7 euro per dag. Wifi: voor 2 weken 15 euro, maar werkte niet goed. In de lobby was de wifi wel goed. Bij het zwembad: voldoende ligbedden, open van half 9 tot ongeveer 9 uur ´s avonds. Wij hebben een goede vakantie gehad, zijn voor de 3e keer nu in Karpathos geweest, maar zullen niet terug keren naar dit complex. Het was niet slecht maar wij weten dat het ook anders kan voor Griekse begrippen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

prima appartement

M
7-6-2011

De slaapkamer v.h 2kamerapp. is ruim, bed is prima. In de kitchinette staat 1 pers.bed met onderschuifbed. Voor ons en/of onze kindjes (2+3) was het geen optie in de kitchinette te slapen, het onderschuifbed blokkeert de deur naar de slaapkamer en badkamer. Gelukkig zeer vriendelijke man bij de receptie die het geen probleem vond ons 2 camping bedjes te lenen. Veel vakantiegangers die er al jaren komen en nieuwe gasten op het terras verwelkomen de eerste dag. Afstand naar het strand is <5 min, naar het centrum +- 10 minuten. Wij vonden het met name geschikt als strandvakantie of om wat te wandelen. Eiland is erg ingericht op toerisme, wij vonden er weinig dingen om te bezichtigen. Strandjes Kyra Panagia en Apella zijn érg mooi! Voor onze kleintjes nergens in Pigadia een speeltuin gezien (buiten de besloten speeltuin van een hotel) zij vermaakten zich prima in het zwembad of op het strand. Mensen die bij Romantica werkzaam zijn zijn allen erg vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Goed hotel met een prima service

AL
19-8-2009

Wij hebben het hier zeer naar ons zin gehad, de kamers waren netjes het ontbijt was goed (weinig variatie maar dat is typische grieks).

Het zwembad is groot genoeg met diverse dieptes.

Overdag is het heerlijk vertoeven aan de poolbar (ze hebben daar de beste koffie van karpathos). De muziek aan het zembad is zeer uiteenlopend en voor ieder wat wils.

In de middag is het meestal gezellig druk aan de poolbar en kan je er heerlijk genieten van de lunch gerechten die barvrouw Annet voor weing geld klaar maakt.

Aan het einde van de middag is het borrel uurtje(s) aan de poolbar ook zeer gezellig.

Rond 21:00 gaat de poolbar dicht en gaat de bar in het hotel open, hier is dan ook heerlijk vertoeven met barman Leo op het terras. (barman Leo kan als je er naar vraagt heel veel info geven over het eiland).

Wat ons betrefd is dit Hotel een aanrader!!! met zeer gezellig en behulpzaam personeel.

PS. barvrouw Astrid heeft er nooit gewerkt, en barman Leo is een zeer correcte man.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

keurig appartement maar teveel nederlanders!

Annemarie Jagerman
10-8-2009

Het appartementencomplex is leuk en het appartement waar wij in zaten(beneden met uitzicht op het zwembad)was redelijk nieuw van binnen. Voor het eerst ook in Griekenland een douchegordijn! Er werd elke dag(behalve op zondag) schoon gemaakt en je werd vaak voorzien van schoon beddengoed en handdoeken. Het zwembad is niet overdreven groot maar goed genoeg. De Griekse eigenaar en zijn dochter zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Leo de barman waar iedereen zo lovend over was vond ik een bullebak. Je hebt hem echt niet nodig om de mooie plekjes van Karpathos te ontdekken. Hij was alleen aardig tegen de mensen die de hele dag rond het zwembad hingen en zodoende flink consumeerden. Astrid, de barvrouw van overdag idem dito. Toch hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Twee weken een scooter en het hele eiland ontdekken en overscheuren. Strand bij Kyra Pynadia, Arkassa, Amoopi en Apella zeer de moetie waard. Tot uiterste noordwest puntje rijden naar Lefkos was een hele rit maar wel erg mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

in 1 woord : GEWELDIG!

Kelly de Bruyne
24-7-2009

Mijn moeder en ik waren voor de eerste keer in Karpathos. En het was echt super! Ik heb er geen andere woorden voor. Het hotel was echt heel erg mooi , en de mensen waren er echt vriendelijk , als we er ooit nog is terug gaan. Gaan we zeker weer in dit hotel. Wij zijn zelf ook nog naar Olympos geweest , ook echt super. Al die mensen daar in kledendracht. Ik heb 't er echt heel erg naar me zin gehad. Je kan er lekker relaxen , en het is echt een eiland voor de rust. Wij zijn dit keer 2 weken geweest , maar de volgende keer als ik ga , ga ik zeker 3 weken of langer! Haha , ik ben nu 16 en ik ben met me moeder mee geweest naar Karpathos. Als we in de tussentijd niet meer gaan , ga ik over een jaar of 5/6 alleen , en toch weer in hotel ROMANTICA!

Gewoon perfect ,

Ik doe de groetjes aan Semina.

En ik hoop er gauw nog is terug te komen.

Alles was goed ,

De ligging , de prijs etc.

En heel het eiland was ook gewoon helemaal geweldig!

Heel erg veeel gezien op Karpathos.

TOP!

Kelly.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.