Appartement Romantica

Appartement Romantica
8,6

10 reviews over Appartement Romantica in het Nederlands

2008

Een hotel met kamers en appartementen, voor 90% bezet door Nederlanders die daar al jaren komen en elkaar allemaal goed kennen. Heel gezellige bar zowel in het (prima) zwembad als in het hotel zelf met een buitengewoon vriendelijke barman (Leo) die al jaren op Karpatos woont. Prachtig (wandel)eiland, leuke excursies, zeer vriendelijke bevolking; Pinadia is een gezellig havenstadje, prima restaurants en leuke kleine winkelstraatjes. Een prachtig vakantie eiland voor zowel de actieve als rust zoekende vakantieganger. Ik ga er beslist nog een keer naar terug.

Gereisd familie in september 2008

simpel maar absoluut voldoende

André Kruijshaar
27-7-2008

Zeer vriendelijke familie die het hotel/app. runt.

Lekker zwembad en op ca 300 meter het strand met gezellige taverna erbij.

Inrichting van app. is zeer eenvoudig, zelf koken (muv eitjes) was niet echt mogelijk.

Zoon van 14 jaar sliep in bankbed in keuken gedeelte. Wel prima bedden.

Voldoende ruimte op balkon met tafel en 4 stoelen.

Wij hebben een prima vakantie gehad en in deze lokatie komen wij zeker nog eens terug.

Gereisd familie in juli 2008

TOP!!!!

hardam
6-7-2008

heerlijk eiland ,helemaal top ,dit was de tweede keer alweer in romantica ,prachtig zwembad,goeie sfeer !!!!!

Gereisd familie in juni 2008

We waren blij dat het zwembad al was gevuld

T. Wener
27-4-2008

We waren blij dat het zwembad al was gevuld.

Alleen 1keer om schone handdoeken moeten vragen!

Gereisd familie in april 2008
2007

Begin oktober zijn we met de hele familie op Karpathos geweest. De appartementen zelf zijn niet heel erg bijzonder, maar wel prima. Het zwembad (met barvrouw Stella) en de ligging zijn geweldig. Dichtbij het strand, leuke restaurantjes in de buurt en naar het stadje lopen is ook heel goed te doen (10 minuten). We hebben een heerlijke vakantie gehad, een echte aanrader dus!

Gereisd familie in oktober 2007

ik heb een week in romantica gezeten ,en heb het erg naar mijn zin gehad .mijn kamer was aan de kant van het zwembad,dus lekker rustig.vriendelijk personeel,gezellig aan de bar zitten,of op het terras geen probleem.als je wilt ben je in 10 minuten in het centrum,waar je voldoende eetgelegenheid hebt,winkeltjes enz.

wat eten betreft aan de overkant zit een prima restaurant/creta-karpathos geheten is voor mij een 10 waard.verder kan je wandelen-auto huren en evt motor rijden.ik kan maar een ding zeggen doen

Gereisd familie in september 2007

Vakantie 2007

Was erg gezellig in Romantica, ik ga er zeker nog een keer heen. Leo is erg aardig en het uitstapje met Joke naar Olympos was erg lachen en gezellig! Er waren veel Nederlanders. Pigadia is 's avonds heel gezellig en je kunt echt overal eten er zijn zoveeeel restaurantjes.!

Gereisd familie in augustus 2007

Leuke appartementen, goed zwembad leuk barretje

stella roerbij
16-8-2007

Leuke appartementen, goed zwembad leuk barretje. Stella we komen terug hoor!! goede ligging leuke restaurantjes en 's avonds aan de bar bij Leo ook helemaal leuk. Volgend jaar weer een keer!

Gereisd familie in augustus 2007

prima appartement

Lucie Hoekstra
29-7-2007

prima appartement. Wij zaten in een studio en de kinderen in het hotel (22,17 jaar)De appartementen werden perfect schoongemaakt, het hotel ietsje minder maar dat kon de pret niet drukken.Kortom prima vakantie en Romantica vind ik een aanrader. Ik heb slechtere appartementen meegemaakt in Griekenland.Tsja, alles gaat natuurlijk op z'n Grieks."komt het vandaag niet, dan morgen".

Gereisd familie in juli 2007

Herfstvakantie 2005 zijn wij in Romantica geweest. Klein appartement aan de straatkant waar betonauto's af en aan langsreden. Wij vonden de eigenaar niet aardig. Hij was alleen aardig voor hen die 's avonds veel aan de bar kwamen consumeren. Voor de kinderen was er niet veel te doen. Alleen strandtent Maistrali was voor hen de moeite waard. Restaurant El Greco aan de overkant van de straat was een topper! Ook Sonia's in de stad was lekker. Boottocht/bustocht naar Olymbos was heel mooi en ook een bezoek aan het strand van Apella-beach is de moeite waard. Verder is Karpathos een verlaten rotsblok. We hebben inmiddels véél mooiere Griekse eilanden gezien! Maar ik vermoed dat je op Karpahthos wel erg mooi kan wandelen. Daar zijn we niet aan toe gekomen.

Gereisd familie in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.