Appartement Romantica

48 reviews over Appartement Romantica in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Yvonne Dik,
10-7-2018

Heerlijk hotel zijn ook appartementen! Dagelijkse schoonmaak en een uitgebreidt ontbijt bij hotelkamer boeken! Heel aardig personeel!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk Relaxed

JeroenDiaan,
7-6-2017

De sfeer is heerlijk relaxed. Appartement is voorzien van het allernoodzakelijkste, (hemel)bed is groot en slaapt goed, douche goed te doen. Had een tafeltje bij gemogen voor je koffer/spullen. Slecht één stopkontact beschikbaar. Wifi niet al te snel. Hapje/drankje aan de poolbar prima, personeel erg vriendelijk, borreltje op hotelterras gezellig. Restaurantjes en winkeltjes aan andere kant van de straat, Pigadia goed te lopen. Zo in het voorseizoen lekker rustig, hoe het in het hoogseizoen is als al die honderden huurautootjes de weg op zijn weet ik niet. Nu was het goed te rijden, overal prachtige bergdorpjes en mooie stranden.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed : ontvangst-toewijzing kamer(appartement) - goede bedden en prima ruimte in kamers en appartementen- goede schoonmaak en wissel bedlinnen en handdoeken -advies eten en drinken -info over het eiland.-uitleg en vertaling van de Griekse taal en gebruiken -zeer vriendelijk personeel, eigenaar, restaurant bediening en zowel bij de zwembadbar als de meisjes in de huishouding.

Niet goed: n.v.t.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk!

Vagelis
5-11-2016

Wij zijn hier de eerste 2 weken van oktober geweest. In de eerste week was het nog redelijk gevuld, maar in de tweede week waren er nog maar een paar kamers gevuld. Hierdoor was ook de bar bij het zwembad gesloten. Wij hadden hier geen problemen mee. Schoonmaak was van zeer goede kwaliteit. Personeel heel vriendelijk. Het blijft één van de beste accommodaties in Pigadia. Als wij weer naar Karpathos gaan, dan wordt het zeker weer Romantica.

Gereisd met partner in oktober 2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Karphatos. Appartement Romantica was redelijk. vond de ligging wel echt prima want het was vlakbij het strand en ook dichtbij het centrum. het appartement zelf vond ik iets minder, qua ruimte was niet zo slecht en balkon prima maar alles was zo oud en kwam beetje vies over! maar goed je bent grotendeels toch weg! schoonmaak was wel goed en de dames erg vriendelijk! zwembad was prima en werd goed schoon gehouden alleen de dame achter de bar vond ik niet zo aardig en kwam heel fake over, jammer! Wifi heel slecht, belachelijk dat je moet betalen voor die wifi, heb klacht ingediend en hoefde uiteindelijk niet te betalen dus dat was wel fijn! Of ik ooit terug ga naar appartement: nee, ik heb beter gehad en vind toch prettig als er minder Nederlanders zijn! ben uiteindelijk op vakantie om juist even weg te zijn van de Duchties. ;)

Gereisd met partner in augustus 2016

Super vakantie gehad!!

Bas
29-8-2014

Mooi appartement, met ruim balkon, heerlijk zwembad en dicht bij het centrum.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, en het strand op 2 minuten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima!

Ria
10-9-2013

Hotel Appt. Romantica wordt veel geboekt door "repeaters". Wij weten nu waarom: zelf overwegen we ook om er nog eens naartoe te gaan. Wij hadden een studio in het hoofdgebouw. Er tegenover stond nog een gebouw. De kamer was klein maar schoon en compleet. Schoonmaak 6 x per week. Zelf koken werd lastig op één electrisch plaatje maar dat moet je misschien helemaal niet willen met zoveel leuke en goedkope restaurants in de buurt. Het personeel was zonder uitzondering erg aardig, het zwembad mooi, zon én schaduw eromheen. Geen apart peuterbad, jonge kinderen vermaakten zich er goed. Poolbar gezellig. Wifi € 1,00 per dag, haperde regelmatig maar hulp was altijd dichtbij. Geen zeezicht, zwembadzijde is de leukste uitzichtkant. Hoofdgebouw ligt aan de doorgaande weg, net buiten het centrum. Wandeling naar de dichtstbijzijnde grote supermarkt 10 min., naar het centrum 15 min. Naar het strand 5 min. Gasten waren 50% nederlands, 50% scandinavisch.

Gereisd met partner in juni 2013

niet anders dan andere griekse eilanden

nathalie
22-8-2013

Gedateerd, inrichting summier en sober maar doet wat het doen moet. Romantica ligt buiten karpathosstad zo'n 20 minuten lopen. Ook hier touristen winkeltjes enz.alleen minder dan bijv.kreta. Genoeg restaurants in de omgeving,strand 5 min lopen. Dit is onze eerste dag,morgen auto gehuurd en dan gaan we eens rondrijden.latere review volgt wifi 10 euro voor 8dgn.

Gereisd met partner in januari 2013

Relaxt appartement

Willem
29-7-2012

Hotel cq Appartement Romantica is een gezellig en rustig onderkomen. Het ligt ongeveer 20 minuten lopen vanaf Pigadia. Kamer is netjes en wordt dagelijks verzorgd door interieurverzorgsters. Strand ligt op 300 meter. Diverse gezellige restaurantjes in de directe omgeving.Nog veel grotere keus in Pigadia. Romantica heeft een mooi zwembad met bar. In Romantica komen veel mensen ieder jaar terug. Zegt wel wat.

Gereisd met partner in juni 2012

Super plek

Henk
22-7-2012

Prachtige plek met goede service en gezellig personeel een echte aanrader.

Een goede uitvals basis om het eiland te onderzoeken. Leo de barman weet heel mooie plekjes aan te raden om de bezoeken. kortom een prachtig eiland en een goede plaats om te verblijven. In 2012 zijn wij beslist weer van de partij in Romantica.

Gereisd met partner in september 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.