Appartement Romantica

Appartement Romantica
8,6

7 tips over Appartement Romantica

Jan Erkamps, 28-9-2013

Ook zijn de eigenaar en zijn zoon erg vriendelijk en behulpzaam en de rest van het personeel ook.

Oook zou ik zeker een auto of scooter huren om het mooie eiland te verkennen ga naar het plaatje olymphos en de stranden van lefkos en apella en kira panagia en achata en amoopie beslist doen ook kan je lekker eten bij el creco schuin tegenover romantica en het restaurantje links naast restaurant sofia in de haven en sofia zelf vonden wij een beetje een vreetschuur .

Ria, 10-9-2013
Karpathos is niet groot en tamelijk rotsachtig. Wij vonden het een ideaal eiland om per scooter te verkennen. Het is vooral een rustig eiland. Niet geschikt voor jongeren. Ieder contact met de lokale bevolking is een verrassing, een uitnodiging om een kijkje te nemen in hun huizen is geen uitzondering.
Marian, 13-9-2012

De wandeling die we gemaakt hebben met Art and Walk was erg gezellig en mooi.Afsluiting was een goed verzorgde lunch. 13 km lijkt erg lang maar er zijn voldoende pauzes en het gaat over goed begaanbare wegen.

Echt een aanrader als je het eiland eens op een andere manier wilt zien.

Henk, 22-7-2012
Huur een auto (vlak bij het hotel) en ga op onderzoek uit
astriddenijs, 19-6-2012
Huur zelf een auto of scooter, verken het eiland en vraag barman Leo om tips
ria en piet , 12-5-2012

strand linksaf bij Sixs autoverhuur pracht strand goede strandzaak en heerlijke zee ( zelfs in mei al lekker ) gevoelige voeten dan waterschoenen

eten overal goed en niet duur

denk aan muggen spul , niet veel maar wel vervelende muggen

ruud brugmans , 12-5-2012

dorpentocht heel goed zelf te rijden Mooi eiland met ruige natuur weinig Griekse cultuur bv geen oudheden of opgravingen

Heel relex eiland met fantastische mensen

Neem wel een electrische ( tennisracket) muggenvanger mee , niet veel muggen maar wel irritante . Als je iets mist vraag het Leo die zorgt voor directe hulp