Appartement Romantica ***

Review geschreven door JeroenDiaan

Heerlijk Relaxed

JeroenDiaan,
7-6-2017

De sfeer is heerlijk relaxed. Appartement is voorzien van het allernoodzakelijkste, (hemel)bed is groot en slaapt goed, douche goed te doen. Had een tafeltje bij gemogen voor je koffer/spullen. Slecht één stopkontact beschikbaar. Wifi niet al te snel. Hapje/drankje aan de poolbar prima, personeel erg vriendelijk, borreltje op hotelterras gezellig. Restaurantjes en winkeltjes aan andere kant van de straat, Pigadia goed te lopen. Zo in het voorseizoen lekker rustig, hoe het in het hoogseizoen is als al die honderden huurautootjes de weg op zijn weet ik niet. Nu was het goed te rijden, overal prachtige bergdorpjes en mooie stranden.

Gereisd met partner in mei 2017