Appartement Romantica ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Wolfie

Sterk verouderd, absoluut geen aanrader!

Wolfie,
21-8-2016

Dit 2 kamer appartement is sterk verouderd en niet schoon. Het 2 persoonsbed is klein en een keihard matras. Weinig stroompunten in het appartement en die er wel zijn op vreemde plaatsen. De derde slaapplaats is een smerige oude sofa met aan de uiteinden een verhoging, dus mocht je lang zijn dan is dit een probleem, misschien voor kleine kinderen geschikt maar zeker niet voor jong volwassenen. Het keukenblok was verroest en smerig en echt aan vervanging toe. De achterzijde van het appartementen complex is erg rommeling en ziet er niet verzorgd uit. Een voordeel is dat je in deze appartementen geen last hebt van het verkeer dat voorbij raast. De wifi is matig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016