Appartement Romantica ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Andre

Redelijk Appartement maar overgewaardeerd !

Andre,
23-7-2015

Redelijk 2 kamer appartement voor Griekse begrippen. Alhoewel in de keuken een bedbankstaat, is er dan wel sprake van 2 kamers? De vaat van de voorgangers stond er nog bij binnenkomst. Incompleet kook en serviesgoed. Geen afwasborstel e.d. om de vaat te doen. Dus kopen in een van de vele supermarkten. De kamer met 1 bed van 140cm was net te doen met mijn zoon. Ik had van te voren aangegeven per e-mail aan Romantica of het mogelijk was om 2 aparte bedden te krijgen. Tot op heden geen reactie. Airco voor € 7 p/d vind ik erg veel. Als je de klep vd airco openmaakt is er een knopje, als je deze indrukt gaat de airco aan. Alleen niet in te stellen. Geen probleem gaat prima

Het zwembad wordt nauwelijks bijgehouden. Als vroege vogel zie je dat prima. Veel zand en ander vies spul op de bodem. film laag op het water van de zonnebrandmiddelen. Het bad is in periode dat wij er waren 1 maal gezogen. Wordt niet gemeten hoe het water ervoor staat qua PH en chloor. Onaardige mensen behalve Baka.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015