Appartement Romantica

9.2Fenomenaal

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

9.2Fenomenaal

102 reviews over Appartement Romantica

• 2019
    10Gerrit Hartman23-04-2019

Meer dan fantastisch

Je wordt als het ware opgenomen in de familie.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Yvonne Dik10-07-2018

Heerlijk hotel!

Heerlijk hotel zijn ook appartementen! Dagelijkse schoonmaak en een uitgebreidt ontbijt bij hotelkamer boeken! Heel aardig personeel!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8JeroenDiaan07-06-2017

Heerlijk Relaxed

De sfeer is heerlijk relaxed. Appartement is voorzien van het allernoodzakelijkste, (hemel)bed is groot en slaapt goed, douche goed te doen. Had een tafeltje bij gemogen voor je koffer/spullen. Slecht één stopkontact beschikbaar. Wifi niet al te snel. Hapje/drankje aan de poolbar prima, personeel erg vriendelijk, borreltje op hotelterras gezellig. Restaurantjes en winkeltjes aan andere kant van de straat, Pigadia goed te lopen. Zo in het voorseizoen lekker rustig, hoe het in het hoogseizoen is als al die honderden huurautootjes de weg op zijn weet ik niet. Nu was het goed te rijden, overal prachtige bergdorpjes en mooie stranden.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Opa Ted04-03-2017

geweldig, super gemotiveerd personeel en eigenaar.

Goed : ontvangst-toewijzing kamer(appartement) - goede bedden en prima ruimte in kamers en appartementen- goede schoonmaak en wissel bedlinnen en handdoeken -advies eten en drinken -info over het eiland.-uitleg en vertaling van de Griekse taal en gebruiken -zeer vriendelijk personeel, eigenaar, restaurant bediening en zowel bij de zwembadbar als de meisjes in de huishouding. Niet goed: n.v.t.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Vagelis05-11-2016

Heerlijk!

Wij zijn hier de eerste 2 weken van oktober geweest. In de eerste week was het nog redelijk gevuld, maar in de tweede week waren er nog maar een paar kamers gevuld. Hierdoor was ook de bar bij het zwembad gesloten. Wij hadden hier geen problemen mee. Schoonmaak was van zeer goede kwaliteit. Personeel heel vriendelijk. Het blijft één van de beste accommodaties in Pigadia. Als wij weer naar Karpathos gaan, dan wordt het zeker weer Romantica.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6T.07-09-2016

tijd voor vernieuwing van de appartement

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Karphatos. Appartement Romantica was redelijk. vond de ligging wel echt prima want het was vlakbij het strand en ook dichtbij het centrum. het appartement zelf vond ik iets minder, qua ruimte was niet zo slecht en balkon prima maar alles was zo oud en kwam beetje vies over! maar goed je bent grotendeels toch weg! schoonmaak was wel goed en de dames erg vriendelijk! zwembad was prima en werd goed schoon gehouden alleen de dame achter de bar vond ik niet zo aardig en kwam heel fake over, jammer! Wifi heel slecht, belachelijk dat je moet betalen voor die wifi, heb klacht ingediend en hoefde uiteindelijk niet te betalen dus dat was wel fijn! Of ik ooit terug ga naar appartement: nee, ik heb beter gehad en vind toch prettig als er minder Nederlanders zijn! ben uiteindelijk op vakantie om juist even weg te zijn van de Duchties. ;)

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Wolfie21-08-2016

Sterk verouderd, absoluut geen aanrader!

Dit 2 kamer appartement is sterk verouderd en niet schoon. Het 2 persoonsbed is klein en een keihard matras. Weinig stroompunten in het appartement en die er wel zijn op vreemde plaatsen. De derde slaapplaats is een smerige oude sofa met aan de uiteinden een verhoging, dus mocht je lang zijn dan is dit een probleem, misschien voor kleine kinderen geschikt maar zeker niet voor jong volwassenen. Het keukenblok was verroest en smerig en echt aan vervanging toe. De achterzijde van het appartementen complex is erg rommeling en ziet er niet verzorgd uit. Een voordeel is dat je in deze appartementen geen last hebt van het verkeer dat voorbij raast. De wifi is matig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 4Andre23-07-2015

Redelijk Appartement maar overgewaardeerd !

Redelijk 2 kamer appartement voor Griekse begrippen. Alhoewel in de keuken een bedbankstaat, is er dan wel sprake van 2 kamers? De vaat van de voorgangers stond er nog bij binnenkomst. Incompleet kook en serviesgoed. Geen afwasborstel e.d. om de vaat te doen. Dus kopen in een van de vele supermarkten. De kamer met 1 bed van 140cm was net te doen met mijn zoon. Ik had van te voren aangegeven per e-mail aan Romantica of het mogelijk was om 2 aparte bedden te krijgen. Tot op heden geen reactie. Airco voor € 7 p/d vind ik erg veel. Als je de klep vd airco openmaakt is er een knopje, als je deze indrukt gaat de airco aan. Alleen niet in te stellen. Geen probleem gaat prima

Het zwembad wordt nauwelijks bijgehouden. Als vroege vogel zie je dat prima. Veel zand en ander vies spul op de bodem. film laag op het water van de zonnebrandmiddelen. Het bad is in periode dat wij er waren 1 maal gezogen. Wordt niet gemeten hoe het water ervoor staat qua PH en chloor. Onaardige mensen behalve Baka.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Bas29-08-2014

Super vakantie gehad!!

Mooi appartement, met ruim balkon, heerlijk zwembad en dicht bij het centrum. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, en het strand op 2 minuten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Jan Erkamps28-09-2013

Geweldige plek op een mooie lokatie

Algemene indruk is goed wij verbleven in 2 km app nr 41 in het hoofdgebouw ik kan niet anders zeggen geweldig wat een uitzicht zowel over zee als over het stadje pigadia voor griekse begrippen goed niet al te grote keuken en badkamer wookmr 16 m2 en balkon ruim zat voor 4 pers bijna iedere dag schone handoeken en om de twee dgn schone lakens omdat deze app aan een doorgaande weg ligt is het wel wat gehorig maar als je de airco gebruikt en alle deuren dichtdoet hoor je niks bedden ook oke.

Gereisd met vrienden in september 2013

Appartement Romantica info