Appartement Romantica

101 reviews over Appartement Romantica in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Yvonne Dik
10-7-2018

Heerlijk hotel zijn ook appartementen! Dagelijkse schoonmaak en een uitgebreidt ontbijt bij hotelkamer boeken! Heel aardig personeel!

Heerlijk Relaxed

JeroenDiaan
7-6-2017

De sfeer is heerlijk relaxed. Appartement is voorzien van het allernoodzakelijkste, (hemel)bed is groot en slaapt goed, douche goed te doen. Had een tafeltje bij gemogen voor je koffer/spullen. Slecht één stopkontact beschikbaar. Wifi niet al te snel. Hapje/drankje aan de poolbar prima, personeel erg vriendelijk, borreltje op hotelterras gezellig. Restaurantjes en winkeltjes aan andere kant van de straat, Pigadia goed te lopen. Zo in het voorseizoen lekker rustig, hoe het in het hoogseizoen is als al die honderden huurautootjes de weg op zijn weet ik niet. Nu was het goed te rijden, overal prachtige bergdorpjes en mooie stranden.

Goed : ontvangst-toewijzing kamer(appartement) - goede bedden en prima ruimte in kamers en appartementen- goede schoonmaak en wissel bedlinnen en handdoeken -advies eten en drinken -info over het eiland.-uitleg en vertaling van de Griekse taal en gebruiken -zeer vriendelijk personeel, eigenaar, restaurant bediening en zowel bij de zwembadbar als de meisjes in de huishouding.

Niet goed: n.v.t.

Heerlijk!

Vagelis
5-11-2016

Wij zijn hier de eerste 2 weken van oktober geweest. In de eerste week was het nog redelijk gevuld, maar in de tweede week waren er nog maar een paar kamers gevuld. Hierdoor was ook de bar bij het zwembad gesloten. Wij hadden hier geen problemen mee. Schoonmaak was van zeer goede kwaliteit. Personeel heel vriendelijk. Het blijft één van de beste accommodaties in Pigadia. Als wij weer naar Karpathos gaan, dan wordt het zeker weer Romantica.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Karphatos. Appartement Romantica was redelijk. vond de ligging wel echt prima want het was vlakbij het strand en ook dichtbij het centrum. het appartement zelf vond ik iets minder, qua ruimte was niet zo slecht en balkon prima maar alles was zo oud en kwam beetje vies over! maar goed je bent grotendeels toch weg! schoonmaak was wel goed en de dames erg vriendelijk! zwembad was prima en werd goed schoon gehouden alleen de dame achter de bar vond ik niet zo aardig en kwam heel fake over, jammer! Wifi heel slecht, belachelijk dat je moet betalen voor die wifi, heb klacht ingediend en hoefde uiteindelijk niet te betalen dus dat was wel fijn! Of ik ooit terug ga naar appartement: nee, ik heb beter gehad en vind toch prettig als er minder Nederlanders zijn! ben uiteindelijk op vakantie om juist even weg te zijn van de Duchties. ;)

Sterk verouderd, absoluut geen aanrader!

Wolfie
21-8-2016

Dit 2 kamer appartement is sterk verouderd en niet schoon. Het 2 persoonsbed is klein en een keihard matras. Weinig stroompunten in het appartement en die er wel zijn op vreemde plaatsen. De derde slaapplaats is een smerige oude sofa met aan de uiteinden een verhoging, dus mocht je lang zijn dan is dit een probleem, misschien voor kleine kinderen geschikt maar zeker niet voor jong volwassenen. Het keukenblok was verroest en smerig en echt aan vervanging toe. De achterzijde van het appartementen complex is erg rommeling en ziet er niet verzorgd uit. Een voordeel is dat je in deze appartementen geen last hebt van het verkeer dat voorbij raast. De wifi is matig.

Redelijk 2 kamer appartement voor Griekse begrippen. Alhoewel in de keuken een bedbankstaat, is er dan wel sprake van 2 kamers? De vaat van de voorgangers stond er nog bij binnenkomst. Incompleet kook en serviesgoed. Geen afwasborstel e.d. om de vaat te doen. Dus kopen in een van de vele supermarkten. De kamer met 1 bed van 140cm was net te doen met mijn zoon. Ik had van te voren aangegeven per e-mail aan Romantica of het mogelijk was om 2 aparte bedden te krijgen. Tot op heden geen reactie. Airco voor € 7 p/d vind ik erg veel. Als je de klep vd airco openmaakt is er een knopje, als je deze indrukt gaat de airco aan. Alleen niet in te stellen. Geen probleem gaat prima

Het zwembad wordt nauwelijks bijgehouden. Als vroege vogel zie je dat prima. Veel zand en ander vies spul op de bodem. film laag op het water van de zonnebrandmiddelen. Het bad is in periode dat wij er waren 1 maal gezogen. Wordt niet gemeten hoe het water ervoor staat qua PH en chloor. Onaardige mensen behalve Baka.

Super vakantie gehad!!

Bas
29-8-2014

Mooi appartement, met ruim balkon, heerlijk zwembad en dicht bij het centrum.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, en het strand op 2 minuten lopen.

Geweldige plek op een mooie lokatie

Jan Erkamps
28-9-2013

Algemene indruk is goed wij verbleven in 2 km app nr 41 in het hoofdgebouw ik kan niet anders zeggen geweldig wat een uitzicht zowel over zee als over het stadje pigadia voor griekse begrippen goed niet al te grote keuken en badkamer wookmr 16 m2 en balkon ruim zat voor 4 pers bijna iedere dag schone handoeken en om de twee dgn schone lakens omdat deze app aan een doorgaande weg ligt is het wel wat gehorig maar als je de airco gebruikt en alle deuren dichtdoet hoor je niks bedden ook oke.

Prima!

Ria
10-9-2013

Hotel Appt. Romantica wordt veel geboekt door "repeaters". Wij weten nu waarom: zelf overwegen we ook om er nog eens naartoe te gaan. Wij hadden een studio in het hoofdgebouw. Er tegenover stond nog een gebouw. De kamer was klein maar schoon en compleet. Schoonmaak 6 x per week. Zelf koken werd lastig op één electrisch plaatje maar dat moet je misschien helemaal niet willen met zoveel leuke en goedkope restaurants in de buurt. Het personeel was zonder uitzondering erg aardig, het zwembad mooi, zon én schaduw eromheen. Geen apart peuterbad, jonge kinderen vermaakten zich er goed. Poolbar gezellig. Wifi € 1,00 per dag, haperde regelmatig maar hulp was altijd dichtbij. Geen zeezicht, zwembadzijde is de leukste uitzichtkant. Hoofdgebouw ligt aan de doorgaande weg, net buiten het centrum. Wandeling naar de dichtstbijzijnde grote supermarkt 10 min., naar het centrum 15 min. Naar het strand 5 min. Gasten waren 50% nederlands, 50% scandinavisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Romantica in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Romantica scoort een 7.82 uit 10 op basis van 101 reviews.