Appartement Regina

Kleine hotelsWeer vandaag25°20°
Appartement Regina
7,3

24 reviews over Appartement Regina in het Nederlands

"Dit hotel is voor ons een topper"

Nisoan Tihemy
12-7-2013

Uitstekend hotel/appartement (het enige met een zwembad) in de hoofdstad van Karpathos: "Pigadia". Prima ligging op loopafstand van het centrum van Pigadio (2-3 minuten). Vanuit Pigadia kan gemakkelijk het hele eiland worden verkend per scooter of huur auto. Karpathos is nog behoorlijk stil en ongerept en niet overspoeld met toeristen, maar met voldoende vertier en faciliteiten in Pigadia. Wat opvalt is hoe verschrikkelijk aardig de eilandbewoners zijn. Veel verhalen op internet over de weg naar Olympos. De weg is uitstekend en slechts over een lengte van ca 2 km onverhard. Met de scooter was het een "eitje".

Erg leuk!

Jeannette Floor
23-7-2012

Twee super weken gehad op Karpathos in appartement Regina. Kamers prima. Goede föhn aanwezig. Alleen keukeninhoud wat summier. Zelf meenemen: keuken/thee doeken, opener/ kurketrekker (kleine koekepan) en als je koffie wil zetten filter en thermoskan. Bakker en supermarkt op 5 minuten, dus heerlijk ontbijten op het balkon. Zwembad top. Personeel superaardig. Airo: alleen op slaapkamer

6 euro p/n; ook in woonkamer (niet nodig) samen 10,-. Gratis kluisje op kamer. Gratis WIFI. Alleen elke dag nieuwe kode vragen.

Karpahos stad is erg gezellig. Veel restaurantjes en barretjes, allemaal op een paar honderd meter lopen. Wij hebben een scooter gehuurd (wegen zijn meer dan goed) en naar allerlei strandjes gereden. Vooral Finiki en Amooi waren favoriet (zandstrand). Agata en Apella ook erg leuk, alleen kiezelstrand.

Dicht bij centrum maar slecht onderhouden kamers

falco-tanja
22-11-2011

De accomodatie is ruim en er is een zwembad. ideaal voor gezinnen met kinderen. Ook lekker dicht bij het centrum en bij de barretjes.

Helaas is de staat van de accomodatie slecht onderhouden.

voor mij niet meer in dit hotel

Fantastische plek, zeer vriendelijke mensen

Superteam It-NL
12-9-2011

Begin van September 2011 heerlijke week door gebracht op Karpathos. Hotel Regina is een eenvoudig hotel met een meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel en de eigenaars zijn meer dan vriendelijk en bereid om je met alles te helpen en je alle informatie te verschaffen die je nodig hebt. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Pigadia. Waar talloze heerlijke restaurants en bars zijn te vinden. Absolute aanrader!!! Mevrouw ' Freedom ' van de receptie is de beste!!

een aanrader

johan
6-8-2011

wij zijn donderdag terug gekomen van dit heerlijk hotel.alles was er schoon en het zwembad was kraak helder.de airco was te huur voor 7 euro per dag en het kluisje 6 euro per week .verders werd de kamer iedere dag schoongemaakt en de handdoeken ook dagelijks gewisseld.het personeel is er zeer vriendelijk en gastvrij.het is een echte aanrader ook omdat alles op loopafstand te doen is(barretjes-eetgelegenheden-supermarkt) wij vinden het een echte aanrader voor een zorgenloze vakantie.we gaan er zeker weer terug volgend jaar

Prachtig hotel gelegen in het centrum

Niekske
1-8-2011

Regina Hotel heeft zeer vriendelijk personeel, er wordt dagelijks schoongemaakt en ze zijn hier ontezettend gastvrij. Iedere kamer is voorzien van airco (6 euro p.d.) Het ligt zeer centraal de barretjes en restaurants zijn op loopafstand. Oftewel een prima adres voor een leuke vakantie

gezellige leuke vakantie gehad!

H
15-8-2010

Ik ben hier afgelopen zomer met mijn vriend geweest en hebben het heel erg naar ons zin gehad. Het personeel is super vriendelijk en inderdaad de man achter de bar(Hoessein) was zo´n beetje een "vakantievriend" geworden.

Het ligt aan een drukke weg maar na de eerste dag waren wij daar al aan gewend, we zaten op de eeste verdieping maar we vonden het juist wel leuk om alles te kunnen zien, lekker mensen kijken haha!

Kerkklokken heb ik maar 3 keer gehoord, zijn misschien wel vaker gegaan maar daar ben ik dus niet eens wakker van geworden.

Ik zou het hotel wel aanraden, je moet niet teveel luxe verwachten maarja, het is Griekenland en je bent toch lekker op vakantie. Uit eten gaan is niet duur maar er zijn ook restaurantjes die afhaal service hebben en dan kun je alsnog lekker op je balkon eten.

Wij komen vast nog een keer terug!

geweldige vakantie gehad!!

Sandra van de Ploeg
6-8-2010

Zeer gastvrije mensen in Regina, vooral de Poppi (eigenaresse) en de man achter de bar (hoessein). We hebben 22 heerlijke dagen gehad en werden zelfs uitgenodigd om met de familie mee te eten. Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer!

Ik moet er wel eerlijk bij vermelden dat als u een heel luxe appartement verwacht u beter ergens anders heen kunt gaan.

Wij vonden het fantastisch en gaan zeker weer terug naar Regina!!!

Het ligt zeer gunstig gelegen bij winkels en restaurant en de afstand naar het strand is zeer goed te lopen, ongeveer 5 min.

Het zwembad is ook zeker een aanrader en vooral na terugkomst vanaf het strand heerlijk om even in te duiken.

Daarna lekker bij de bar wat drinken en snacken.

Goed eten en veel gezelligheid!!

Kortom alles voor een heerlijke vakantie in Karpathos.

Prima verblijfplaats

G van Groenigen
26-9-2009

De beoordelingen zoals die al staan vermeld op Zoover, zijn juist. Prachtig uitzicht bij verblijf op de 4e etage, slechte inrichting keuken en de geluidsoverlast van verkeer zijn zaken die we kunnen bevestigen. Eiland zelf is leuk voor een week. Er zijn leuke restaurants en mooie stranden, maar niet heel veel bezienswaardigheden.

Daar wel gemerkt dat een grote groep mensen jaarlijks terugkomt, zal dan vooral met de zon, de kust en de gemoedeliujkheid te maken hebben. In ieder geval een prima week in Redgina verbleven

Er valt veel meer van te maken

B & G
18-9-2009

App. ziet er aan de buitenkant goed uit.Ruim app. op de bovenste verdieping, de 4e etage, zeer mooi uitzicht, over het hele stadje en konden de veerboten zien aankomen.

Het keukentje: blauw stalen geverfd keukenkastje hangt scheef en valt bijna uit elkaar. Zeer weinig inventaris, neem zelf een koffiezetapparaatje mee.

De badkamer erg klein,via douchegordijn wordt alles nat op de grond. geen douchekopstang aanwezig.

Heerlijk zwembad en goede ligbedden. Weinig faciliteiten aan de bar, ongezellig, hier valt veel meer van de maken!Omgeving: van sochtends vroeg tot svonds laat altijd verkeer rondom.Zeer hard kerkklokkengeluid meestal vroeg in de morgen en kerkgezang.Je zit naast de kerk en je zit gelijk rechtop in je bed wanneer het gelui begint ! Het is een fijn wandeleiland, koop echter geen boekje over wandelingen op Karpathos,editie 2008, want hier klopt helemaal niets van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Regina in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.