Appartement Potideon Bay

14 reviews over Appartement Potideon Bay in het Nederlands

Top-accomodatie op fantastisch eiland

Marijke,
6-10-2018

Prachtig appartement. Mooie volledige inrichting. Alleen (lees)lampje naast bed in huiskamer ontbreekt.

Ligging is briljant. Zowel aan zee als dicht bij de stad en haven.

Schoonmaak dagelijks en prima.

Lekker zwembadje met fenomenaal uitzicht en fijne bedjes.

Ik zeg " niks meer aan doen"

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Carona de Groot,
7-8-2018

Wij hebben genoten van ons verblijf in appartement Rose in Poteidon Bay. Prachtig uitzicht, 2 mooie grote balkons, keurige inrichting en schoon. Het complex is gelegen aan zee en vlak bij de haven, restaurantjes en winkeltjes en heeft ook nog een klein zwembad. De eigenaresse is een vriendelijke dame die je bij aankomst persoonlijk wegwijs maakt. Bij het complex is ook een autoverhuur gevestigd waar wij naar volle tevredenheid een auto gehuurd hebben. 's Avonds in het stadje als we gingen eten verbaasden wij over het grote aantal toeristen die we daar zagen (overigens niet te druk), deze mensen zagen wij niet aan het strand overdag. Ook verbaasden wij ons over het enorme aantal autoverhuurbedrijfjes; hoe konden zij bestaan. Toen wij zelf met de auto op pad waren werd e.e.a. duidelijk. Het grootste deel van de toeristen is met de auto op pad naar vooral de prachtige stranden noordelijk van de stad.

Gereisd met partner in juli 2018

Uitstekende keus deze super appartementen

van abbes,
25-7-2018

Appartementen Potideon Bay, perfect gelegen aan de rand van het levendige Pigadia en nagenoeg aan het strand . De appartementen zijn mooi, luxe en van alle gemakken voorzien. 2 ruime balkons, mooie keuken (4 pitsplaat – oven- ruime koel/diepvries), meer dan genoeg kastruimte, nette badkamer kortom perfect allemaal. Uitstekende en vriendelijke schoonmaakster die bijna iedere dag je appartement schoonmaakt. De uitermate vriendelijk eigenaresse Anna helpt je met al je vragen en zorgt voor een onbezorgde vakantie. Het zwembad is heerlijk om even verkoeling te vinden, weliswaar niet diep (heuphoogte) maar het panoramische uitzicht is gigantisch.

Kortom, geweldige vakantie gehad.

Als we weer naar Karpatjos gaan willen we alleen nog maar naar Potideon Bay.

En waar we dan gaan eten weten we dan ook al .-

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!!

van Achterberg,
7-7-2018

Voor de 2 keer verbleven bij Potideon bay. Dit keer met partner en 2 kleine kinderen. Onze eerste ervaring was goed daarom zijn we uiteraard terug gekeerd maar de tweede keer was nóg beter! Wat een heerlijk appartement en wat een goede service. Ana is ontzettend vriendelijk en staat klaar wanneer dit nodig is. Zelfs nu met 2 kleine kinderen hebben wij weer een perfect verblijf gehad bij potideon bay!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

super de luxe

Kim,
10-7-2017

+ ligging op het strand en centrum, super mooi appartement, goede douche, heerlijk 2 pers bed , lekkere dikke handoeken maar.. schoonmaak was matig ook omdat de schoonmaakster steeds contact had met de eigenaresse om te melden hoe wij ons app gebruikten waarna ik een reprimande kreeg via die telefoon, ik had de kussens van de terrasstoelen uit hun elastieken gehaald en ook een sierkussen buiten op terras laten liggen, we moesten het zand van de voeten spoelen voordat we naar binnen gingen, nu kan ik dit allemaal wel begrijpen maar schrijf dit dan even op in de huisregeles ofzo, het waaid hard op karpathos en we zaten in het bovenste app aan de straatkant wat als voordeel heeft dat je s middags in de schaduw zit, app zijn niet gehorig, er staat 1 parasol te weinig bij het zwembad als je pech hebt kun je dus niet in de schaduw zitten, zelfs hier doen ze aan handoekje leggen

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch appartement!

Jane,
4-7-2017

super appartement, schoon, mooi uitzicht, aan de zee, van alle gemakken voorzien, lekkere bedden, mooie badkamer, lekker zwembadje om na te genieten, super aardige eigenaresse, beneden is een auto verhuur Autotour, daar is Luc, een nederlander verteld je de mooiste plekjes over het eiland! kortom een een prachtige plek vonden wij.. een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Potideon Bay is een erg mooi en kleinschalig appartementencomplex (6 appartementen). Voor verkoeling is er een klein zwembad (taillediep) met heerlijke ligbedjes. Het zandstrand is pad af naar beneden. Het appartement zelf is strak en ziet er luxe uit. Alles superglad betegeld met natuursteen (loopt lekker op blote voeten). Keukengerei voldoende, zelfs een 4-pitskookplaat, oven, koffiezetapparaat, waterkoker, tosti-apparaat (en dat voor een Grieks appartement). Kleine badkamer met heerlijke douche (föhn aanwezig). Aparte slaapkamer met heerlijk bed (ook weer zo'n gladde vloer) en veel kastruimte met schuifdeuren mooi weg gewerkt. Zowel bij de slaapkamer als bij de woonkamer kom je via schuifdeuren op een balkon, waarbij op één balkon een zitje met een bankje, tafel en 2 stoelen. Wij hadden het appartement aan zwembadzijde op de 2e verdieping. Dit heeft een prachtig uitzicht! Heerlijk in de schaduw ontbijten. Tegenover het appartement is een aardige supermarkt met alle benodigdheden. Je loopt zo de stad in met winkeltjes, restaurantjes en bars. Iedereen even vriendelijk, zo ook de eigenaresse van de appartementen Anna, de schoonmaakster (elke dag schoon + handdoekwissel als je dat wilt) en Luuk van de autoverhuur (wel zo makkelijk dat hij Nederlands spreekt). Die zit op de begane grond van het complex en is van dezelfde eigenaar, zodat je korting krijgt. De huurvoorwaarden zijn uitstekend, dus gewoon daar je auto huren (is volgens mij ook voordeliger dan via de touroperator). Wij hebben het erg naar ons zin gehad in Potideon Bay! Een echte aanrader als je een mooi, ruim en compleet appartement zoekt op korte afstand van strand, centrum en supermarkt!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek!

Van Achterberg,
2-5-2017

Wij verblijven momenteel in Pigadia Bay. 2 volwassenen en een baby van 10 maanden. Wat een heeeeerlijk plekje is dit! Werkelijk niks op aan te merken. Het is allemaal nieuw, schoon, genoeg spullen in de keukenlades, eigenaar zeer vriendelijk. Ligging perfect! Wat wil een mens nog meer.. er is in het zwembad inderdaad geen kinderbad maar dit hoeft wat bij betreft ook niet. Het is een fijn zwembad ook voor de kleintjes. Babybedje, kinderstoel alles is er. Wat een suuuuper plek!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtige plek

Sandra
29-11-2016

Zeer netjes en volledig appartement. Klein zwembad, maar prima voor de afkoeling of een duik na een dagje uit. Lekkere bedden, knappe keuken met oven. Airco. Ruim balkon. Vlakbij strand en stad en toch niet al te druk. Autoverhuur ideaal. Wel veel wind dat wij er waren. De bekende strandjes zijn heel erg druk. Wij hebben een prima vakantie gehad. Je merkt de Italiaanse invloeden, zowel in spreken, als eten als Italiaanse toeristen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk vertoeven.

Appie en Jikke
24-8-2016

Fantastisch appartement. Modern en schoon.vriendelijke eigenaresse. Heerlijk zwembad.. geen zwembad voor kleine kinderen. Direct bij zee en op korte afstand van centrum, haven en grote supermarkt. In 1 woord geweldig. Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Potideon Bay in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Potideon Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.