Appartement Pigadia Bay

Appartement
Appartement Pigadia Bay
6,6

32 reviews over Appartement Pigadia Bay in het Nederlands

Wij zaten in het drie kamer appartement op de bovenste verdieping.

Geweldig uitzicht op de haven.Balkons rondom met zitje en er stond zelfs een ligbed.

Schoonmaak goed, voldoende handdoeken en beddengoed.

Gereisd met partner in juni 2008

Prima app

Femmie Dijkstra
20-1-2008

Prima app., wij hadden de bovenste verdieping met een prachtig uitzicht op de haven. Van geluidsoverlast is niet echt sprake zeker gezien het feit dat de plaatselijke disco zijn vergunning kwijt geraakt is en gesloten is. Winkels en restaurants zeer dichtbij. Pigadia is wel een behoorlijk kleine plaats, je bent er zo uitgekeken. Met een week ben je echt klaar, het eiland nodigt niet echt uit om excursies te maken, delen zijn niet begaanbaar met auto of brommer. Geen zwembad dat is wel minpunt, strand is prima, ca 5 minuten lopen, ook met kinderen (loopt langzaam af). Appartement is prima, koffiezetapp. Badkamer met bad en douche, 2 toiletten prima. Eigenaar zit 1 verdieping lager en is behulpzaam waar nodig. Geen lift aanwezig dus wel een aardige klim elke dag maar goed voor de vakantiekilo's. Airco te huur voor totaalprijs van 5 euro p.d. (2 stuks in ons app.)

Gereisd familie in juli 2007

geweldig appartement!! lekker ruim, geweldig uitzicht op de haven. schoon!! Als je verwacht dat het dezelfde luxe is als thuis, dan ben je niet reeel. Dan kun je beter in een duur hotel gaan zitten.Midden in het centrum en toch geen overlast, of je moet om 10 uur op je bed liggen!!

Gereisd met partner in januari 2008

2007

De ligging van Pigadia Bay is super! Het is best wel klein van binnen en simpel ingericht. Ze zijn redelijk klantvriendelijk. Maar je bent niet in Karpathos om elke dag in het Appertement te zitten. Dus later wen je wel aan het kleine appertement, als je op je balkon zit, zie je van alles! En het weer is natuurlijk altijd mooi!

Gereisd familie in juli 2007

Mijn zus en ik hadden het bovenste appartement met een magnifiek uitzicht. Ligging is centraal ten opzichte van eettentjes, strand winkels etc. Wel is er aanzienlijke geluidsoverlast van barretjes en publiek op straat. Als je net als de Grieken laat naar bed gaat, heb je er weinig last van, maar oordopjes zijn natuurlijk ook goed. Gedeeltelijk kiezel en gedeeltelijk zandstrand om de hoek. Topplek!

Gereisd met vrienden in mei 2007

Vanuit het balkon mooi uitzicht over de boulevaard en 's avonds alles lekker dichtbij, maar dat waren voor ons de enigste pluspunten. App zelf eenvoudig. Al veel van griekenland gezien en nog nooit iets verwacht (maar ook nog nooit zo'n dure reis betaald!) maar als ik de reissom vergelijk met wat we hebben gekregen, was het dit niet waard. Ik denk dat je voor minder nog mooier zit, want er liggen aan de boulevaard verschillende app. Bovendien brak een gedeelte van de sleutel af, wat we voor ons vertrek netjes meldde en moesten hiervoor betalen. Volgens mij heeft de eigenaresse haar eigen verzekering hiervoor? beetje flauw, hadden ook gewoon de sleutel in app kunnen laten liggen, want ze was niet in de buurt en moesten nog speciaal naar haar vragen. De man nam in 1e instantie de sleutel gewoon aan. Verder kan ik me inderdaad voorstellen dat andere last hadden van de herrie van de bars.

Gereisd anders in mei 2007

2006

Prachtig appartement op bovenste verdieping, 2 badkamers, geweldigste uitzicht van Pigadia, stranden, haven, restaurants en winkels vlakbij. Goede service,wordt goed engels gesproken, heel fatsoenlijk schoongemaakt. Af en toe wat extra geluid van uitgaande toeristen en lokale mensen, logisch als je overal zo dichtbij zit. 3 balkons!

Gereisd met partner in september 2006

gelukkig net weer terug en gaan hier niet meer naar toe. geluidsoverlast van de discotheken in nabijheid. het ontbreken van een douchegordijn is toch onhandig, appartementen sober ingericht; ok, tijdens je vakantie hoeft niet alles prima de luxe te zijn,maar toch. Gastvrouw en heer bijzonder vriendelijk, dat wel.

Gereisd anders in augustus 2006

in juni 2006 3 weken in Pigadia Bay gelogeerd

w.m. dingemans
10-8-2006

in juni 2006 3 weken in Pigadia Bay gelogeerd. Appartement ligt geweldig gunstig aan de baai (beste uitzicht van heel Pigadia); alles is onder handbereik: terrassen, eettentjes, bushalte, bakkertje, winkels, supermarkten, strand (is echt om de hoek). De 3e week van juni gingen helaas ook de discotheken draaien (3 deuren verder gesitueerd) en dan heb je geluidsoverlast. Eigenaren van het appartment zijn aardige mensen (zij spreekt goed Engels) en de linnen/handdoekenwisseling is 3 x per week. Geweldige vakantie gehad, heerlijk eiland, ga volgend jaar weer.

Gereisd anders in augustus 2006

Jaja ik geef hoge cijfers en dat mag ook wel mn vriend en ik zijn er 7 juli tm 21 juli geweest en het was geweldig we lagen een de boulevard kant mooi uitzicht op zee en de boulevard echt supermooi.

De man en de vrouw van het app. waren erg aardig en de schoonmaak vrouw ook waste zelfs je afwas af haha maar pigadia bay is heel erg mooi leuk ingericht je moet geen hele luxe verwachten en is geen douchegordijn ofzo maar als je eenmaal weet hoe je moet douche lukt dat wel.

Prachtige ervaring karpathos.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pigadia Bay in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pigadia Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.