Appartement Pigadia Bay

Appartement Pigadia Bay
6,6

3 reviews over Appartement Pigadia Bay in het Nederlands

2007

Mijn zus en ik hadden het bovenste appartement met een magnifiek uitzicht. Ligging is centraal ten opzichte van eettentjes, strand winkels etc. Wel is er aanzienlijke geluidsoverlast van barretjes en publiek op straat. Als je net als de Grieken laat naar bed gaat, heb je er weinig last van, maar oordopjes zijn natuurlijk ook goed. Gedeeltelijk kiezel en gedeeltelijk zandstrand om de hoek. Topplek!

Gereisd met vrienden in mei 2007
2006

De weken dat ik er was waren over het algemeen

rustig,mei/juni i.v.m muziek,wil je vroeg naar bed

dan zijn oordopjes wel nodig in de topmaanden

maar dat is dan het enige ,alles is prima en zeker

het beste uitzicht over de hele baai .let wel naar

alle richtingen,heerlijk

De schoonmaak gebeurde soms meer dan het het beloofde 3x per week en een zeer aan te bevelen

apartement.

Vanaf hier zit je op loopafstand van winkels.supermarkt en busstation/boten en de

bovenliggende straten met leuke eettentjes net

iets anders dan aan de baai op een paar na...nee

dit Pigadia bay is een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2006

's avonds tot 01

will
24-6-2006

's avonds tot 01.00 geluidsoverlast van discotheken in de naaste omgeving vanaf half juni, daarvoor rustiger. Complex ligt direct aan de baai en boulevard en bij een appartement met zeezicht is het uitzicht het beste van heel Pigadia. Geen lift. Engels sprekende eigenaresse. Schoonmaak en linnenwisseling 3 x per week.

Gereisd met vrienden in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pigadia Bay in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pigadia Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.