Appartement Pigadia Bay

Appartement
Appartement Pigadia Bay
6,6

1 review over Appartement Pigadia Bay in het Nederlands

Wij verbleven in het appartement op de 3e etage. Pigadia Bay is een fijne bestemming om te verblijven in Karpathos stad. De appartementen zijn gedateerd, maar gezien de prijs is dat niet erg. Alles is aanwezig en het uitzicht is fabelachtig. Direct aan de haven. De eigenaar is vriendelijk en helpt je waar nodig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pigadia Bay in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pigadia Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.