Appartement Pigadia Bay

Appartement
Appartement Pigadia Bay
6,6

19 reviews over Appartement Pigadia Bay in het Nederlands

Prima appartementen , niet modern , eenvoudig inrichting ,maar voldoende .

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren , wonen zelf op de een na hoogste etage . Schoonmaak is goed.

Ons (bovenste en enigste) driekamerappartement is een soort penthouse met aan twee zijden een balkon en aan de voorkant een groot terras met prachtig uitzicht over de haven en de zee .

Prima ligging v.w.b. de stad ( begin centrum) en het strand (15 min. lopen )

Erg gezellige stad met veel goede en redelijk geprijsde restaurants. Overal vriendelijke bediening .

Ook de tweekamerappartementen op de lagere etage's hebben een gegarandeerd uitzicht op de haven .

Wifi was niet altijd even goed , maar was te doen .

Wil je een redelijk geprijsd appartement met een prima ligging en een mooi uitzicht dan kunnen wij dit driekamerappartement van harte aanbevelen .

Helaas staat er op het eiland vaak veel wind (n.w.) en dan zit je aan de voorkant (havenkant) uit de wind .

Gereisd met partner in mei 2018

Niet geschikt voor goede nachtrust en ontspanning

Francisca,
29-10-2017

Ondanks dat wij in het laagseizoen in appartementencomplex Pigadia Bay verbleven, hebben wij ontzettend veel geluidsoverlast gehad van de lokale discotheek en bar gelegen aan de boulevard. Diverse malen werden wij midden in de nacht wakker van de keiharde muziek die daar gedraaid werd. Tevens is de doorgaande trap direct naast de accommodatie een ramp voor een normale nachtrust. Tot diep in de nacht maken mensen (luidruchtig) gebruik van deze trap die de boulevard met de boven gelegen accommodaties verbindt. Tot overmaat van ramp bevindt zich naast het complex een Grieks theater wat tijdens ons verblijf maar liefst 4 x (!) is gebruikt in de middag- en avonduren voor verschillende (muziek-)optredens. En vergeet niet dat er, in aanloop naar zo'n optreden, de gehele middag opgebouwd en gerepeteerd wordt voor de grote show in de (late) avonduren. Als wij dit van tevoren hadden geweten, hadden wij nooit voor deze accommodatie gekozen Tot slot: in tegenstelling tot wat de reisorganisatie beweert, werd de boulevard na ons 1e weekend aldaar NIET meer afgesloten voor doorgaand verkeer in de avonduren. Dat betekent dat niet alleen de gehele dag, maar ook in de avond en nacht al het (grote vracht-) verkeer langs je balkonnetje dendert. Toegegeven, het uitzicht is zonder meer fraai en ook de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk, maar zelfs met oordoppen in en alle ramen en deuren gesloten, hebben wij vele nachten wakker gelegen van alle herrie en rumoer in de omgeving. Daarom, voor ons NOOIT meer Pigadia Bay appartementen.

Gereisd met partner in september 2017

Mooiste uitzicht van Pigadia !

Gert-Jan
4-5-2013

Al ruim 30 jaar naar diverse besyemmingen in Griekenland geweest. Nimmer zo'n mooi uitzicht gehad als vanaf het penthouse van Pigadia Bay. Uitzicht over de haven en het vertier in Pigadia. Een echtpaar die zelf in het appartementencomplex woont, is 24 uur per dag bereikbaar en behulpzaam. Dat niet altijd alles even schoon is-, iets niet goed is afgewerkt, is typisch Nederlands geklaag en behoort een beetje tot de Griekse "cultuur". In ieder geval een wereldplek waar wij zeker terugkomen !

Gereisd met partner in april 2013

Het appartement heeft alles wat je nodig hebt in een vakantie, het is functioneel, schoon. Wij zijn tijdens onze vakantie weinig in het appartement geweest, strand is namelijk op loopafstand en je zit aan een baai met een prachtig uitzicht en leuke restaurantjes! daarnaast kun je in 5 minuten in het winkelcentrum zijn! De bushalte is op een kleine afstand zodat je zonder het huren van een auto of scooter het gehele eiland kunt bezichtigen!! Het prachtige strand apella is ook zeker een aanrader! De eigenaar was zeer vriendelijk! Echt een aanrader dit appartement in verhouding met de prijs, maar ook zeker het eiland! Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Toplocatie aan de baai van pigadia

jvgalen24
18-6-2011

Heerlijk appartement direct in de havenkom van Pigadia (karpathos stad). Geen extreme luxe, maar wel schoon, en functioneel.

Gereisd met partner in juni 2011

mooie plek, maar heel veel herrie

bos
9-5-2011

ondertussen zijn we wel wat gewend als echt griekenland-specialisten. Karpathos is prachtig, maar dit appartement zeer slecht. Doordat je in het centrum zit heb je veel last van de discotheek die 50 meter verderop zit. daarnaast is het erg sober en vies. Dus ja, ga naar Karpathos, en nee... NOOIT naar Pigadia bay

Gereisd met partner in september 2010

fantastische plek

Hans
5-9-2010

uitstekend uitzicht over de zee, ruim 2 kamer appartement enigzins gedateerd maar schoon en netjes, direkt in het centrum en op loop afstand van het strand (300 meter)

Gereisd met partner in augustus 2010

Immer weer de plek om terug te komen

jpderu
16-2-2010

Wij gaan ieder jaar wel naar Karpathos voor een korte of langere vakantie. Al jaren zitten wij in Pigadia en dit verveelt nooit. Vriendelijke en attente service. De bakker om de verse broodjes voor het ontbijt te halen is op loop afstand. Kortom een echte aanrader

Gereisd met partner in juli 2009

Mooi uitzicht!!

Kim
6-10-2009

Super uitzicht over de baai van Pigadia/ Karpathos stad. Wij zaten in de studio op de hoek. Dit betekende 2 balkons eentje met zon en één zonder, dus ideaal! Studio is verder klein, keuken erg primitief, maar meer mag je ook niet verwachten voor zo'n prijs vonden wij. Eten kun je beter in de restaurantjes doen die er genoeg zijn in de buurt.

Karpathos is een mooi eiland, met heerlijke stranden. Kijk vooral ook verder dan alleen het strand van pigadia, amopie beach is bijvoorbeeld ook super mooi en niet ver weg. En verder is een bezoek aan apella beach en kyra panagia zeker aan te raden! Heerlijk genieten van een blauwe heldere zee en mooi en vooral ook rustig strand!

Gereisd met partner in september 2009

Een echte aanrader

jpderu
3-8-2009

Tsja als je voor het kindvriendelijk zijn de aanwezigheid van een zwembad en wat speeltuigen noodzakelijk acht, dan is dit appartement inderdaad niet de beste keuze. Maar als je de mensen en het eiland kent, dan mis je het zwembad niet. Het strant is op loopafstand; voor het ontbijt is de supermarkt en de "warme" bakker met de verse broodjes om de hoek; de goede restaurantjes op loopafstand. Kortom dit appartement is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pigadia Bay in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pigadia Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.