Appartement Pigadia Bay

Appartement Pigadia Bay
7,3

3 tips over Appartement Pigadia Bay

leon, 29-12-2015
Boek het appartement op de 3e verdieping. Weliswaar iets duurder, maar je hebt rondom balkon en uitzicht! Zeker de moeite waard. Huur een auto om het eiland te ontdekken.
Sancha, 20-8-2013
Je moet echt mee met de boot Sofia my Love van Vasilillis! Je ziet zijn paradijsje met een prachtige geimproviseerde taverne met superuitzicht. Onverwacht verrassend!!
Gert-Jan, 4-5-2013
Voor de dames: neem een fohn mee. Neem niet te veel boodschappen mee, want pindakaas, jam, kaas etc hebben ze hier volop. Diverse grote supermarkten in directe omgeving. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.