Appartement Pigadia Bay

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marieke

Fijn appartement, heerlijke plaats en omgeving

Marieke,
19-3-2013

Het appartement heeft alles wat je nodig hebt in een vakantie, het is functioneel, schoon. Wij zijn tijdens onze vakantie weinig in het appartement geweest, strand is namelijk op loopafstand en je zit aan een baai met een prachtig uitzicht en leuke restaurantjes! daarnaast kun je in 5 minuten in het winkelcentrum zijn! De bushalte is op een kleine afstand zodat je zonder het huren van een auto of scooter het gehele eiland kunt bezichtigen!! Het prachtige strand apella is ook zeker een aanrader! De eigenaar was zeer vriendelijk! Echt een aanrader dit appartement in verhouding met de prijs, maar ook zeker het eiland! Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2012