Appartement Pigadia Bay

Review geschreven door harry

Goede eenvoudige appartementen ,prima ligging

harry,
10-7-2018

Prima appartementen , niet modern , eenvoudig inrichting ,maar voldoende .

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren , wonen zelf op de een na hoogste etage . Schoonmaak is goed.

Ons (bovenste en enigste) driekamerappartement is een soort penthouse met aan twee zijden een balkon en aan de voorkant een groot terras met prachtig uitzicht over de haven en de zee .

Prima ligging v.w.b. de stad ( begin centrum) en het strand (15 min. lopen )

Erg gezellige stad met veel goede en redelijk geprijsde restaurants. Overal vriendelijke bediening .

Ook de tweekamerappartementen op de lagere etage's hebben een gegarandeerd uitzicht op de haven .

Wifi was niet altijd even goed , maar was te doen .

Wil je een redelijk geprijsd appartement met een prima ligging en een mooi uitzicht dan kunnen wij dit driekamerappartement van harte aanbevelen .

Helaas staat er op het eiland vaak veel wind (n.w.) en dan zit je aan de voorkant (havenkant) uit de wind .

Gereisd met partner in mei 2018