Appartement Pigadia Bay

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Francisca

Niet geschikt voor goede nachtrust en ontspanning

Francisca,
29-10-2017

Ondanks dat wij in het laagseizoen in appartementencomplex Pigadia Bay verbleven, hebben wij ontzettend veel geluidsoverlast gehad van de lokale discotheek en bar gelegen aan de boulevard. Diverse malen werden wij midden in de nacht wakker van de keiharde muziek die daar gedraaid werd. Tevens is de doorgaande trap direct naast de accommodatie een ramp voor een normale nachtrust. Tot diep in de nacht maken mensen (luidruchtig) gebruik van deze trap die de boulevard met de boven gelegen accommodaties verbindt. Tot overmaat van ramp bevindt zich naast het complex een Grieks theater wat tijdens ons verblijf maar liefst 4 x (!) is gebruikt in de middag- en avonduren voor verschillende (muziek-)optredens. En vergeet niet dat er, in aanloop naar zo'n optreden, de gehele middag opgebouwd en gerepeteerd wordt voor de grote show in de (late) avonduren. Als wij dit van tevoren hadden geweten, hadden wij nooit voor deze accommodatie gekozen Tot slot: in tegenstelling tot wat de reisorganisatie beweert, werd de boulevard na ons 1e weekend aldaar NIET meer afgesloten voor doorgaand verkeer in de avonduren. Dat betekent dat niet alleen de gehele dag, maar ook in de avond en nacht al het (grote vracht-) verkeer langs je balkonnetje dendert. Toegegeven, het uitzicht is zonder meer fraai en ook de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk, maar zelfs met oordoppen in en alle ramen en deuren gesloten, hebben wij vele nachten wakker gelegen van alle herrie en rumoer in de omgeving. Daarom, voor ons NOOIT meer Pigadia Bay appartementen.

Gereisd met partner in september 2017