Appartement Pavilion

Appartement

1 review over Appartement Pavilion in het Nederlands

2004

Het is al weer enige jaren geleden dat wij dit complex was

Ed & Adri
7-12-2004

Het is al weer enige jaren geleden dat wij dit complex bezochten.Het was dat jaar voor het eerst open.Na onze aankomst op het vliegveld, toen nog zonder stationsgebouw, kwamen wij in een fantastisch mooi nieuw gebouw.Prachtige kamers, lift en uiterst vriendelijke mensen. Jammer dat er tegenwoordig geen Nedelandse reisorganisaties naar toe gaan.

Gereisd Anders in Tue Dec 07 2004 16:09:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pavilion in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pavilion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.