Appartement Olympic

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

2007

kamer was eind van de dag niet schoongemaakt (vergeten door het personeel). Zelf bedden opgemaakt, schone handdoeken opgehangen en wc schoongemaakt. Volgende dag fles wijn en excuses gekregen. Verder werd de (bad) kamer steeds uitstekend schoongemaakt.

Fijn hotel.

wij vonden het een goed hotel, het werd goed schoon gehouden het ontbijt was voor Griekse begrippen erg goed er was meer dan voldoenden.

Het uitzicht op de 4e etage was mooi, alleen jammer dat het op een zeer stijle weg naar boven ligt. Advies, laat mensen een auto vanuit Nederland huren dat scheelt heel veel geld.

Wil je wat van het eiland zien moet je een auto huren.

1) Geen/weinig variatie in ontbijt (fruit ontbreekt)

2) Sleutels van hotelkamer liggen op een dienblad en is voor iedereen toegankelijk

3) Zwembad ligt naast een zeer drukke weg d.w.z. geluid en stankoverlast

4) Ligging hotel t.o.v. centrum is voor (oudere) mensen die moeilijk te been zijn erg lastig vanwege 2 hoge/steile heuvels

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic voor je op een rij gezet:

ligging geen pretje door hellende weg,

verder een prima hotel dat aan te bevelen is.

Hotel Olympic is een erg gezellig hotel, gunstig gelegen tov strand en centrum (hellende weg). Goede service, personeel spreekt erg goed engels. Kamers zijn netjes, badkamer is echter wat aan de kleine kant. Dagelijkse wisseling van handdoeken muv zondag en dageijkse schoonmaak (niet iedere dag word er gedweild + goed gepoetst, maar wel geveegd en opgeruimd)
2006

een behoorlijke klim, niet prettig als je minder ter been bent, maar inderdaad, een taxi is spot goedkoop.

leuk eiland, leuke tavernes aan het "haventje". wel vriendelijke mensen en doen veel voor je. sobere appartementen

We hebben in juni 2005 3 weken in appartement Olympic verbleven. Ondanks de klim is het een prima appartement met prima eigenaar. Men doet er alles aan om je tevreden te stellen. Heerlijk zwembad erbij en de appartementen zijn ruim en schoon. Hoewel het 's avonds in de bar niet druk is is het er wel erg gezellig.
      2004

Erg mooie studio, iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

Mensen zijn erg vriendelijk, ook nu aan het eind van het seizoen. Mooie ligging, wel een "lekkere klim" voor de benen.

2003

Een prima complex,met vriendelijke mensen

Jaap en Anneke.
        19-10-2003

Een prima complex,met vriendelijke mensen.Prachtige ligging alleen de berg op is gewoon af en toe afzien.Een pracht vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympic in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olympic scoort een 7.67 uit 10 op basis van 9 reviews.