Hotel Nereides

Hotel Nereides
9,3

21 tips over Hotel Nereides

Rob, 7-9-2015
Met een auto of scooter langs de strandjes is een geweldige ervaring. Hele mooie en veelal rustige strandjes kom je tegen.
Rob, 7-9-2015
Met een auto naar Olympos is een stuk relaxter dan met de excursie. Je hebt dan alle tijd om op je gemak het dorpje te verkennen. Wel mis je de enthousiaste verhalen van Joke die de excursie begeleid.
Rob, 7-9-2015
Heerlijk authentiek eten bij Elea. Ook erg fijn bij La Mirage en Messogios. Beste giros bij To Goniakon.

T de vries, 12-6-2015
Boek dit hotel. Ook karpathos is de moeite waard. Prachtige stranden en leuke stadjes. Je kunt een auto huren en de omgeving verkennen.
Fam. Sybesma, 5-10-2014
Erg leuke strandjes bij Amoopi, een echte aanrader.
nadine__bakker, 31-8-2014
Saria boottocht, is het waard door de grot waar je in kan. Ook de strandentocht is onwijs leuk.

siemonshans, 1-8-2014
Restaurants Capari en Annemousa en het strandje in Amoopi!
Gerben , 14-7-2014
Geen oordeel,wij waren er zonder kinderen maar het kan wel.Alle kamers zijn volgens mij best te doen en in de stad Pigadia is het s'avonds lekker gezellig.
Peter, 9-7-2014
Wij hebben verschillende restaurants geprobeerd, maar aan restaurant Odyssey kan helaas voor ons geen enkel restaurant aan tippen. Geweldig lekker eten, echt een aanrader, doen dus!!!!
Armand van den Berg, 6-7-2014
Probeer de grotere kamer te boeken, deze is heerlijk ruim.