Hotel Nereides

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°16°
Hotel Nereides
9,4

86 reviews over Hotel Nereides in het Nederlands

Geweldig hotel Geweldig hotel!

Joke en Dick Boer,
21-7-2018

Gastvrijheid, service en netheid is top. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen.

Aandachtspuntje, bij drukte tijdens ontbijt, iets te weinig tafels op terras en aanvullen buffet gaat dan moeizaam.

Kamers goed, maar interieur hotel neigt naar gedateerd. Wifi is onregelmatig, snelste wandelroute van strand naar hotel gaat via onverhard, keien paadje, zij die slecht ter been zijn hebben dan een auto nodig.

Geweldige toplocatie!

Martien Kos,
14-6-2018

Terwijl ik deze review schrijf zitten we nog heerlijk op het balkon van onze kamer in de avond 22:15 uur temperatuur 24 graden.....Heerlijk om hier te zijn!!!

Alle positieve verhalen over Nereides

zijn niet overdreven maar echt waar!!!!

Gastvrijheid,vriendelijkheid,top locatie en

accommodatie en

een gemoedelijke sfeer!!!!

Voor herhaling vatbaar dus......

geweldig

bertus en dini,
20-9-2017

geen idee super goed en netjes aardige mensen

Fantastich familiar hotel. Thuis komen

Els Melissen,
29-7-2017

Je bent gast, je blijft gast en je wordt als gast behandeld. In 1 woord geweldig. Heel familiair.

Dit hotel weet hoe en wat de gast wilt op zijn vakantie.

niets negatiefs op aan te merken.

Fantastisch hotel

Conny Esser,
8-7-2017

Gemoedelijk hotel waar niets je ontbreekt, heerlijk ontbijt waar Marie zelf de taarten voor bakt. s'avonds kan je gezellig beneden wat drinken, wij zijn er nu voor de 2e keer geweest en gaan volgend jaar weer.

Lekker rustig

Margret,
13-3-2017

Wij gaan 2 keer per jaar op vakantie en nog nooit een overboeking gehad tot we hier kwamen. Heel erg jammer, 2 nachten elders moeten slapen. Mary gaf toe zelf een fout te hebben gemaakt en heeft dit netjes opgelost door ons voor de resterende dagen de suite te geven. Fijne kamer met balkon, allerlei fruit en wijn in de koelkast. Je wordt inderdaad goed verwend met lekkere zelfgemaakte drankjes en hapjes. Elke avond lopend naar de stad, goed te doen, al is de weg naar de stad hellend. Al met al een fijne vakantie gehad!

Geweldig en goed verzorgd hotel!

Andrea Urgert
13-10-2016

Wij waren hier voor de 2e keer en hebben weer een heerlijke vakantie gehad. Hotel is kleinschalig en goed gelegen op loopafstand van de haven waar je in diverse restaurants heerlijk kan eten. Kamers in hotel zijn goed onderhouden en schoon. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Elke avond krijg je wel iets lekkers uit eigen keuken en een klein drankje als je terug komt van het eten. Wij komen zeker weer een keer terug!

Gunstig gelegen, net buiten het centrum van Pigadia, op loopafstand. Prima hotel met een geweldige service.

We zijn nog nooit naar een hotel in Griekenland terug gegaan, maar wel naar hotel Nereides.

Klein hotel met zeer gezellig zwembad en van alle gemakken voorzien.

zeer goed en mooi en schoon hotel

chris
1-10-2016

Het is een zeer schoon en net hotel, de mensen doen alles voor je. Zeer goed eten en het ontbijt was voor griekse begrippen super goed! Lekker zwembad met lekkere ligstoelen waarbij je ook nog handdoeken bij lagen echt top! De kamers zijn ook super netjes en van alle gemakkken voorzien( Klein minpuntje was dat je in de ochtend niet al te warm water had met douchen) de bedden waren ook goed. Je moet wel een stukje lopen naar pigadia (15 minuutjes) via een onverharde weg maar het is wel goed te doen.Wij vonden zelf dat pigadia super leuk is maar het eiland verder niet zo mooi vonden qua natuur en bezienswaardigheden t.o.v andere eilanden. Samenvattend: top hotel, top personeel, top vakantie en weer super lekker griekseten!

Wederom fantastische ervaring

Gerda en Rob
19-9-2016

Zoals een eerdere vakantie is alles weer top geregeld. Van A tot Z zijn we in de watten gelegd door eigenaren en crew. Het royale ontbijt waar altijd wel iets extra is en de verzorgde lunchkaart, in één woord "Super". Schone kamer en dito hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nereides in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nereides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.