Aparthotel Minos Beach

3 reviews over Aparthotel Minos Beach in het Nederlands

vergane glorie

Gerda
9-9-2016

Heel eenvoudig, veel kapotte zaken zoals stoelen op balkon, tv, binnenvering matras, toiletbril. Het regende overboekingen in de week dat wij er waren, wij waren toevallig niet overboekt. Mensen werden her en der in Pigadia geplaatst in andere hotels. Alles was in staat van vergane glorie. Op de site lijkt het allemaal veel leuker dan het in werkelijkheid is. Wel mooie ligging aan het strand. Op loopafstand van het dorp betekent in werkelijkheid klein half uur lopen. Na protest bij de reisorganisatie zijn wij uiteindelijk in een ander hotel terecht gekomen. Niet zozeer door bemoeienis van de hostess van touroperator, wel door de moeite die de eigenaar van Minos Beach heeft genomen om ons elders te plaatsen. Onbegrijpelijk dat touroperator deze accommodatie met een 7 kwalificeert en überhaupt nog aanbiedt.

Gereisd met partner in september 2016

geweldig en verassend!

Hein en Janine
14-5-2016

De rust ,de gastvrijheid van Minnos en de Grieken overzichtelijk en verassende plekjes op dit nog rustige eiland. Het was veelal nog in opbouw voor het komende seizoen, zo waren de meeste supermarkten nog dicht en ook een paar Restaurants . In tegenstelling wat sommige mensen vonden van het ontbijt, wij vonden het super elke dag verschillende broodjes 3 soorten sap, melk, koffie , thee , fruit, cake. Top Top top

Gereisd met partner in mei 2016

Wij komen zeker terug!

Roger en Nina
14-9-2015

Mooi hotel op een heerlijke locatie. Strand voor de deur en alle kamers hebben zeezicht. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Voor Griekse begrippen prima badkamertje. Iedere wens wordt door de medewerkers vervuld. Ze komen een verse Jus of Frappe zo aan je strandbedje brengen en tussen de middag staan er lekkere lunchgerechten op de kaart. Probeer eens de kip-sandwich. Op loopafstand supermarktjes en brommer auto verhuur, zeker de moeite waard om Karpathos verder te verkennen.

Minos Beach medewerkers bedankt, wij komen zeker terug :-) !!

Gereisd met partner in september 2015

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Minos Beach in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Minos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.