Aparthotel Minos Beach

7.4GoedScore uit 5 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 5 reviews

Aparthotel info

Meer aparthotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Minos Beach

• 4Gerda09-09-2016

vergane glorie

Heel eenvoudig, veel kapotte zaken zoals stoelen op balkon, tv, binnenvering matras, toiletbril. Het regende overboekingen in de week dat wij er waren, wij waren toevallig niet overboekt. Mensen werden her en der in Pigadia geplaatst in andere hotels. Alles was in staat van vergane glorie. Op de site lijkt het allemaal veel leuker dan het in werkelijkheid is. Wel mooie ligging aan het strand. Op loopafstand van het dorp betekent in werkelijkheid klein half uur lopen. Na protest bij de reisorganisatie zijn wij uiteindelijk in een ander hotel terecht gekomen. Niet zozeer door bemoeienis van de hostess van touroperator, wel door de moeite die de eigenaar van Minos Beach heeft genomen om ons elders te plaatsen. Onbegrijpelijk dat touroperator deze accommodatie met een 7 kwalificeert en überhaupt nog aanbiedt.

• 8Hein en Janine14-05-2016

geweldig en verassend!

De rust ,de gastvrijheid van Minnos en de Grieken overzichtelijk en verassende plekjes op dit nog rustige eiland. Het was veelal nog in opbouw voor het komende seizoen, zo waren de meeste supermarkten nog dicht en ook een paar Restaurants . In tegenstelling wat sommige mensen vonden van het ontbijt, wij vonden het super elke dag verschillende broodjes 3 soorten sap, melk, koffie , thee , fruit, cake. Top Top top

• 9Roger en Nina14-09-2015

Wij komen zeker terug!

Mooi hotel op een heerlijke locatie. Strand voor de deur en alle kamers hebben zeezicht. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Voor Griekse begrippen prima badkamertje. Iedere wens wordt door de medewerkers vervuld. Ze komen een verse Jus of Frappe zo aan je strandbedje brengen en tussen de middag staan er lekkere lunchgerechten op de kaart. Probeer eens de kip-sandwich. Op loopafstand supermarktjes en brommer auto verhuur, zeker de moeite waard om Karpathos verder te verkennen. Minos Beach medewerkers bedankt, wij komen zeker terug :-) !!

• 8kirsten jørgensen17-05-2011

har været der 4 gange

vil gerne komme igen men for dyrt til beliggenheden og en badebro ville hjælpe da der er meget dybt

• 8Jan Langerud10-01-2010

vært der 3 ganger