Appartement Manos Plaza

Appartement
Appartement Manos Plaza
8,4

43 reviews over Appartement Manos Plaza in het Nederlands

Leuke plek in het centrum

Dionne
27-9-2013

Manos Plaza bevindt zich aan de Blvd van Pagádia op Karpathos. Met de lift naar beneden en je staat direct in de gezelligheid. Allerlei taverna´s om je heen en leuke terassen om heerlijk mensen te kijken. Het app is ruim van opzet met een eenvoudig keukentje (maar dat gebruik je toch haast niet). Twee losse bedden en naast een kaptafel nog een klein zitje en bank met salontafeltje. Op het balkon een tafeltje met twee plastic stoelen en een waslijn. De klerenkast had veel hangers! er hangt een kleine TV aan de muur en er is ook een airco (maar deze heb ik niet nodig gehad).

Ik zat op kamer 401 en dat was direct naast de discotheek. Van de muziek heb ik bijna geen last gehad maar wel van de dronken gasten die midden in de nacht lallend op straat naar hun hotel gingen. De isolatie is goed van de discotheek maar de gasten die op het balkon (vd disco) stonden kon ik bijna letterlijk horen praten, alsof ze naast mijn bed stonden.... jammer. Gelukkig waren ze alleen donderdag t/m zondag open.

Gereisd alleenreizend in september 2013

Gastvrijheid ten top!

Chantal
3-8-2013

Wat een geweldig personeel, met een prachtig uitzicht! Je avond kan niet meer stuk als je de avond kan afsluiten met een drankje op het balkon en uitzicht op de baai en de ondergaande zon!

Het is minimaal ingericht maar naar Karpathos ga je niet om op je kamer te zitten. Karpathos moet je ontdekken om te ontdekken waarom iedereen verslaafd is!

Gereisd met partner in januari 2013

Geweldige plek !

Bep
16-9-2011

Een fantastisch appartementcomplex. Wij hadden een appartement op de vierde verdieping met een adembenemend uitzicht over Pigadia en de zee. s'Morgens lekker ontbijten in de schaduw en s'middags lekker nog even van de zon genieten op het balkonnetje.

De fijnste tijd om naar Karpathos te gaan is begin september . Wij zijn van 8 t/m 15 sept. geweest. Niet te warm, lekker rustig en volop activiteiten voor degene die dat wil.

Manos Plaza is in deze tijd een prima plek om te zijn. Weinig last van geluidsoverlast en lekker in het centrum van Pigadia.

De bedrijfsleidster is een schat van een vrouw. Je kunt alles aan haar vragen en ze vertelt ook van alles over de activiteiten die er zijn op Karpathos.

Wij vonden de inrichting van het appartement lekker ouderwets en functioneel.

Al met al hebben we weer een hele fijne tijd gehad op Karpathos en in Manos Plaza.

Het was onze vierde keer op Karpathos maar de eerste keer in Manos Plaza. Maar we komen zeker weer in Manos Plaza.

Gereisd met partner in september 2011

Geweldige lokatie aan de haven.

Peter en Tertia
10-9-2011

Manos Plaza is echt aan renovatie toe, de keuken valt bijna uit elkaar. Gaten in het beddengoed en in de handdoeken. Wel is het een prachtig schoon groot appartement Verder nog steeds een top lokatie met zeer vriendelijk personeel.

Aan de haven kan je super lekker eten bij "Mikri Avli ", dit voorjaar geopend, herkenbaar aan de bordeaux rode tafelkleedjes. Ga dus niet in de rij staan bij Sofia want daar is het echt niet lekker eten.( vreetschuur). Een ander heel goed restaurant is "la Mirage", zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

Midden in het centrum aan de haven.

ahvdveen
6-5-2011

Manos Plaza ligt aan de haven en je hebt een schitterend uitzicht over de zee. Het strand is niet ver weg. De restaurantjes zijn binnen een paar minuten te bereiken. Jammer genoeg was het restaurant Romios nog niet open, maar er waren genoeg andere mogelijkheden. Als je naar Amopi gaat (een leuke wandeling), is het leuk om naar Scala-Bar te gaan. Dat ligt op een schitterende locatie met een prachtig uitzicht over de zee en het is geweldig mooi ingericht en het is ook nog heel gezellig!

We zullen zeker terugkomen op Karpathos!

Gereisd met vrienden in april 2011

een goed appartement

guidoo
14-1-2011

we zijn er juni 2010 geweest. Manos plaza ligt goed mbt de restaurants en de winkels. 's avonds is de boulevard autovrij en dan ziet er alles anders uit. Veel gemoedelijker. Het is dan een belevenis om te zien welke voertuigen naar de ferry gaan ( en weer terug komen)

Alleen Manos is wat gehorig mbt de schoonmaaksters. We zijn nachtbrakers dus uitslapen is lekker. We hebben geen last gehad van het lawaai van buiten maar wel van de schoonmaaksters en hun hakjes.... Maar het was dan gewoon omdraaien en weer verder slapen... We hadden een appartement op de 3de verdieping.

We gaan zeker terug en dan gaan we proberen om Manos Plaza weer te boeken, omdat het centraal ligt, vriendelijke eigenaresse, mooi uitzicht.

En vanuit Manos plaza kan je leuke dagtochten maken. Hou er alleen rekening mee dat er maar 2 pompstations zijn. 1 in het begin van Karpothos en 1 aan het eind, en deze zijn op zondag gesloten.

Karpothos heeft een mooie natuur en is gewoon nog Grieks.

Gereisd met partner in juni 2010

De mensen hier zijn zeer vriendelijk.

Zelf ben ik er 1x geweest maar mijn ouders komen hier zeker 1 a 2 keer per jaar.

Locatie is ook super. Vanaf je balkon kijk je zo over de zee.

Heerlijke vakantie gehad zou graag nog een keer terug gaan

Gereisd met vrienden in januari 2003

Leuke accommodatie maar LAWAAAIIG

Emma
1-7-2010

Manos Plaza ligt perfect als je in het centrum wilt verblijven, direct aan de haven. Alle appartementen hebben balkon met zeezicht. Eigenaresse heel vriendelijk, leuk en goed restaurant op de begane grond. Zeker voor Griekse begrippen vond ik de appartementen prima; ruim en schoon. Wel een typische Griekse badkamer: geen douchegordijn en geen haakje om de douchekop aan op te hangen. Het enige echte grote nadeel was de geluidsoverlast van de naastgelegen club - en niet alleen in 't weekend... Tip: goede oordoppen mee, balkondeuren dicht en airco huren (€20 per week).

Gereisd met vrienden in juni 2010

Geregeld te gast

Toine
29-6-2010

Eenvoudig typisch Grieks appartementencomplex in het centrum en aan de boulevard. Perfect gelegen en met de deuren dicht en airco aan ook nagenoeg geen last van de herrie buiten. Badkamer: Tsja echt Grieks. Gelukkig met lichte tegels zodat claustrofobie achterwege blijft. Bedden: Nou ook niet echt romantisch. Het restaurant is overgegaan in andere handen en van zeer goed naar goed. Aanrader Restaurant Ambrosia en het restaurant ernaast "Mike's" (zijstraatje). Restaurant Sophia viel tegen. Meer gericht op zo snel mogelijk serveren, dan kunnen de volgende zitten. Wel een stuk meer toeristencomplexen dan 4 jaar geleden, maar nog steeds ruim de moeite waard om het over een aantal jaar nogmaals te bezoeken en dan gaan we gewoon weer naar Olympia (maar zeker niet naar Apella-beach)

Gereisd met partner in juni 2010

geweldig appartement

willem
27-6-2010

zeer mooi appment schitterend uitzicht zeer vriendelijk en behulpzaam eigenaar ligt echt op een top locatie met uitzicht onder app een prima restaurant met vele terugkerende eters en voor redelijke prijs mooi om een keer gezien te hebben maar voor 1 week genoeg strand op loopafstand 5min het enigste nadeel is de disco als buurman vooral vrij en zaterdag avond maar voor de rest TOP

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Appartement info

• AdresPigadia Bay Area GR-85700
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Manos Plaza in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Manos Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.