Hotel Lymiatis Beach

6,1

3 reviews over Hotel Lymiatis Beach in het Nederlands

Aardige mensen, maar nooit meer

Brigit,
23-9-2017

Service en ligging zijn prima, hotel ligt prractisch aan het strand. Hotel is echterte verouderd, nodigt niet uit hier ooit nog eens terug te komen

Gereisd met partner in juli 2017

Personeel erg vriendelijk.

Frida
18-12-2016

Hotel wat verouderd maar wij hadden daar geen moeite mee. Douchen met zout water., maar wel heet water.

Hotel ligt aan het strand. Ongeveer 10 minuutje lopen naar de haven.

Zaten weinig in de kamer. Motor gehuurd dus hele dagen weg. Stond wel heel veel wind.

Ontbijt goed. Elke ochtend stond de kok klaar om een ei te bakken die jij wens. Ook pancake,s werden er gebakken.

Wij kregen iedere dag schone handdoeken. En om de dag schoon beddengoed.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi uitzicht en een goede ligging

Kraats
20-9-2016

Het hotel is sterk verouderd, de bedden kraken En piepen vlekken in de lakens de badkamer is vreselijk klein je kan je niet omdraaien in de douche met t vieze douche gordijn . Het ontbijt is aardig en de schoonmaak ook. Gratis airco ! Al met al kom ik hier nooit meer terug .

Gereisd met partner in januari 2016

• AdresPossidonos & Anonymoy 85700
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lymiatis Beach in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lymiatis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.