Appartement Karpathos Villagesterstersterster

9.1Fenomenaal

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

9.1Fenomenaal

145 reviews over Appartement Karpathos Village

• 2019
    10Anja Schalkx28-06-2019

Super eiland

Mooi eiland, huur een auto en ga op ontdekking. Vriendelijke mensen, lekker en betaalbaar eten, kortom boeken!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Anna25-04-2019

Rustig eiland!

Karpathos is mooi, kleinschalig. De bevolking is vriendelijk en de stranden en baaien prachtig.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Angelique Westhovens11-09-2016

Mooi aangelegd complex

Wij hadden een studio, kamer 309, die ruim is, met een klein keuken blokje. De douche is ruim maar de constructie met de douche bak is raar. Het gordijn sluit niet af, dus moet je zoveel mogelijk in de hoek gaan staan om niet de hele badkamer nat te maken, maar oefening baart kunst. Gelukkig staat er de, doe het zelf, emmer met mop. Balkon is ruim genoeg, met een handig wasrekje. Neem wel knijpers mee, want t kan behoorlijk waaien.Het geheel is aangelegd in een mooie tuin, met leuk zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Praktisch om de hoek is een super marktje, met elke dag vers brood. Afstand tot de haven 15-20 minuten. Maar er zijn ook genoeg tavernes in de buurt op enkele minuten afstand. Buiten een paar andere medelanders zijn er ook zweedse gasten.We hebben er een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam. Tinus17-08-2016

Erg mooi complex

Net terug, erg mooi en schoon complex mooie appartement met erg groot terras, alleen het bed en de douche erg klein, denk dat wij de kabouter plop kamer hadden, maar voor de rest alleen maar lof. En er waren niet veel Nederlanders maar erg veel mensen uit Zweden wel jammer dat de WiFi 10,00 euro kost per apparaat per week en niet echt goed was. Maar we hebben wel SUPER genoten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Ed08-10-2014

Relaxed slechts door weg gescheiden van strand

De appartementen zijn ruim, alleen het keukenblok was wat klein, de rest redelijk normaal. Een prima zwembad en vriendelijk personeel. De prijzen aan de bar zijn normaal, de betaalde WIFI-verbinding mag beter, echter men was sportief deze niet in rekening te brengen. Voor de deur ligt nu wel Constantinos met dagelijkse animatie, de strandbedden voor dat Hotel zijn privé. Jammer, het ontsiert en past niet in mijn (trouwe) beeld van Griekenland. het strand is zand, in zee zijn het rotsplateau's Weet wel dat het niet bepalend is, absoluut geen reden om weg te blijven. Het centrum van Pigadia is ongeveer 15 minuten lopen, gezellig stadje. Op de weg naar het centrum kom je al taverna's tegen waar je lekker kunt eten, bijv. El Greco, het nodigt niet uit, je zit boven "binnen", dwz met open ramen, echter de maaltijd is super. Het huren van een auto was overal nogal prijzig. Overal een lekker eiland, nog steeds niet door toeristen overspoeld, waar het goed toeven is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Rene05-09-2014

2e keer nog beter!

Wat een geweldige plek aan zee!! Kleinschalig, schoon en netjes. Heerlijk zwembad (met apart pierebadje) met bar. Vriendelijk personeel. Het complexje ligt aan zee, net buiten het drukke centrum dat goed aan is te lopen. Het ziet er allemaal uit alsof het er pas een jaar staat. Autohuur en supermarkten iets verderop in de straat. We zijn er dit jaar voor de 2e keer geweest en misschien volgend jaar weer naar deze plek. Top Top Top!!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Fam Koekkoek08-09-2013

Gezellig en gastvrij

Goed verzorgde accommodatie. Schoon zwembad. Fijne ligbedjes en goede parasols. Een prachtig onderhouden tuin. Schone bar met heerlijke eenvoudige lunchgerechten. Elli en Eireen hebben ons goed verzorgd en we hebben gezellig uurtjes aan de bar doorgebracht met elkaar. Ook met andere gasten, die vooral uit de Scandinavische landen kwamen. Vooral voor de wat jongere kinderen is het zwembad ingericht met een kleiner bad en een speeltuintje. Pubers komen wat minder aan hun trekken in de accommodatie en moeten het geluk hebben leeftijdsgenoten te treffen. Toch hebben ook onze kinderen (12 en 14) een heerlijke vakantie gehad, veel gelezen, lekker gezwommen en in de zee gesnorkeld. De accommodatie is schoon, goed verzorgd, en rustig. De afstand naar de haven is goed te lopen, ongeveer 20 minuten. De treinhalte is om de hoek en is ook een prima alternatief. Daarnaast zijn er in de directe omgeving ook prima restaurantjes te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Rene06-09-2013

Locatie waar je blij van wordt!!

Al onze vakantie wensen kwamen uit. Het is een mooi en niet te groot complex. Ziet er vrij nieuw, netjes en schoon uit. Pluspunt is dat je net buiten het drukkere centrum zit. Direct naast autoverhuurders en 2 minimarkets voor eerste knabbels en wijn. Grote supermarkt op 10 min lopen. Wordt 6 keer per week schoon gemaakt en 3 keer per week schone lakens en handdoeken. Mooi zwembad en apart peuterbadje met bar waar je eten en drinken kunt bestellen. Airco 6,- per dag, kluisje 10,- per week en wifi 10,- per week per apparaat. Wij hadden op strand nog wifi signaal. Aanrechtje met 2 kookplaatjes, spoelbak, waterkoker en ijskast. De badkamer is voor Griekse begrippen prima. Vriendelijk personeel dat Engels spreekt en je meteen heel erg welkom doet voelen. Wij waren helemaal blij. Als we minpunt moeten noemen is het de luidruchtige animatie van het Italiaanse Konstantinos Palace aan de overkant maar stoorden wij ons niet aan. TOP TOP TOP.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10E.J. van Ginkel05-10-2012

Fantastische plek, maar jammer

Al vele jaren (2x per jaar) naar App Karpathos Village, echt geweldig, maar dit jaar geluidsoverlast van Hotel Konstatinos aan de overkant, tot 11 a 12 uur in de avond, zo luid dat je elkaar niet kan verstaan op het balkon, heel erg jammer dat dit eiland dit toestaat. Fam van Ginkel & Fam de Haan

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10Peter en Jacqueline11-08-2012

Super!

We kunnen iedereen aanraden hier naar toe te gaan. Elly en Sofie zijn echt geweldige gastvrouwen. Ze zijn geïnteresseerd en vertellen ook graag over "hun" Karpathos. Het complex ligt aan een weg, maar daar hebben wij geen last van gehad. Het strand is er geweldig en de wind zorgt er voor dat je het er prima kunt uithouden. Na het strand is het aan te raden om iets te drinken aan de bar van het complex. Het zwembad is er uitstekend en ook voor de kinderen hebben ze genoeg! 's avonds kun je heerlijk eten in de haven. Aanrader: neem een auto, zodat je het eiland in al zijn schoonheid kunt omarmen en in je hart kunt sluiten. Elly en Sofia...... we komen terug !!!

Gereisd met partner in juli 2012

9 tips over Appartement Karpathos Village

• Rene, 19-11-2013

Eerst 3 dagen niks doen en dan auto huren.

• Fam Koekkoek, 08-09-2013

Probeer eens een ontbijtje bij Elli. Dit is erg lekker en uitgebreid voor slechts € 5,--. Snorkelen kan erg goed op Karpathos.

• Rene, 06-09-2013

50 meter links op het strand zit de strandtent 'High Way' waar je de hele dag door lekker en meer dan genoeg kunt eten en drinken. Goeie kok. Komen je bestelling ook op het strand brengen. Parasol met 2 bedjes gewoon 5 euro.

6 vragen over Appartement Karpathos Village

• Maggie1, 04-01-2016

strand/animatie buren

Heb je erg veel last vd animatie vd buren of is dit alleen 's avonds? En is er bij het strand ook gelegenheid om wat te drinken en eten?

• Rita Wouters, 04-02-2013

hebben jullie ook een 3 kamer appartement

Wij zijn met 3 volwassen personen en zoeken een appartement met 2 echte slaapkamers. Zijn we dan bij jullie op het juiste adres, of weten jullie een accommodatie op Karpathos die dit wel heeft.

Wij kijken uit naar het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Rita

Rene, 06-09-2013

Hallo, wij hadden bij Karpathos Village een 1 kamer studio met 3 bedden maar ik weet zeker dat er ook 2 kamer apps zijn. Daar zaten ook veel gezinnen. .

• Tippi, 28-01-2013

e-mail adres