Appartement Journey's End

93 reviews over Appartement Journey's End in het Nederlands

Heerlijke vakantie

mirjam
12-6-2018

heerlijk rustig complex, fijn zwembad, app wordt iedere dag schoongemaaktwij hadden een app op de begane grond met voor en achter een terras, deuren open en geen airco nodig gehad. Zeer vriendelijke eigenaresse

harde bedden maar dat is normaal in Griekenland, op een paar honderd meter lopen zijn er prima restaurantjes (tip eet gyros bij Nena, die is onevenaarbaar goed)

Alles was goed .de reis verliep op rolletjes zo wat wil je nog meer .

nooit meer

familie Pieterse
10-10-2017

ik ben niet snel kritisch over een vakantie accomodatie .... maar dit was niet echt top . de mieren waren vol op aanwezig het toilet en de douche waren viezig de toilet spoelde niet goed door vanwege dat de toevoer van water het niet deed . slechte foto shoot van het zwembad ... op de foto lek het ruim maar in werkelijkheid erg klein ... onvriendelijke dame bij ontvangst en bij de rest ... nee absoluut niet aan te bevelen. en erg ver weg van pigadia het stadje. neee dat deze wordt aangeboden bij touroperator ...... moet eruit gehaald worden.... er zijn betere accommodaties in pigadia

We hebben een aantal aanbieders voor Journey's End voor je op een rij gezet:

Voor de derde keer, dat zegt wel genoeg

Hollanders
13-6-2017

Heerlijk rustig. We kunnen ons aansluiten bij de vorige reacties over Journey's End.

Wij waren hier begin mei. En inderdaad het kleine hondje meldde zich ook bij ons. Op dinsdag van onze eerste week vernamen we dat een Nederlands sprekende dame, die in op Karpathos woont zich over haar wilde ontfermen.

Maar ze kon haar pas in huis nemen op vrijdag omdat ze al te veel honden in huis had en moest verzorgen.

Na dit gehoord te hebben besloten wij om haar voor die paar dagen te "adopteren". Met Pedegree Pal en lieve woordjes werden de beste maatjes. Micri (Grieks voor kleintje), zoals we haar genoemd hebben, volgde ons waar we maar gingen. Mee naar Maistrali en Pelagos. En dat alles loslopend.

Op donderdagavond wilden we naar Acropolis aan de haven. Aan een riempje van een schoudertas dartelde ze in het begin wat onwennig met ons mee. eenmaal aan gekomen bij Acropolis ging ze liggen slapen tot we weer weggingen.

Vrijdag kwam inderdaad Anja om haar op te halen. Met een brok in de keel hebben we afscheid van Micri genomen.

Onze thuissituatie leent zich niet voor huisdieren, anders hadden we haar zeker meegenomen.

We hebben haar nog een keer opgezocht bij Anja thuis. Ze heeft daar haar plekje gevonden samen met de andere honden en katten. Ze is inmiddels gesteriliseerd en Anja gaat voor haar een passend baasje zoeken, hetgeen moeten lukken voor zo'n heerlijk beestje. ;-)

Goed toeven voor goede prijs

Familie van Rijswijk
7-5-2017

Betaalbaar appartement, simpele inrichting maar helemaal prima voor een weekje zon en waterpret met de kids. Stad aan te lopen en wij ook auto gehuurd dat kostte niet veel. Eigenaresse niet erg aardig maar de dochter van eigenaresse is wel aardig. Wij zaten er in april dus begin seizoen. Een zwerfhondje kwam kijken omdat we de eerste gasten waren. Alle nl mensen geven haar wat te eten dus ga daar allemaal mee door komend seizoen, ze is een echte schat.

Heerlijke plek

Familie Krul
7-5-2017

Prijs kwaliteitsverhouding prima, naar centrum pigadia te lopen, auto huren niet duur en elke ochtend broodjes te bestellen. Zoals hieronder gezegd zit er een zwart jong zwerfhondje bij/op het complex waar de eigenaresse niet al te aardig tegen is (slaan met bezem etc). Het hondje is ontzettend lief en vindt kindjes te gek. Ook wij gaven hem elke dag iets te eten dat magere ding. Dus idd als je gaat zorg een beetje voor dit meisje

Superleuk voor deze prijs

Astrid Vermeulen
6-5-2017

Met een4 personen een week in de mei vakantie voor 1150 euro. En voor dat geld is het een prima vakantie. Elke dag schoonmaak, mooi zwembad en een kleinschalig complex. Een auto huren is aan te raden zodat je mooie stranden kunt bezoeken (nu fiat panda 5 dagen zonder eigen risico 100 euro bij takis auto verhuur dus dat is geen geld). Er zit een zwerfpuppy bij t complex, heel erg lief zeker voor kids dus geef m wat te eten als je hierheen gaat.

Oude reviews (archief)

Prima appartementen.

J van Veen
1-10-2016

Journey s end is een prima appartementen complex, het is hier fijn om je vakantie door te brengen ,de kamers zijn voor 2 personen ruim zat, je ben alleen in je kamer om te slapen .Het wordt goed schoon gehouden en regelmatige bed verschoning. Het zwembad is groot fris en deze wordt ook goed bijgehouden . De mensen die de zaak runnen zijn ietwat stug, maar daar prik je op een gegeven moment wel doorheen, het zijn harde werkers.

Heerlijke plek

Tommie
17-2-2016

Heerlijk appartement, kleine badkamer. Rustige omgeving, De dames van de schoonmaak zijn zeer betrokken, en zo lief. Maakten regelmatig in het weekend lekkernijen voor ons. Al het personeel is even vriendelijk en aardig.Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Mooi zwembad. Een plek om naar terug te gaan de volgende keer als we op Karpathos zijn.

Jammer

Dick en Lilian
31-10-2015

De appartementen zijn heel behoorlijk, op de al vaker hier genoemde douche na. Wij waren aan het einde van het seizoen en dat was te merken. De laatste dagen waren - op twee na - alle ligbedden en parasols verdwenen bij het zwembad. Heel ongezellig. Ook liet de eigenaresse onderhoud aan het complex uitvoeren, alsof we er niet waren. Lawaai, overlast. Nadat ze hier door de reisleiding op was aangesproken, kon er geen lachje of zelfs maar een kali mera meer af. Kritiek werd blijkbaar niet getolereerd. Met een meer klantvriendelijke houding, was Journey's End een plek om terug te komen! Jammer. Karpathos is prachtig en er is veel te doen (wandelen!). Volgende keer wel met een andere accommodatie als vertrekpunt.

We hebben een aantal aanbieders voor Journey's End voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Journey's End in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Journey's End zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Journey's End scoort een 7.94 uit 10 op basis van 98 reviews.