Appartement Journey's Endstersterster

4.6Matig

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

Vanaf

106 reviews over Appartement Journey's End

• 2019
    7jan10-10-2019

thuiskomen

prettige ontvangst fijn verblijf appartement zijn aan renovatie toe heerlijk zwembad ontspannen sfeer gezellige beheerster en goede schoonmaak

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 2Familie29-07-2019

Onvoldoende

Apartement is echt aan renovatie toe. Douchen is echt een drama, douche is te klein, het douche gordijn veel te kort. De gehele badkamer staat blank. Douche kan niet opgehangen worden waardoor bv haren wassen een uitdaging wordt.

Dochter van 2 jaar kwam met een bakje snoepjes aanlopen. Bleken roze korrels muizengif te zijn. Stond gewoon op de grond in ons huisje.. Er is geen bordje voor aan de deur wat aangeeft dat je niet gestoord wilt worden. Op ieder moment kan er dus zomaar iemand binnen stappen om schoon te maken. Lastig bij uitslapen of een middagdut van de kleine.

Het is extreem gehorig, alles hoor je van je naaste en bovenburen. Wc doorspoelen, lopen, stoel aanschuiven...

De medewerkers zijn nors en onaardig, heel jammer, het kan ook anders.

Tot 2 keer toe is er een bedlaken vergeten. Daar kwamen we na 14.00 achter, na die tijd is er niemand meer aanwezig. Dus maar geslapen onder een badlaken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Esmaev28-07-2019

Zeer zeker geen aanrader!

Zoek je een gehorig, verouderd, ongezellig sfeerloos, en smerig appartement met zeer. slechte bedden en een chagerijnige staf? Dan moet je hier echt boeken!

Het eiland is echt geweldig, de inwoners ook helaas is Journeys End daar geen afspiegeling van.

Gelukkig hebben wij ons wel kunnen vermaken omdat we meer dan welkom waren bij de achterburen, complex Aston.

Wij gaan zeker terug....maar dan boeken we een kamer bij Astron!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8jojo15-10-2018

Fantastisch mooi, relaxed eiland!

Vorig jaar juli geweest. Mooi complex, netjes onderhouden. Zwembad is mooi en groot genoeg. Kamer is prima, luik bij de slaapkamer(ideaal). Je hebt een zitje aan de voorkant en een zitje aan de achterkant. Er is een kleine oude speeltuin. Bij de receptie/bar kan je drinken krijgen en bijvoorbeeld een tosti. Als je met kleine kinderen reist heb je wel echt een auto nodig, het is niet veilig om langs de weg naar het stadje te lopen. Het is een erg mooi eiland met een hele relaxte sfeer, super aardige mensen en fantastische stranden. Er staat veel wind op het eiland, de dame van de receptie kan je iedere dag vertellen waar je het beste heen kan gaan zodat je geen last hebt van de wind. Echt een top vakantie gehad!!! Aanrader: Finiki, kyra panagia, apella beach.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5Femke van der Brug27-08-2018

Zeer klantonvriendelijke eigenares.

Het is een klein maar fijn eiland als je van zon, zee en strand houdt. Journey's End is primitief en rustig gelegen, precies wat we wilden. De eigenares echter is zeer klantonvriendelijk: de tweede dag was ze boos dat we niet voor 12:00 uur weg waren. Wij zeiden dat ze de schoonmaak die dag kon overslaan. Dat accepteerde ze niet. Ze zette met een dreun haar emmer binnen. Op de laatste dag deed haar man om 8:30 de deur van ons app open terwijl we sliepen!? Dan zouden we om 16:50 door de bus worden opgehaald. Om 11:00 moesten we ons appartement uit, terwijl bij de receptie 12:00 staat en dat je voor €20,- langer mag blijven. Dat verzoek werd afgewezen want ze wist niet hoe laat de nieuwe gasten kwamen. Dat was niet waar. De receptie ging vervolgens om 14:30 dicht en zou om 18:00 opengaan. We stonden letterlijk op straat met onze koffers; geen toilet, geen drankje (30 graden). Nooit meer!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Paula Kronenburg17-08-2018

Prut nooit meer voor ons

Voor ons achteraf bezien een te klein eiland, maar hou je alleen van zonnen dan is het een prima plek. Journeys end is primitief maar heeft nog enigzins charme. De bazin echter niet, eerste dagen waren prima. Totdat we een x lamg uitsliepen en ze pissef off liet weten de kamer te willem schoonmaken. Met een blik van zijn jullie nog niet weg. Aangegeven dat se kon skippen die dag toen was het ok. Op de laatste dag vertrok onze vlucht om 7 uur. Om 10 uur (niet volgens papier in de receptie 12:00) moesten we het appartement uit maar om half drie moesten we onze koffers ophalen want dan ging de boel op slot. Van ellende maar wat rondgehangen en laatste x bij Nena’s gegeten, lieve schatten. Daarna dus bij receptie (dicht) tot vijf uur gewacht. Op de eerste avond hadden we alles betaald kluisje € 15,—, airco € 49,— en belasting € 3,50. Bij weggaan zei ze nog doodleuk jullie moeten de toeristenbelasting nog moesten betalen. Kortom geen aanrade

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Bert simonis26-06-2018

Leuk simpel maar goed app zwambad is top

Na half 3 is er niemand meer van de app . En een klein drink gelegeheid zou ook wel leuk geweest zijn. Maar verder is het simpel maar top. In de ochtend kan je wel brood kopen. Die je van tevoren kan door geven wat je wilt hebben van tevoren .

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 4Noreen26-06-2018

Voor ons geen journeys end weer

Ligging is prima, lekker dichtbij supermarkten, winkels, strand, restaurants, etc. Dat dit appartement echter hoger dan een 6 scoort begrijpen we niet. Het is erg primitief allemaal, geen tv, kleine houten stoeltjes aan de keukentafel, ongezellige tl verlichting, geen bank maar slaapbank, voor de airco betaal je nog weer extra, 45 EUR per week, de badkamer is echt rampzalig. Douche waar je de kont niet kunt keren en met douchegordijn wat steeds tegen je aan plakt. Hele badkamer wordt vervolgens nat. Wc kan niet goed een grote boodschap doorspoelen.... Bij het complex zelf zit dan nog een zwembad maar dat is alles. De mensen zijn wel aardig, maar daar is alles mee gezegd. Bij vertrek werd er niet gevraagd hoe we het gehad hadden, maar werd direct gemeld dat we het ontbijt nog moesten betalen. Volgende keer betalen wij liever wat meer, voor een comfortabel appartementje.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8mirjam12-06-2018

Heerlijke vakantie

heerlijk rustig complex, fijn zwembad, app wordt iedere dag schoongemaaktwij hadden een app op de begane grond met voor en achter een terras, deuren open en geen airco nodig gehad. Zeer vriendelijke eigenaresse harde bedden maar dat is normaal in Griekenland, op een paar honderd meter lopen zijn er prima restaurantjes (tip eet gyros bij Nena, die is onevenaarbaar goed)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9remon06-02-2018

al was het vandaag nog .weg hier uit de kou ha.

Alles was goed .de reis verliep op rolletjes zo wat wil je nog meer .

Gereisd met partner in februari 2018

6 tips over Appartement Journey's End

• fennema, 05-08-2013

Huur een auto om het eiland te verkennen. Ga in gesprek met de lokale bevolking. Ze zijn erg behulpzaam en nieuwsgierig waar je vandaan komt. Hollanders staan hoog in het vaandel. Laten we dit zo houden. Lekker eten doe je waar het druk is. Bij Sofia bijvoorbeeld in de haven. Soms staan ze gewon in de rij te wachten.

• martinastrid, 19-08-2013

De excursie naar Kiafani en het bergdorp Olympos was toeristisch, maar zeker de moeite waard

• bridget, 24-07-2013

Huur een auto en trek er lekker iedere dag op uit! Neem waterschoenen mee want er zijn een aantal stranden waar kiezels liggen. Mooie plekken zijn : het dorp Olympos, de strand Apella Beach en Lefkos beach.

2 vragen over Appartement Journey's End

• Diana, 30-06-2014

komen er in de kindervakantie veel kinderen?

Ik heb 2 volw. en 1 kind van 10 jaar. Is het wel leuk voor de meid? Zal zij vriendjes hebben om mee op te trekken?

jan , 01-10-2014

niet veel

• Arenda, 17-01-2014

app. gehorig?

Zijn de appartementen gehorig?

jan, 11-02-2014

Wij hebben na 11 x Journey's end geen enkele keer geluidsoverlast gehad van buren boven of beneden voor een appartement met groot balkon 201

Appartement Journey's End info

• Aantal sterrenstersterster