Appartement Journey's End

Anders

Zeer klantonvriendelijke eigenares.

Femke van der Brug
27-8-2018

Het is een klein maar fijn eiland als je van zon, zee en strand houdt. Journey's End is primitief en rustig gelegen, precies wat we wilden. De eigenares echter is zeer klantonvriendelijk: de tweede dag was ze boos dat we niet voor 12:00 uur weg waren. Wij zeiden dat ze de schoonmaak die dag kon overslaan. Dat accepteerde ze niet. Ze zette met een dreun haar emmer binnen. Op de laatste dag deed haar man om 8:30 de deur van ons app open terwijl we sliepen!? Dan zouden we om 16:50 door de bus worden opgehaald. Om 11:00 moesten we ons appartement uit, terwijl bij de receptie 12:00 staat en dat je voor €20,- langer mag blijven. Dat verzoek werd afgewezen want ze wist niet hoe laat de nieuwe gasten kwamen. Dat was niet waar. De receptie ging vervolgens om 14:30 dicht en zou om 18:00 opengaan. We stonden letterlijk op straat met onze koffers; geen toilet, geen drankje (30 graden). Nooit meer!!

Prut nooit meer voor ons

Paula Kronenburg
17-8-2018

Voor ons achteraf bezien een te klein eiland, maar hou je alleen van zonnen dan is het een prima plek. Journeys end is primitief maar heeft nog enigzins charme. De bazin echter niet, eerste dagen waren prima. Totdat we een x lamg uitsliepen en ze pissef off liet weten de kamer te willem schoonmaken. Met een blik van zijn jullie nog niet weg. Aangegeven dat se kon skippen die dag toen was het ok. Op de laatste dag vertrok onze vlucht om 7 uur. Om 10 uur (niet volgens papier in de receptie 12:00) moesten we het appartement uit maar om half drie moesten we onze koffers ophalen want dan ging de boel op slot. Van ellende maar wat rondgehangen en laatste x bij Nena’s gegeten, lieve schatten. Daarna dus bij receptie (dicht) tot vijf uur gewacht. Op de eerste avond hadden we alles betaald kluisje € 15,—, airco € 49,— en belasting € 3,50. Bij weggaan zei ze nog doodleuk jullie moeten de toeristenbelasting nog moesten betalen. Kortom geen aanrade

Leuk simpel maar goed app zwambad is top

Bert simonis
26-6-2018

Na half 3 is er niemand meer van de app . En een klein drink gelegeheid zou ook wel leuk geweest zijn. Maar verder is het simpel maar top. In de ochtend kan je wel brood kopen. Die je van tevoren kan door geven wat je wilt hebben van tevoren .

D-reizen

Voor ons geen journeys end weer

Noreen
26-6-2018

Ligging is prima, lekker dichtbij supermarkten, winkels, strand, restaurants, etc. Dat dit appartement echter hoger dan een 6 scoort begrijpen we niet. Het is erg primitief allemaal, geen tv, kleine houten stoeltjes aan de keukentafel, ongezellige tl verlichting, geen bank maar slaapbank, voor de airco betaal je nog weer extra, 45 EUR per week, de badkamer is echt rampzalig. Douche waar je de kont niet kunt keren en met douchegordijn wat steeds tegen je aan plakt. Hele badkamer wordt vervolgens nat. Wc kan niet goed een grote boodschap doorspoelen.... Bij het complex zelf zit dan nog een zwembad maar dat is alles. De mensen zijn wel aardig, maar daar is alles mee gezegd. Bij vertrek werd er niet gevraagd hoe we het gehad hadden, maar werd direct gemeld dat we het ontbijt nog moesten betalen. Volgende keer betalen wij liever wat meer, voor een comfortabel appartementje.

Heerlijke vakantie

mirjam
12-6-2018

heerlijk rustig complex, fijn zwembad, app wordt iedere dag schoongemaaktwij hadden een app op de begane grond met voor en achter een terras, deuren open en geen airco nodig gehad. Zeer vriendelijke eigenaresse

harde bedden maar dat is normaal in Griekenland, op een paar honderd meter lopen zijn er prima restaurantjes (tip eet gyros bij Nena, die is onevenaarbaar goed)

al was het vandaag nog .weg hier uit de kou ha.

remon
6-2-2018

Alles was goed .de reis verliep op rolletjes zo wat wil je nog meer .

nooit meer

familie Pieterse
10-10-2017

ik ben niet snel kritisch over een vakantie accomodatie .... maar dit was niet echt top . de mieren waren vol op aanwezig het toilet en de douche waren viezig de toilet spoelde niet goed door vanwege dat de toevoer van water het niet deed . slechte foto shoot van het zwembad ... op de foto lek het ruim maar in werkelijkheid erg klein ... onvriendelijke dame bij ontvangst en bij de rest ... nee absoluut niet aan te bevelen. en erg ver weg van pigadia het stadje. neee dat deze wordt aangeboden bij touroperator ...... moet eruit gehaald worden.... er zijn betere accommodaties in pigadia

Voor de derde keer, dat zegt wel genoeg

Hollanders
13-6-2017

Heerlijk rustig. We kunnen ons aansluiten bij de vorige reacties over Journey's End.

Wij waren hier begin mei. En inderdaad het kleine hondje meldde zich ook bij ons. Op dinsdag van onze eerste week vernamen we dat een Nederlands sprekende dame, die in op Karpathos woont zich over haar wilde ontfermen.

Maar ze kon haar pas in huis nemen op vrijdag omdat ze al te veel honden in huis had en moest verzorgen.

Na dit gehoord te hebben besloten wij om haar voor die paar dagen te "adopteren". Met Pedegree Pal en lieve woordjes werden de beste maatjes. Micri (Grieks voor kleintje), zoals we haar genoemd hebben, volgde ons waar we maar gingen. Mee naar Maistrali en Pelagos. En dat alles loslopend.

Op donderdagavond wilden we naar Acropolis aan de haven. Aan een riempje van een schoudertas dartelde ze in het begin wat onwennig met ons mee. eenmaal aan gekomen bij Acropolis ging ze liggen slapen tot we weer weggingen.

Vrijdag kwam inderdaad Anja om haar op te halen. Met een brok in de keel hebben we afscheid van Micri genomen.

Onze thuissituatie leent zich niet voor huisdieren, anders hadden we haar zeker meegenomen.

We hebben haar nog een keer opgezocht bij Anja thuis. Ze heeft daar haar plekje gevonden samen met de andere honden en katten. Ze is inmiddels gesteriliseerd en Anja gaat voor haar een passend baasje zoeken, hetgeen moeten lukken voor zo'n heerlijk beestje. ;-)

Goed toeven voor goede prijs

Familie van Rijswijk
7-5-2017

Betaalbaar appartement, simpele inrichting maar helemaal prima voor een weekje zon en waterpret met de kids. Stad aan te lopen en wij ook auto gehuurd dat kostte niet veel. Eigenaresse niet erg aardig maar de dochter van eigenaresse is wel aardig. Wij zaten er in april dus begin seizoen. Een zwerfhondje kwam kijken omdat we de eerste gasten waren. Alle nl mensen geven haar wat te eten dus ga daar allemaal mee door komend seizoen, ze is een echte schat.

Heerlijke plek

Familie Krul
7-5-2017

Prijs kwaliteitsverhouding prima, naar centrum pigadia te lopen, auto huren niet duur en elke ochtend broodjes te bestellen. Zoals hieronder gezegd zit er een zwart jong zwerfhondje bij/op het complex waar de eigenaresse niet al te aardig tegen is (slaan met bezem etc). Het hondje is ontzettend lief en vindt kindjes te gek. Ook wij gaven hem elke dag iets te eten dat magere ding. Dus idd als je gaat zorg een beetje voor dit meisje

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Journey's End in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Journey's End zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.