Appartement Garden Villa

Appartement
Appartement Garden Villa
8,7

50 reviews over Appartement Garden Villa in het Nederlands

Een heerlijke vakantieplek waar je rust vindt.

Jan Maarten Binnendijk
8-10-2018

Garden Villa is een knus familie- appartementencomplex. De ligging is mooi en rustig, met uitzicht op de bergen, zee en huizen tegen de bergen aan. Een lustoord van waaruit je prachtige wandelen kunt maken. Binnendoor langs particuliere huizen en olijf boomgaarden ben je in 12 minuten aan het strand. Naar het stadje met zijn haven, boulevard, eetgelegenheden en mooie boutique achtige winkels is de wandelduur 12 minuten.

Na terugkeer is het heerlijk toeven in een gerieflijk appartement of een huisje in de tuin.

Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.

Rustig gelegen en heerlijk relaxte sfeer

Nico
19-6-2018

Garden Villa ligt even buiten het centrum, ongeveer 1,5 km (te voet) naar de haven waar de meeste restaurantjes zijn te vinden. Het appartement (in dit geval nummer 5) was prima, de keuken is karig ingericht. De bedden waren heerlijk om in te slapen, wat je niet altijd van Griekse bedden kunt zeggen. Sofia en Minas, de eigenaren, staan altijd voor je klaar en hebben zin in een praatje. Het zou fijn zijn als er muggengaas voor het toiletraampje en de slaapkamer(buiten)deur zou zitten. Vaak staat er veel wind, waardoor de muggen wegwaaien.... Als je voor de rust komt en goed wilt slapen, kom dan naar Garden Villa!

Geweldig verblijf

Marja
7-6-2018

Karpathos is een prachtig eiland, dat ontdek je in het midden en noorden. Prachtige rustige strandjes tussen de rotsen met turquoise zee. Minas en Sophia van het appartementencomplex zijn enorm gastvrij. Met al je vragen kan je bij hen terecht, regelmatig krijg je fruit toegestopt. De appartementen liggen rustig net buiten het centrum, 10 minuten lopen. De Grieken zijn in het algemeen erg vriendelijk. Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Houd rekening met een flinke wind, in het centrum/haven van Pigadia niet te merken maar rond de appartementen wel. Dat geeft ook verkoeling.

Zeer gastvrij ontvangen.

Irene
1-10-2017

Karpathos is een klein en mooi eiland. Onbedorven en met heel veel kleine strandjes. Garden Villa ligt net buiten de ,hoofdstad'. Het appartement in de tuin, omringd door fruitbomen en olijven, was eenvoudig, maar netjes en heel schoon. Airco tegen betaling. Veel leuke restaurantjes aan de haven op wandelafstand.

De eigenaren van deze locatie deden alles om ons een fijne vakantie te bezorgen. Het enige minpuntje was de wind die de laatste dagen wel erg hard waaide, maar diezelfde wind zorgt ook voor verkoeling. Wij hebben genoten van een heerlijke vakantieweek.

Uitstekend: rustig en relaxed

Wytske van Dijk
17-8-2017

Rustig, kleinschalig appartementencomplex ( 4 studio's en 8 appartementen. Milas en Sophia zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam.

Ruime 2 kamerappartementen ,goede schoonmaak. Ideale plek voor mensen die echt willen ontspannen. Even buiten Karpathos stad; 10 - 15 minuten lopen en je staat middenin het bruisende centrum. Aanrader!!!

Zeer gastvrij !!

Fennema
10-8-2017

Sophie en Mhinas ontvangen de gasten heel hartelijk. Kleinschalig en gastvrij. Meer idee van bed en breakfast. Niets is te veel, fruit uit eigen tuin, leuke tips en altijd tijd voor een gezellig praatje. Zwembad is klein maar prima om even af te koelen. Huur vooral een auto om het prachtige eiland te verkennen.

Strand bij Finiki aan de andere kant van het eiland is heel gezellig. Klein, rustig en bij Martina wordt je al net zo gastvrij ontvangen. Vooral doen dus!!

Geweldige vakantie dankzij Minas en Sophia

Rien en Nel
8-7-2017

Super verblijf een en al lof

Paradijsje voor rustzoekers

Wytske
25-5-2017

Kleinschalig appartementencomplex, rustig gelegen , op loopafstand even buiten Karpathos stad. Zeer vriendelijke eigenaren waarbij je je meteen thuis voelt.

Mooie rustige plek.

Peter de jong
2-10-2016

Wij hadden dit appartement geboekt vanwege de rustige omgeving. En toch op loopafstand van winkels en eettentjes. De ontvangst door Minos en Sophia was hartverwarmend. Ze maakten een heerlijk ontbijt met producten uit eigen tuin. Ze regelden een huurauto voor ons en konden voor 120 euro 5 dagen rondrijden. Een koopje. Je hebt er veel vrijheid en privacy. Verder een mooi eiland om rond te rijden. Peter en Marga.

Mijn vrouw en ik en onze dochter met man en onze kleinzoon van 3 jr. vonden het geweldig, zelfs voor de kleine man was het fijn om in een niet druk zwembad te spetteren. Verzorging op en top met een dagelijks aanbod van verse vijgen door de eigenaresse. Let wel, in juli en augustus waait het behoorlijk maar niet hinderlijk d.w.z. het stoft niet. Met hoge temperaturen was deze stevige wind heel prettig. In Pigadia zelf weinig van te merken. In elk geval is deze plek zeker een optie bij een eventueel volgend bezoek aan Karpathos.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Garden Villa in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Garden Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.