Hotel Finiki View

Kleine hotelsWeer vandaag17°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Finiki View voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel gebouwd in terrasvorm tegen de heuvel op. Steile weg naar het kleine dorpje bij het haventje met gezellige tavernes. Goede schone kamer met terras met mooi uitzicht en goede bedden. Goed ontbijtje op het terras voor het hotel. Zeer vriendelijke gastvrije eigenaren. Prima zwembad, schoon, met ligbedden en parasols. Parkeergelegenheid (vlak-)bij het hotel.

Kenmerken

3 reviews over Hotel Finiki View in het Nederlands

Fantastisch, vriendelijk, rustig

Jolande
3-10-2016

Eenvoudig maar goed en gastvrij

bourgo
13-9-2013

Hotel Finiki View is een eenvoudig hotel. Zeer gastvrije eigenaren. Mooi zwembad. Ontbyt aan het haventje. Wel even traplopen. Hotel is niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor ons een fijn verblijf bij deze gastvrije familie!

nooit meer!

Marleen
8-9-2012

het hotel is op een berghelling gebouwd, iedereen heeft vanop het terras zeezicht. Appartementen zijn vrij basic ingericht, met keiharde bedden(rugpatiënten, zoals ik, staan elke dag geradbraakt op, anderen hebben ook rugpijn), bijna geen eet-keukengerei. Eigenares hebben we 1x gezien, personeel spreekt amper engels evenals de eigenares. Ontbijt wordt aan haventje geserveerd in hun eigen restaurant (ongeveer 10' steil naar beneden). Het onbijt :2 sneetjes oud geroosterd brood/pers, kersengelei in minidoosjes, mini-botertjes, 1 kop koffie en 1 glas vers (lauw) fruitsap en dit elke dag!!! Een omelet kon ook, maar een gekookt ei kon niet!!! De kamers worden niet elke dag gepoetst, enkel om de 2à3 dagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Finiki View voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finiki View in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finiki View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.