Hotel Electra Beachstersterster

8.4Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

Vanaf
Reisgezelschap

8.4Fantastisch

• Aan zee
Tonen op kaart

Electra Beach Karpathos is een plek waar je veel stelletjes spot. Voor kinderen zijn hier geen faciliteiten. Je kunt relaxen op een goed ligbed bij het zwembad of aan zee. In Electra Beach Hotel op Karpathos vind je een taverne met een goede lunchkaart. Een hapje eten buiten de deur of winkelen? Pigadia ligt op 10 minuten loopafstand.

83 reviews over Hotel Electra Beach

• 10baudet16-07-2012

Dit is echt vakantie!!

Geweldig hotel. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze airco werkte niet naar behoren. Er werd meteen een nieuwe geplaatst en de eerste 2 dagen hoefden we daarvoor niet te betalen. Het ontbijt was eenvoudig, maar voor ons meer dan voldoende. Tussen de middag aten we op het terras bij het zwembad. De kamers zijn echt heel erg netjes en super schoon. Bij het zwembad waren meer dan voldoende ligbedden. Heel mooi was het gazon bij het zwembad onder de olijfbomen. Het hele complex straalde één en al rust uit. Hier geen animatie die je constant lastig valt of harde muziek. Er zijn veel Skandinaviërs en weinig Nederlanders. 's Avonds liepen we naar de stad (5 minuten) en konden iedere avond een ander restaurant uitkiezen. Voor ongeveer € 50,- heb je met 4 personen een prima maaltijd met wijn erbij. Bij ieder restaurantje krijg je wel iets van het huis na afloop. Onze favoriet was Mesogios. Verder zijn Ciao, Mama Maria en Hellenik leuke restaurants.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Timmer10-01-2012

Geweldig voor een week rust

Prachtig gerenoveerd hotel. Receptie spreekt Nederlands . Lekker ont bijt. Schone kamers. Dicht bij stadje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9dimphna22-09-2011

prima hotel op een bijna perfecte lokatie

Het hotel was precies wat we ons er van hadden voorgesteld. Goed ontbijt, mooie kleine kamer. De douche had misschien wat ruimer mogen zijn. Heel veel leuke eet gelegenheden op loopafstand. Een aanrader is Maxim aan de boulevard. De busexcursie over het eiland onder leiding van Friese Joke was ook zeer de moeite waard. En verder hebben we gewoon lekker geluierd.

Gereisd met partner in september 2011

• 9D. Boer12-09-2011

Prima hotel op fantastische ligging

Net terug gekomen van een fantastisch weekje op Karpathos, we verbleven in hotel Electra Beach hotel, een 3 sterren hotel op een 5 sterren locatie. De kamers zijn er recent gerenoveerd, verzorgd maar klein, dit geldt zeker voor de badkamer. Er moet bij betaald worden voor airco, koelkast en kluisje (€ 68,-). Volgend jaar zitten kluisje en koelkast inbegrepen in de prijs (en handdoekenservice?). Opvallend is hoe schoon en fris alles is. Ontbijt is eenvoudig en iedere dag hetzelfde. Maar helemaal top is de ligging, op het strand en vlakbij bij Pigadia en toch heel rustig. Kortom Electra hotel is een aanrader voor allen die van Karpathos houden.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Jeroen en Stéphanie22-08-2011

Helemaal fantastisch!

Net een kleine week terug van dit fantastische eiland! Wat een geweldige ligging heeft dit hotel! Mooie, nette kamer met zeezicht, 's morgens een lekker ontbijt, daarna naar het strand of zwembad waar je 's middags kunt genieten van een heerlijk (betaalbare) lunch met geweldig uitzicht over zee. Het fijne is dat het de hele dag waait. Daardoor is het niet bloedheet (wel goed insmeren!!). Pigadia is (op zeer korte afstand) een leuk stadje met veel mogelijkheden om te eten en drinken. De strandentocht via de touroperator is echt een aanrader! Je komt op het mooiste strand van heel Griekenland (ook van Europa). Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (net zoals de bevolking). Het relaxte gevoel is hier in Nederland ver te zoeken. Wij hebben onze eerste vakantie samen als heerlijk en fantastisch ervaren en missen het mooie weer, de vriendelijke mensen en het strand (kortom: het hele eiland!). Oja, Petra, (receptioniste), bedankt voor alles!

Jeroen en Stéphanie

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Carmen14-08-2011

Fijn hotel!

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Fijn hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Nederlands sprekende receptioniste, wat in ons geval vanwege een ziekenhuis bezoekje erg handig was! Inderdaad airco moest je betalen, maar dat hebben wij bij andere accomodaties op dit eiland ook altijd gehad. Elektra Beach heeft een zeer gunstige ligging. Dicht bij het stadje (en de restaurantjes,winkels) en bij het zwembad een trapje naar beneden en je bent op het strand. Bij het zwembad is een overkapt terras waar je lekker in de schaduw een hapje kunt eten. Met geweldig uitzicht over de zee en het stadje. Wij komen hier vast nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Roxy29-07-2011

Mooi hotel met gunstige ligging

Hotel is erg netjes, mooie kamers, wij hadden alleen helaas geen zeezicht, maar konden we wel eventueel bijboeken voor 10 euro pd. Niet gedaan. Het zwembad is netjes, en gelukkig niet al te druk. De ligging is super, aan het strand met mooi zicht op de haven van Pigadia. Het centrum ligt op loopafstand. Verder lopen er wel wat zwerfkatten rond, maar dat vond ik niet erg ( is de lapjespoes al bevallen?) Het ontbijt is goed, alleen ben je het na 1 week wel zat, ondanks de ruime keuze. Personeel is erg vriendelijk, vooral Petra is erg aardig en heeft ons op weg geholpen. Huur bijv een auto a.d. overkant van de straat. De badkamer is ook mooi, alleen 1 minpunt; het douchegordijn. Omdat de cabine niet zo ruim is, en het douchegordijn naar je toe waait, is het gedouch een heel geklooi. Maar verder alles top! t is dat ik in principe nooit 2x naar dezelfde plek toe ga, maar anders zou ik er zeker nog een x heen gaan

Gereisd met partner in juni 2011

• 8ria_franken28-07-2011

Mooi hotel, goede ligging

Het hotel heeft mooie kamers, maar de douche is erg klein. Verder vonden wij het raar dat je apart moet betalen voor de airco (35 euro per week) en voor de koelkast (20 euro per week). Verder heeft het hotel een ideale ligging, dicht bij het centrum en aan het strand (2 ligbedden met parasol 6 euro per dag).

Gereisd met partner in juli 2011

• 9H+C26-07-2011

Een absolute aanrader!

Begin juli 12 dagen in dit fantastische hotel vakantie gevierd. Erg mooie kamers, prachtige badkamer, schoon, netjes etc. Mankeerde helemaal niets aan. Ook de lobby, het restaurant en het zwembadgedeelte zien er picobello uit. Tot slot is de ligging nog vermeldenswaardig. Rustig buiten het centrum, maar het centrum ligt op zeer korte loopafstand. En het strand... Tsja, hotel uit, trappetje af en een mooi zandstrand tot je beschikking. Al met al vonden wij het hotel beter dan we op basis van onze 'voorverkenning' hadden verwacht.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Jan en Carla Bastiaansen24-07-2011

Een fantastiche plek voor je vakantie

Elektra Beach is een goed hotel met een mooie ligging, vriendelijk personeel, pas gerenoveerde kamers, de douche is klein maar schoon met heerlijk stromend water. Ontbijt is goed. Echt n aanrader, neem wel een kamer met zeezicht dat hadden wij niet gedaan, toch jammer want het uitzicht is zo mooi.

Gereisd met partner in januari 2011

7 tips over Hotel Electra Beach

• baudet, 16-07-2012

Huur een auto voor een dag (ongeveer € 60,-) en breng een bezoek aan Olympos. De wegen zijn slecht, dus kun je niet teveel kilometers op een dag afleggen. Ook een bezoek aan Lefkos is erg leuk. Karpathos is een eiland waar geen massatoerisme is. Dit is overal te merken en maakt het er erg aangenaam vertoeven.

• Edwin Beeke, 06-07-2014

Het is een aanrader om de beachtour te doen. Deze kan je gewoon in de haven boeken.

• Jaro, 14-09-2013

Huur een auto en verken het eiland, tal van mooie stranden en dorpen.

2 vragen over Hotel Electra Beach

• Angelique, 03-04-2016

is dit hotel geschikt voor kinderen van plm 14jaar

Wij gaan deze zomer voor het eerst alleen met onze 14 jarige zoon op vakantie, is dit hotel geschikt voor een sportieve puber of heeft er iemand anders een geweldige tip?

• Jose, 19-07-2015

Handdoekservice?

is er een handoekservice bij dit hotel?

Markt13f, 15-11-2015

Waarschijnlijk niet........niemand reageert, wilde ik ook weten. Gr. Marijke

JD, 16-05-2016

Ja, er is een handdoekenservice: je betaalt 20 euro borg.

Hotel Electra Beach info

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken