Hotel Electra Beachstersterster

8.4Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

Vanaf
Reisgezelschap

8.4Fantastisch

• Aan zee
Tonen op kaart

Electra Beach Karpathos is een plek waar je veel stelletjes spot. Voor kinderen zijn hier geen faciliteiten. Je kunt relaxen op een goed ligbed bij het zwembad of aan zee. In Electra Beach Hotel op Karpathos vind je een taverne met een goede lunchkaart. Een hapje eten buiten de deur of winkelen? Pigadia ligt op 10 minuten loopafstand.

83 reviews over Hotel Electra Beach

• 5Hartman13-08-2017

Jammer maar helaas

Een prachtig hotel met fantastisch personeel Maar! Onwijs gehorig en rond 6 uur rennen de hysterisch handdoekenleggers al naar de bedjes aan het zwembad en dat kun je letterlijk volgen. Van het zwembad hebben we (werkelijk waar) geen dag gebruik van kunnen maken! Ook niet als we om 8 uur ontbeten en daarna de spullen gingen halen dan lag alles "vol" naja er was niemand bij het zwembad maar alle bedjes waren al gereserveerd! Tegen een uur of 11 komende eerste handdoekenleggers naar het gereserveerde bedje. Wij hebben daardoor noodgedwongen elke dag €6 aan het strand betaald om niet in het zand te hoeven liggen. Het hotel doet hier helaas niets aan om handdoekenleggers tegen te gaan. Tip: doe bedjes op kamer nummer! Het ontbijt in het hotel is enorm eenvoudig en uitslapen is er niet bij want het sluit om 09:30 al. De vriendelijke lach en de onwijs hardwerkende dames die het hotel schoonmaken maken veel goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Danny29-05-2017

Goed hotel met prima ligging.

Hotel is prima. Ontbijt is goed. Niet heel veel maar keuze zat. Kamers zijn mooi. Badkamer had iets groter gemogen. Je bent lopend in 5 min in het stadje. Supermarkt is om de hoek. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10G. Post18-09-2016

Heerlijk kleinschalig hotel, hier kom je echt tot rust.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ruud en Hilda23-07-2016

Helemaal TOP

12 dagen bij Hotel Electra Beach vertoeft. Wij vonden het geweldig. Centrum heel dicht bij. Zoveel heerlijke restaurantjes. Wij hebben er vele uitgeprobeerd, maar allemaal prima. Hotel ontbijt ook goed. Kamer, bedden alles ok. En zo...schoon. Zwembad, de tuin, kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad. Wij vinden het zeker een aanrader. En dan de Griekse mensen, jeetje wat doen ze hun best. Wij hadden vier dagen een scooter gehuurd. Dat was heerijk en goed te doen. Ook de excursie naar Saria vonden wij heel mooi. Goed begeleid door Judith.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Eef Sneekes25-06-2016

Prima accommodatie en perfecte ligging

Rustig maar centraal gelegen op één van de mooiste Griekse eilanden. Zowel aan zwembad als onder de olijfbomen heerlijke ligplaatsen. Direct gelegen aan zee en geen waterschoenen nodig om in zee te komen. Tegen zeer schappelijke prijzen kan een heerlijke lunch worden genuttigd. Kortom: een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9a_meeuwis09-06-2016

Geweldig hotel

Is misschien niet erg geloofwaardig allemaal 10en, maar werkelijk een perfect hotel. Prachtige ligging en op en top in orde. Op mijn verjaardag stond er een fles wijn met 2 glazen op de kamer. Geweldig, toch!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9JD16-05-2016

Fijn hotel op een mooi eiland

Erg fijn, ongedwongen hotel, heel erg schoon, vriendelijke mensen. De kamers zijn niet groot, maar prima met goede bedden, een fijn balkon (de meerprijs voor zeezicht is zó de moeite waard: wat een uitzicht!), wifi op de kamer (werkt niet altijd heel geweldig), de badkamer is prima maar wel erg klein/krap, veel opbergruimte, een kluis, dagelijkse schoonmaak en handdoekwissel. Hotel ligt direct aan het strand en binnen 10 minuten ben je in het stadje: wat is het daar gezellig, boven in de winkelstraatjes en beneden bij de haven zoveel keus aan restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Ook de taverna bij het hotel heeft voor 's middags een kaart met lekkere gerechten, je kunt er gezellig zitten. Zwembad met fijne ligbedden, ook ligbedden op het (smalle)strandje. Ontbijt is vrij standaard, maar prima. Supermarkt dichtbij, genoeg autoverhuurbedrijven dichtbij het hotel: zeker doen een auto huren en het eiland verkennen je komt prachtige plekjes tegen!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Koos Schop13-10-2015

Voor herhaling vatbaar!

Geweldig ontbijt hotel op een super locatie. Gerenoveerd , met als enig nadeel een iets te kleine badkamer. Al met al een aanrader. Naar centrum hooguit 10 min. lopen.

Gereisd met partner in september 2015

• 10M.Wijers05-10-2015

Super hotel

Een geweldig familiehotel. De kamers zijn superschoon, de bedden zijn prima. Iedere 2 dagen wissel van de handdoeken en de lakens. Het ontbijt is zeer goed. De medewerkers doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het hotel heeft een prima ligging, 5 minuutjes lopen naar het leuke havenplaatsje Pigadia. Een kamer met uitzicht op zee is aan te raden. Het zwembad is OK, wat ook fijn is, zijn de ligbedden in de tuin. Hier heerlijk ontspannen onder de bomen. Wat wel ergerlijk is, is het handdoekje leggen. 's Ochtends om half acht zie je de eerste gasten al naar het zwembad schuifelen om de beste bedden te reserveren. En dat zijn niet altijd andere nationaliteiten, maar ook onze medelanders.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Marion Kooij30-08-2015

geweldig!

Het hotel ligt in alle rust en met 5 minuten lopen zit je in het centrum.Het zwembad was heerlijk met het ruizen van de zee op de achtergrond, maar ook de tuin met de natuurlijke schaduw van de prachtige bomen. De zwembadbedden waren heerlijk!! Het personeel doet alles om het naar je zin te maken en is altijd vriendelijk, met name compliment voor de receptie.
    Het enige wat mij irriteert en waar ik nooit aan mee zou doen is het handdoekje leggen...

Gereisd met vrienden in augustus 2015

7 tips over Hotel Electra Beach

• baudet, 16-07-2012

Huur een auto voor een dag (ongeveer € 60,-) en breng een bezoek aan Olympos. De wegen zijn slecht, dus kun je niet teveel kilometers op een dag afleggen. Ook een bezoek aan Lefkos is erg leuk. Karpathos is een eiland waar geen massatoerisme is. Dit is overal te merken en maakt het er erg aangenaam vertoeven.

• Edwin Beeke, 06-07-2014

Het is een aanrader om de beachtour te doen. Deze kan je gewoon in de haven boeken.

• Jaro, 14-09-2013

Huur een auto en verken het eiland, tal van mooie stranden en dorpen.

2 vragen over Hotel Electra Beach

• Angelique, 03-04-2016

is dit hotel geschikt voor kinderen van plm 14jaar

Wij gaan deze zomer voor het eerst alleen met onze 14 jarige zoon op vakantie, is dit hotel geschikt voor een sportieve puber of heeft er iemand anders een geweldige tip?

• Jose, 19-07-2015

Handdoekservice?

is er een handoekservice bij dit hotel?

Markt13f, 15-11-2015

Waarschijnlijk niet........niemand reageert, wilde ik ook weten. Gr. Marijke

JD, 16-05-2016

Ja, er is een handdoekenservice: je betaalt 20 euro borg.

Hotel Electra Beach info

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken